Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
tak, na zdjęciu powyżej wjechał asystent. ja czasem zrobię to szybciej, ale używam go do sprawdzania, czy zmieszczę się.
czasem, gdy mam do załatwienia sprawy chcę po prostu zostawić auto możliwie szybko i blisko miejsca do którego się udaję.
na razie nikt mnie nie obił
czasem, gdy mam do załatwienia sprawy chcę po prostu zostawić auto możliwie szybko i blisko miejsca do którego się udaję.
na razie nikt mnie nie obił
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
X6 ze zdjęcia zaparkowałby Stevie Wonder, tyle tam jest miejsca. Skoda za to mnie ciekawi. Tzn ile czasu potrzebował na to asystent..
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
no taką lochą jak x6 jak stoją takie czarne słupki to bez asystenta byś się trochę napocił , gwarantuję Ci.
co do s3.. na zdjęciu wydaje się ze to niemożliwe mówiąc szczerze.. ,ale pewnie zdjęcie trochę przekłamuje..
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
wjechał asystent. nie ma co dyskutować. trwało to około minuty, może półtorej. sam bym chyba tam nie wjeżdżał, ale jak on stwierdził że wjedzie, to mówię zobaczmy. wjechał mocno tyłem, oba tylne koła od razu na chodnik i dostawiał przód. miejsca z przodu i z tyłu było po około 0,5 metra, może trochę mniej. a.. i finalnie krzywo stanął jak widać, przednie kołą trochę bardziej na krawężniku. cienias.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Asystent wjechał na chodnik przy równoległym? Dziwnie jakoś
Wysłane z internetu
Wysłane z internetu
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
wjechał wjechał
pytanie z innej beczki, czy każdy superb ma atermiczną przednią szybę, czy to jest coś extra w zestawie z ogrzewaną przednią szybą?
pytanie z innej beczki, czy każdy superb ma atermiczną przednią szybę, czy to jest coś extra w zestawie z ogrzewaną przednią szybą?
-
- Posty: 527
- Rejestracja: 24 gru 2019, o 22:02
- Samochód: Superb III Facelift
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Imię: Rafał
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Każdy ma , ogrzewana ma dodatkową powłokę.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Trzeba chyba rozróżnić atermiczność (standard) oraz podgrzewanie i odbijanie promieni słonecznych (dopłata).
- orlik
- Doradca
- Posty: 2984
- Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Aktualnie: 450/550
- Lokalizacja: RZ
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Dokładnie tak jak Bartek mówi, bo praktycznie w każdym obecnie aucie jest atermiczna szyba (bardzo delikatnie przyciemniona na zielono, redukująca troszkę przedostanie się promieni słonecznych), ale prawdziwy efekt odbijania promieni daje dopiero ta dostępna z podgrzewaniem.
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
A propos tego co byście wzięli, a czego nie:
1) Virtual Cockpit ma jakieś wady? Są jakieś jego ewidentne zalety ponad standardową deskę rozdzielczą?
2) Wentylowane fotele przednie - jak często z tego korzystacie i czy faktycznie byście wzięli kolejny raz?
3) Opłaca się brać skladany hak holowniczy za 3600 zł? Czy można bez problemu zrobić identyczny prywatnie taniej?
1) Virtual Cockpit ma jakieś wady? Są jakieś jego ewidentne zalety ponad standardową deskę rozdzielczą?
2) Wentylowane fotele przednie - jak często z tego korzystacie i czy faktycznie byście wzięli kolejny raz?
3) Opłaca się brać skladany hak holowniczy za 3600 zł? Czy można bez problemu zrobić identyczny prywatnie taniej?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 19 lut 2019, o 10:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Katowice
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
ad.1 VC - spoko opcja, niestety nie ma możliwości przesłania obrazu z nawigacji z radia poprzez CarPlay - nie żałuje zakupu. Gdybym dziś konfigurował ponownie, kupiłbym.
ad.2 nie wiem, nie mam
ad.3 Szukając najpierw gotowca z placu, pytałem o montaż haka i w każdym salonie pytano mnie co na nim miało by być (camping vs platforma na rowery). Podobno samochody wyposażone fabrycznie w hak mają wydajniejszą chłodnicę. Zamawiając samo przygotowanie a montaż porządnego haka w Taurusie całość wyszłaby ok. 3200 brutto. Ale dodatkowo trzeba by zderzak ciąć, zrobić przegląd i bujać się po pieczątkę do WK. Z fabrycznym hakiem mamy to już załatwione przez salon.
Dodatkowo, mając fabryczny hak, np przepalanie żarówki w przyczepie jest rozpoznawane przez komputer a odpięcie wtyczki przy zamkniętym aucie wyzwala alarm - możliwe, że da się to dokodować.
Zaletą też jest sposób chowania i wysuwania haka, zajmuje to dosłownie pare sekund.
ad.2 nie wiem, nie mam
ad.3 Szukając najpierw gotowca z placu, pytałem o montaż haka i w każdym salonie pytano mnie co na nim miało by być (camping vs platforma na rowery). Podobno samochody wyposażone fabrycznie w hak mają wydajniejszą chłodnicę. Zamawiając samo przygotowanie a montaż porządnego haka w Taurusie całość wyszłaby ok. 3200 brutto. Ale dodatkowo trzeba by zderzak ciąć, zrobić przegląd i bujać się po pieczątkę do WK. Z fabrycznym hakiem mamy to już załatwione przez salon.
