Interfejs diagnostyczny do S1

Italiano
Posty: 17
Rejestracja: 1 sty 2016, o 09:56
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Lokalizacja: Olsztyn, Warmińsko-mazurskie

Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: Italiano »

Witam,

Chciałbym zakupić jakiś prosty interfejs diagnostyczny do 100zł, może się łączyć przez telefon lub laptopa obojętnie.

Macie coś godnego polecenia?

Wiem, że mały budżet, ale zależy mi na prostej diagnostyce w moim S1 2004r 2.8 AMX
ojtam ojtam
Posty: 109
Rejestracja: 26 lis 2017, o 19:04
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Aktualnie: 194 KM
Lokalizacja: Busko Zdrój

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: ojtam ojtam »

Kabelek viakena + vag com
Awatar użytkownika
colins
Posty: 39
Rejestracja: 20 mar 2018, o 16:48
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: colins »

Ja kupiłem taki kabelek:
https://www.viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-li ... -obd2.html

Na chomikuj dorwałem VAG-COM. Lekko przerobiłem, żeby startował bez dodatkowych programów:
https://ufile.io/fwt2o

Widzę, że jesteś z Olsztyna. Jak potrzebujesz jednorazowo to napisz na priv to się zgadamy.
ojtam ojtam
Posty: 109
Rejestracja: 26 lis 2017, o 19:04
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Aktualnie: 194 KM
Lokalizacja: Busko Zdrój

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: ojtam ojtam »

Vag 409 jrst dobry ale ma tez troche bledow. Do naszych kur vag com 311 i wszystko smiga
Awatar użytkownika
colins
Posty: 39
Rejestracja: 20 mar 2018, o 16:48
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: colins »

Dzięki za info. Sprawdzę też wersję 311. Jak na razie użyłem 409-ki tylko raz do sprawdzenie błędów.
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: piotraskbw »

To ja wrzucę info od siebie bo miałem trochę styczności z różnymi interfejsami:

KKL (niebieski) - ten na CH340 działa bez problemu z VAG-COM 3.11 i 409
https://allegro.pl/interfejs-diagnostyc ... 34714.html

Ten klon HEX+CAN działa bardzo ładnie z VCDS 17.1.3 PL lub VCDS 17.8.3 ENG - stabilność 95% (od czasu do czasu zgłupieje i trzeba ponownie uruchomić program)
https://www.aliexpress.com/item/2018-Ne ... st=ae803_3

A tu mamy mistrzostwo świata, klon HEX V2 - większego badziewia jeszcze nie spotkałem - stabilność 0%
https://www.aliexpress.com/item/2017-VC ... st=ae803_3

Na koniec rodzynek - VAS5054A (wersja oryginal OKI) :twisted: stabilność 100%, ale wiedzy potrzeba więcej by tego używać ;)
https://www.aliexpress.com/item/Newest- ... 22925.html
Ostatnio zmieniony 3 sty 2019, o 07:41 przez piotraskbw, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
ojtam ojtam
Posty: 109
Rejestracja: 26 lis 2017, o 19:04
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Aktualnie: 194 KM
Lokalizacja: Busko Zdrój

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: ojtam ojtam »

Piotras tego klona hex +can masz. Uzywasz go? Jakues opinie itp? Obecnie posiadam vag com 311. Problemów zero. Wszyskie kodowania wchodza az milo. Ostatnio kodowalem sterownik abs po wymianie. Gosc nie mogł go zakodowac sterownika jakims sprzetem za okolo 3 tyś. Mi zeszło 3 min.
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: piotraskbw »

działa, bebechy te same co oryginał :)
dużą zaletą są dokładne podpowiedzi wartości kodowań i adaptacji w VCDS których nie ma w VAG-COM.

Odnośnie sprzętu mechanika,
po pierwsze, to on musi mieć wszystko "full legal" chociaż dziwię się, że nie kupił oryginału HEX+CAN/HEX v2/HEX-NET, zwłaszcza biorąc pod uwagę popularność samochodów grupy VAG w PL.
http://www.vag-com.pl/?mod=sklep&item=5

po drugie, VCDS to jest dedykowany emulator testera VAS
ASO używa testerów VAS i HEX-NET w zależności od potrzeb (bardzo się cieszyli już jak wszedł HEX v2, bo przynajmniej przestali zabijać 1 kabel co 3 miesiące - HEX+CAN)
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
ojtam ojtam
Posty: 109
Rejestracja: 26 lis 2017, o 19:04
Samochód: Superb I
Silnik: 1.8 AWT (150KM)
Aktualnie: 194 KM
Lokalizacja: Busko Zdrój

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: ojtam ojtam »

Własnie chodzi o te podpowiedzi w blokach i wartosci. Masz jakis link bo ten nie dziala co podales. Jesli chodzi o vag comm 311 jestem zadowolony. Jest stabilny i nie mialem problemów nigdy z polaczeniem itp.
piotraskbw
Posty: 797
Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 195KM / 420Nm
Lokalizacja: LDZ

Re: Interfejs diagnostyczny do S1

Post autor: piotraskbw »

linki poprawione
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
ODPOWIEDZ