Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
I lepiej niech tak już zostanie. Jak będziesz tak ciągle walił głową w lusterko to zrobisz sobie krzywdę.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Puch4
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 07:46
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa (Bemowo)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
W tym silniku wszystko mi się podoba niestety oprócz spalania - chyba bym nie zarobił na naftę
SKODA Superb III FL 2.0 TDI
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Eee tam.Puch4 pisze:W tym silniku wszystko mi się podoba niestety oprócz spalania - chyba bym nie zarobił na naftę
Wbrew pozorom on nigdy nie spali więcej niż ma aktualnie w baku
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Wbrew pozorom spalanie 1.8 TSI i 3.6 FSi w trasie jakoś drastycznie się nie różni. No chyba, że próbujemy jechać ekonomicznie.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Przy szybszej jeździe 1.8 Tsi weźmie 9/100 a 3.6 FSi 10/100. Przy jeździe ekonomicznej 1.8 TSi 7/100 a 3.6 FSi 8,5-9/100. To taka różnica?
Różnica będzie najbardziej odczuwalna w mieście. 3.6 Fsi jakieś 14/100 a 1.8 TSi ok. 11/100.
Różnica będzie najbardziej odczuwalna w mieście. 3.6 Fsi jakieś 14/100 a 1.8 TSi ok. 11/100.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Różnica w zakupie i ubezpieczeniu, ale warto kosztem pracy wolnossaka z fałką.
- Puch4
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 maja 2014, o 07:46
- Samochód: Superb III Facelift
- Rocznik: 2023
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Warszawa (Bemowo)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Bo się skuszęszms pisze:Różnica w zakupie i ubezpieczeniu, ale warto kosztem pracy wolnossaka z fałką.
SKODA Superb III FL 2.0 TDI
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 07:43
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Witam serdecznie!
Nie chcę zakładać nowego topicu. Jestem na etapie poszukiwania S2 dla żony padło na silnik benzynowy. A jak już benzyna to albo 1.8 albo 3.6. Znalazłem jeden egzemplarz w salonie w Poznaniu z przebiegiem ~ 170 tys. km. I teraz grad pytań dotyczących na co zwrócić uwagę:
- czy była bieżąca obsługa haldex'a (olej filtr)
- j.w. DSG
- akcja serwisowa z rozrządem?
Nie boję się "większych" przebiegów, o ile wiem co się wcześniej działo z autem. To samo się tyczy dsg - w obecnym aucie mam już nalatane 230 tys. Km, przy 120 ttkm wymieniona mechatronika, przy 180 dwumas. Więc zdaję sobie z ryzyka
Czy jeszcze coś nasuwa Wam się na myśl?
Link do ogłoszenia do ewentualnych uwag
http://otomoto.pl/skoda-superb-salonpl- ... 57226.html
Z góry dziękuję za konstruktywne uwagi
Pozdrawiam
Nie chcę zakładać nowego topicu. Jestem na etapie poszukiwania S2 dla żony padło na silnik benzynowy. A jak już benzyna to albo 1.8 albo 3.6. Znalazłem jeden egzemplarz w salonie w Poznaniu z przebiegiem ~ 170 tys. km. I teraz grad pytań dotyczących na co zwrócić uwagę:
- czy była bieżąca obsługa haldex'a (olej filtr)
- j.w. DSG
- akcja serwisowa z rozrządem?
Nie boję się "większych" przebiegów, o ile wiem co się wcześniej działo z autem. To samo się tyczy dsg - w obecnym aucie mam już nalatane 230 tys. Km, przy 120 ttkm wymieniona mechatronika, przy 180 dwumas. Więc zdaję sobie z ryzyka
Czy jeszcze coś nasuwa Wam się na myśl?
Link do ogłoszenia do ewentualnych uwag
http://otomoto.pl/skoda-superb-salonpl- ... 57226.html
Z góry dziękuję za konstruktywne uwagi
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, o 12:35 przez Marek_gie, łącznie zmieniany 1 raz.
- lechupe
- Posty: 127
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 14:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 295KM / 372Nm
- Lokalizacja: KR
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
3.6 dla żony, przynajmniej w moim wypadku niesie 2 problemy:
a/ auto jest za szybkie i żona boi się go prowadzić (chyba, ze twoja ma juz takie doswiadczenia)
b/ ciągła obawa, że zabraknie benzyny
a/ auto jest za szybkie i żona boi się go prowadzić (chyba, ze twoja ma juz takie doswiadczenia)
b/ ciągła obawa, że zabraknie benzyny
SII 2.0 TDI (170KM) -> SIIFL 3.6 L&K (295KM) -> i znowu skoda...
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 07:43
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Przez dłuższy okres ogarniała na co dzień Imprezę GT, więc nie ma stresua/ auto jest za szybkie i żona boi się go prowadzić (chyba, ze twoja ma juz takie doswiadczenia)
j.w.ciągła obawa, że zabraknie benzyny
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 lip 2014, o 07:43
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: Skierniewice
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Ale to jakoś ponadnormatywnie? Tzn. jak wersja z wiatrakiem??Minus - Pali olej
W 1.6 tdi dolewam jakieś 1.5 litra na 30 tkm...