Strona 3 z 16

Re: Koszt Stage 2

: 13 wrz 2018, o 21:11
autor: yaro_1
to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok

Re: Koszt Stage 2

: 13 wrz 2018, o 21:35
autor: piramida
JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.

Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard :lol:

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 00:52
autor: orlik
:lol:

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 04:32
autor: rydzio2001
piramida pisze:
JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Przy takich mocach każda sekunda to już sukces, na papierze wygląda tak sobie ale lecąc 200km/k to 0.1sek to około 5m różnicy czyli długość samochodu, jeżeli urywamy 1 sekundę w przedziale 100-200 to wóz będzie szybszy o około kilkadziesiąt metrów a to już spory dystans, widoczne to jest dopiero jak dwa samochody lecą koło siebie.

Po za tym taki garrett inaczej buduje boost niż hybrydowe turbo które znacznie się grzeje a czasy na hybrydzie nie są tak powtarzalne jak na garrecie. Więc oprócz lepszych czasów, samochód na garrecie jest bardziej narwany, stawiając dwa wozy o tej samej mocy, hybryda będzie zazwyczaj wolniejsza. Po za tym lans na dzielnicy mając 500 koni w skodzie, bezcenny, za resztę zapłacisz kartą masercard :lol:
Jak mu jakiej nakleiki nie nakeisz, że 500+ to Janusze na dzielnicy nie uwierzą, będą uważać że to zwykła Skoda co to premium jest przez małe 'pe' :) :lol:

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 09:01
autor: sane
JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
Te czasy Artura przy 452 KM to są besty kręcone na jakichś lekkich 17" z oponami slick i wyjętym wnętrzem z tego co pamiętam...
Natomiast te przy 505KM to bliżej specyfikacji codziennej jak się nie mylę. Na R888R w ludzkim rozmiarze.

Z tego co Artur mi pisał to Garrett zupełnie inaczej pracuje. Pisał, że w odczuciach jest duża różnica w każdym przedziale mocy, a im bliżej odcięcia tym większa jest różnica. Jego chyba ogranicza chyba układ paliwowy i po prostu nie chce już wyższej mocy. Na tej sprężarce powinno dać się zrobić spokojnie i 550...

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 11:24
autor: Tom-Tdi
Ale na taką moc wypadałoby by już zakuc motor, a nie każdy chce ist tak daleko w aucie służącym do codziennej jazdy.

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 12:25
autor: Ricco90
sane pisze:
Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to
koszt - od 1200 EUR w górę...

Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Wielkie dzieki

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 16:52
autor: Ricco90
sane pisze:
Ricco90 pisze:Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
Są legalne 3" dowpipe z TUV do MQB.
Są to tzw. downpipe z katem ECE. Jedyny ich minus to koszt - od 1200 EUR w górę...

Szukaj takich z katem HJS EUR6 ECE.
Znalazłem koszt 1339eu :roll:

Re: Koszt Stage 2

: 14 wrz 2018, o 20:06
autor: whity
yaro_1 pisze:to po co ci olimpiada w tedeiku 3,0 z dużym stadem kucyków? skoro ma 1,4 już ok
takie mi dali. Nie miałem wyboru :P

Re: Koszt Stage 2

: 15 wrz 2018, o 14:54
autor: bierny
JacekRS pisze:Patrzac na te czasy wydaje sie bezcelowym „jebac hajs” w 500+... okolice 450PS powinny byc zadowalajace:)
To samo zdanie, chyba że faktycznie night driver pelna gęba 8-)

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2018, o 07:56
autor: Lukasz_123
Panowie, a jak wygląda sprawa vmax po modyfikacjach, dalej idzie tylko te fabryczne 260km/h czy coś więcej ?

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2018, o 10:00
autor: johnson
Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2018, o 11:43
autor: CLO27
kunie do v maks nic nie maja trzeba skrzynie tykac….

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2018, o 18:09
autor: Tom-Tdi
johnson pisze:Sciaga sie limiter. Przesuwa odcinke i musi byc wiecej niz 260. Chyba ze skrzynia jest krotka.
U mnie przed programem cupra robila 270 licznikowe. Okolice 250 wg gps. Teraz mysle ze bedzie licznikowe 300 patrzac na to ze mam 100 koni wiecej miedzy 6500 a 7200.

Bo ma fabryczny ogranicznik na licznikowe 272km/h.
Znajomy ma program w Cuprze na ca. 370KM i zamyka licznik czyt. 300km/h.

Re: Koszt Stage 2

: 17 wrz 2018, o 18:39
autor: anastazyy
a ile kosztuje Stage 1 i gdzie polecacie w okolicach Łodzi