Dodatkowo, mając fabryczny hak, np przepalanie żarówki w przyczepie jest rozpoznawane przez komputer a odpięcie wtyczki przy zamkniętym aucie wyzwala alarm - możliwe, że da się to dokodować.
Zaletą też jest sposób chowania i wysuwania haka, zajmuje to dosłownie pare sekund.
-
- Posty: 599
- Rejestracja: 11 lut 2016, o 13:12
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2017
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: południowe mazowsze
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
I jak masz leasing to dodatkowe koszty związane z hakiem dla leasingodawcy, tak więc opłaca się brać fabryczny przy zamówieniu. Przerabiałem to u siebie, mimo że tylko do platformy na rowery.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13595
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Hak da się dołożyć dokładnie taki sam jak fabryczny, ale z chłodnicą wyjdzie w tych samych pieniądzach albo drożej. Zatem fabryczny moim zdaniem lepsza opcja.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Wyposażenie dodatkowe- co byście wzięli ponownie, a z czego
Witam,
Ad1. Virtual Cocpit - generalnie ok, grafika, rozdzielczość gorsza niż np w Arteonie nie mówiąc o np 508`ce. Po kilku dniach zabawy używam dwóch ustawień: standard i "night panel". Ciekawostka: mądry czech wymyślił, że przełączanie pomiędzy różnymi grafikami VC jest bardziej istotne niż odbieranie/rozłączanie telefonu. W związku z tym przycisk "słuchawka" na kierownicy po zakupie VC zostaje zastąpiony przyciskiem "view" służącym do zmiany grafiki wyświetlacza. Owszem można odebrać telefon prawą rolką, ale już wyszukanie ostatnich połączeń to wertowanie menu wyświetlacza.
Ad2. Wentylowane fotele - nie oddałbym za alkantarę, subiektywnie wentylacja nie jest zbyt mocna ale tyłek zawsze suchy - polecam zdecydowanie
Ad3. Hak - kupiłem fabryczny pod bagażnik rowerowy, jeszcze nie sprawdzony. Jednym słowem: jak masz budżet to kup fabryczny
Dodatkowo:
Okno dachowe w liftbacku: nad tym bym się zastanowił. Z końcem 2019 przesiadłem się z SIII na SIII FL. Przed liftem nie miałem okna, więc mogę porównać. FL zdaje się piekielnie głośny. Poza tym mam wrażenie, że szum generowany przez szyberdach wpływa na jakość głosu na mikrofonie bluetooth. Rozmówca po drugiej stronie przy prędkości autostradowej ma trudności z usłyszeniem o czym mówię. Przed liftem tego problemu nie miałem.
Felgi 19": zdecydowanie w moim odczuciu pogarszają komfort jazdy w porównaniu z 18" (ponownie polift vs przedlift). W zasadzie nie czuję różnicy pomiędzy ustawieniami normal i comfort. Mały wybór zimówek, no i są zdecydowanie głośniejsze. Ale tu wybór ponownie byłby taki sam. Standardowe felgi w L&K nie pasują do tego auta (subiektywna ocena, więc jeśli takie macie to się nie gniewajcie).
Pozdrawiam,
RG
Ad1. Virtual Cocpit - generalnie ok, grafika, rozdzielczość gorsza niż np w Arteonie nie mówiąc o np 508`ce. Po kilku dniach zabawy używam dwóch ustawień: standard i "night panel". Ciekawostka: mądry czech wymyślił, że przełączanie pomiędzy różnymi grafikami VC jest bardziej istotne niż odbieranie/rozłączanie telefonu. W związku z tym przycisk "słuchawka" na kierownicy po zakupie VC zostaje zastąpiony przyciskiem "view" służącym do zmiany grafiki wyświetlacza. Owszem można odebrać telefon prawą rolką, ale już wyszukanie ostatnich połączeń to wertowanie menu wyświetlacza.
Ad2. Wentylowane fotele - nie oddałbym za alkantarę, subiektywnie wentylacja nie jest zbyt mocna ale tyłek zawsze suchy - polecam zdecydowanie
Ad3. Hak - kupiłem fabryczny pod bagażnik rowerowy, jeszcze nie sprawdzony. Jednym słowem: jak masz budżet to kup fabryczny
Dodatkowo:
Okno dachowe w liftbacku: nad tym bym się zastanowił. Z końcem 2019 przesiadłem się z SIII na SIII FL. Przed liftem nie miałem okna, więc mogę porównać. FL zdaje się piekielnie głośny. Poza tym mam wrażenie, że szum generowany przez szyberdach wpływa na jakość głosu na mikrofonie bluetooth. Rozmówca po drugiej stronie przy prędkości autostradowej ma trudności z usłyszeniem o czym mówię. Przed liftem tego problemu nie miałem.
Felgi 19": zdecydowanie w moim odczuciu pogarszają komfort jazdy w porównaniu z 18" (ponownie polift vs przedlift). W zasadzie nie czuję różnicy pomiędzy ustawieniami normal i comfort. Mały wybór zimówek, no i są zdecydowanie głośniejsze. Ale tu wybór ponownie byłby taki sam. Standardowe felgi w L&K nie pasują do tego auta (subiektywna ocena, więc jeśli takie macie to się nie gniewajcie).
Pozdrawiam,
RG