PowerBox/tunning do Superb SIII

marasmus007
Posty: 953
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: marasmus007 »

atheist pisze: 4 sty 2020, o 15:35
marasmus007 pisze: 3 sty 2020, o 14:32
baarttbaartt pisze: 3 sty 2020, o 10:37 A ma ktos z Was RaceChip? Znalazlem ofertę w Łodzi, boks ze strojeniem i hamownią ok 3200 pln wyjdzie.
Dealer zapewnia że jest 2 tyg czasu na potestowanie i jak coś nie halo można oddać boks.
Myślę że JB4 , już sprawdzone rozwiązanie, dostaniesz poniżej 3000 wraz ze strojeniem i hamownią.
A gdzie możesz polecić? pzdr
Zapytaj kolegę o nicku KMINK lub możesz kontaktować się www.tuneforce.pl
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

Tak wiem już pisałem do niego dzięki za pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
siekanamase
Posty: 128
Rejestracja: 1 gru 2018, o 07:57
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Imię: Piotr

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: siekanamase »

Witam. Znacie panowie jakiś warsztat w Lubelskim lub województwie osciennym, który zakłada jb4 że strojeniem, hamowaniem i zna się na tym?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

Hej

Orientuje się ktoś może czy w łódzkim jest jakiś warsztat który ogarnie mi montaz JB4?
Widziałem filmik instruktażowy niby kilka wtyczek trzeba podłączyć ale konieczne jest tez podniesienie auta i odkręcenie osłon pod silnikiem a nie mam jak tego zrobić sam u siebie.

Pytanie drugie czy w łódzkim możecie polecić jakiegoś gościa od tłumików? Chciałem zmienić środkowy tłumik na ten od golfa r variant bo jest wg Kminka podobno mniej restrykcyjny i z zew wyglada jak oryginał skody.
Auto na gwarancji w najmie firmowe niestety;)

Dzięki za pomoc


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: sane »

baarttbaartt pisze: 28 sty 2020, o 07:04 Orientuje się ktoś może czy w łódzkim jest jakiś warsztat który ogarnie mi montaz JB4?
Widziałem filmik instruktażowy niby kilka wtyczek trzeba podłączyć ale konieczne jest tez podniesienie auta i odkręcenie osłon pod silnikiem a nie mam jak tego zrobić sam u siebie.
Każdy mechanik (z wyłączeniem wyjątkowych partaczy) Ci to założy...
baarttbaartt pisze: 28 sty 2020, o 07:04Pytanie drugie czy w łódzkim możecie polecić jakiegoś gościa od tłumików? Chciałem zmienić środkowy tłumik na ten od golfa r variant bo jest wg Kminka podobno mniej restrykcyjny i z zew wyglada jak oryginał skody.
Mar-Tec.pl
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

Gadałem z kompotami z Łodzi ogarną montaz JB4 za 200 pln w 30 min
Twierdzą także ze wymiana tłumika środkowego na ten z golfa r variant nic nie da i ze to gpf ogranicza najbardziej w 2.0 272

Będę w piątek na miejscu obgadam sprawę dokładnie i dam znać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marasmus007
Posty: 953
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: marasmus007 »

baarttbaartt pisze: 28 sty 2020, o 14:28 Gadałem z kompotami z Łodzi ogarną montaz JB4 za 200 pln w 30 min
Twierdzą także ze wymiana tłumika środkowego na ten z golfa r variant nic nie da i ze to gpf ogranicza najbardziej w 2.0 272

Będę w piątek na miejscu obgadam sprawę dokładnie i dam znać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chcesz założyć JB4 bez strojenia i hamowni ?
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

Hamownie pojadę później i strojenie do tuneforce do poznania
W JB4 5 programów masz default dopiero 6 jest custom strojony pod auto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Tom-Tdi
Sponsor
Sponsor
Posty: 3353
Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 395KM / 515Nm
Lokalizacja: Augsburg

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: Tom-Tdi »

Jeżeli masz możliwość, to ogarnij sobie ten środkowy tłumik, gra jest warta tych kilku stówek.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2984
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

