Strona 3 z 5

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 17:33
autor: Smrek
Witam
U mnie też trzeszczy tunel środkowy, trzeszczenie dochodzi z uchwytu na napoje:(
Jak go wyjąć?

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 19:23
autor: piramida
połowa plastików będzie trzeszczeć na dziurach więc najlepiej to samemu ogarnąć przy piwku wieczorem a nie tracić czasu na wizyty w ASO ;-)

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 19:31
autor: Smrek
piramida pisze:połowa plastików będzie trzeszczeć na dziurach więc najlepiej to samemu ogarnąć przy piwku wieczorem a nie tracić czasu na wizyty w ASO ;-)
:)
Mam tą samą zasadę, jak zrobisz sam, będzie cicho, zgłosisz do ASO będzie tak samo lub głośniej:)

Lubie mieć cicho w aucie i wkurzają mnie takie piski, trzeszczenia.
Tylko jak dobrać się do tego panelu ?

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 19:49
autor: Enriquez
Musisz zdemontować tunel.

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 21:15
autor: jacekgti
Ja wyjąłem środkową część koło lewarka dsg w taki sposób jak podaje instrukcja obsługi w celu odblokowania skrzyni gdy pojazd jest unieruchomiony. Sprawdza się nóż bo jest cienki i sztywny. Wkładamy to w szczelinę między chromem a czarnym plastikiem bliżej lewarka ale od strony podłokietnika. Odpinamy wtyczkę od podświetlenia załączonego biegu i podsciągamy do góry skórzany mieszek. Następnie panel z przyciskami ten cały czarny z chromem podrywamy do góry rękoma. Trzyma się na metalowych spinkach. Dwie są od strony radia i 4 od strony podłokietnika. Odpinamy 3 wtyczki od dołu i element wychodzi w całości. Po wyjęciu u mnie nie było trzasków więc wkleiłem wrażliwe miejsca filcami i taśmą szmacianą.

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 21:21
autor: Smrek
Dzięki za opis.
A dalszą część jak zdemontować? Schowek w podłokietniku i ten zasuwany pojemnik na butelki?
On najmocniej skrzypi

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 21:45
autor: jacekgti
By wyjąć cup holdery obawiam się że będziesz musiał wyjąć całą konsole środkową/tunel środkowy. Trzeba ściągnąć boki tunelu, śruba pod zaślepką i jedna spinka, następnie ściągamy bok tunelu chyba do dołu. Tak z obu stron. Z tyłu gdzie jest panel klimy 3 strefowe są ukryte na dole dwie śruby które w moim przypadku są za przetwornicą napięcia gdyż mam gniazdo 230v, po jego wyjęciu od środka po lewej i prawej mamy dwa torxy. Następnie cały panel tylny wyciągamy do siebie czyli w stronę tyłu auta. Trzeba też usunąć panel climatronica. Tutaj pociągami i osłona ozdobna schodzi. Odkrecasz wszelkie widoczne śruby. Wyciągamy też miejsce gdzie jest gniazdo zapalniczki i ładowarka indukcyjna. Są widoczne dwie śruby. Dalej jeszcze nie przerabiałem ale wszystko jest już na wierzchu

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 14 cze 2018, o 23:30
autor: misiul
Dzięki. Rezonuje mi jeszcze coś pod zegarami. Jak docisnę maskownicą szybki to przestaje. Zapytam jak dostać się pod zegary?

trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 08:34
autor: Enriquez
Dwie śrubki na dole zegarów.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 10:18
autor: jacekgti
Jak wyjmowałeś radio?

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 11:32
autor: Tom-Tdi
Ramka out i wyjmakami wychodzi bez problemu.

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 12:58
autor: Enriquez
Przed wyjęciem licznika radzę odpiąć AKU.

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 19:15
autor: jacekgti
Jaka ramka w s3 chyba już nie ma są tylko wąskie szczeliny

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 20:32
autor: Tom-Tdi
Czarna obwodka radia jest normalnie zdejmowalna.

Re: trzeszczący tunel środkowy

: 15 cze 2018, o 20:50
autor: jacekgti
No u mnie w columbusa 2018 nie