Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Ja właśnie kupiłem superba z silnikiem 2.0TDI 140KM - kultura pracy silnika bardzo fajna. Jednak jak dla mnie trochę za mało jest tej mocy. Silnik jest ok tylko z tego co kojarzę niektóre common raile miały problemy wieku dziecięcego, na to bym zwracał uwagę jednak CR wszedł chyba przed 2009 ? Poprawcie mnie bo nie pamiętam.
Defi pisze:Ja właśnie kupiłem superba z silnikiem 2.0TDI 140KM - kultura pracy silnika bardzo fajna. Jednak jak dla mnie trochę za mało jest tej mocy. Silnik jest ok tylko z tego co kojarzę niektóre common raile miały problemy wieku dziecięcego, na to bym zwracał uwagę jednak CR wszedł chyba przed 2009 ? Poprawcie mnie bo nie pamiętam.
140 KM nie jest złe. Oczywiście istotne jest, autem z jaką mocą jeździło się wcześniej. Ja wcześniej miałem 105 KM, także przesiadka na 140 KM zrobiła na mnie ogromne wrażenie. No ale to było dawno temu, teraz mi się coś w okolicach 200 KM marzy
Misiek Fisiek pisze:Czyli wystarczy wymienić turbinę i oprogramowanie żeby z CFFB zrobić CFGB? Prosty sposób i niewielki koszt żeby ze 140 zrobić 200-210 kuni.
Czyli jaki koszt?
Różnica między 140 a 170 była 3-4 klocki? Nie pamiętam.
Do różnicy nie dochodzi także sprzęgło z dwumasą? I wtryskiwacze?
Trochę się tego nazbiera.
Czyli podsumowując różnica 2.0 tdi cr 140 i 2.0 tdi cr 170:
Roznica w cenie to dokladnie 3 tysie miedzy 140 a 170 KM. Ni chuja nie chcialoby mi sie ryzykowac, ani tracic czasu na robienie udziwnien w samochodzie (nie wspominajac o nowym). Tym bardziej, ze oszczednosc ZADNA...