Gra warta świeczki to zrobienie catbacka z klapami, ja już miesiąc mam banan na ustach i w końcu to auto daje mi frajdę. Przed oddaniem zawsze możesz założyć z powrotem fabryczny a catback komuś sprzedać. Jeżeli auto w liftbacku to jest w sam raz jeżeli chodzi o głośność, w kombi słyszałem o kilku przypadkach, że jest głośniej i rozwiązaniem jest wsadzenie dodatkowo środkowego. Jeżeli chcesz strzały z wydechu, przy zmianie biegów które nadają smaczka do tego silnika to tylko to wchodzi przy zachowaniu gwarancji i nie ruszaniu gpfa. Tak jak Sane pisał, Mar-Tec masz pod nosem, ja polecam z czystym sumieniem.
marasmus007
Posty: 953
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: marasmus007 »

baarttbaartt pisze: 28 sty 2020, o 15:37 Hamownie pojadę później i strojenie do tuneforce do poznania
W JB4 5 programów masz default dopiero 6 jest custom strojony pod auto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tymi 5 programami to bym uważał , jak nie stroiłeś auta to chyba jedyny słuszny jest MAP 2 , aczkolwiek troszkę potrafi szarpać skrzynia.
Awatar użytkownika
sane
Posty: 1820
Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 335/450
Lokalizacja: Warszawa

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: sane »

marasmus007 pisze: 29 sty 2020, o 07:40Z tymi 5 programami to bym uważał , jak nie stroiłeś auta to chyba jedyny słuszny jest MAP 2 , aczkolwiek troszkę potrafi szarpać skrzynia.
Jeżeli chodzi o wbudowane mapy to do silnika 272KM i 7b skrzyni DQ381 dedykowana jest Map 4, która rozwiązuje problem z poszarpywaniem. Warunek - trzeba mieć najnowszy firmware w JB4.
Do tego w JB4 jest dodatkowy parametr Shift Boost Redux, którym można mitygować szarpanie DSG.
Jeżeli nie ma w planach żadnych dodatkowych modów to Map 4 wystarczy...

200 zł za samo założenie JB4 to dość bogato :D To jest tak prosta robota, że serio nie trzeba do tego Compsportu :roll:

BTW. Przy GPF jest w ogóle środkowy tłumik? Bo w Golfach R z GPF w ogóle nie ma środkowego.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2020, o 09:49 przez sane, łącznie zmieniany 1 raz.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023

BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
marasmus007
Posty: 953
Rejestracja: 30 kwie 2011, o 01:34
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: 371 KM/482 Nm
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Poznań

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: marasmus007 »

sane pisze: 29 sty 2020, o 08:31
marasmus007 pisze: 29 sty 2020, o 07:40Z tymi 5 programami to bym uważał , jak nie stroiłeś auta to chyba jedyny słuszny jest MAP 2 , aczkolwiek troszkę potrafi szarpać skrzynia.
Jeżeli chodzi o wbudowane mapy to do silnika 272KM i 7b skrzyni DQ381 dedykowana jest Map 4, która rozwiązuje problem z poszarpywaniem.
Do tego w JB4 jest dodatkowy parametr Shift Boost Redux, którym można mitygować szarpanie DSG.
Jeżeli nie ma w planach żadnych dodatkowych modów to Map 4 wystarczy...

200 zł za samo założenie JB4 to dość bogato :D To jest tak prosta robota, że serio nie trzeba do tego Compsportu :roll:

BTW. Przy GPF jest w ogóle środkowy tłumik? Bo w Golfach R z GPF w ogóle nie ma środkowego.
;) nie zwróciłem uwagi że kolega ma 272.
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2984
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: orlik »

sane pisze: BTW. Przy GPF jest w ogóle środkowy tłumik? Bo w Golfach R z GPF w ogóle nie ma środkowego.
Jest na 100%
Awatar użytkownika
baarttbaartt
Posty: 422
Rejestracja: 16 cze 2019, o 07:44
Samochód: Superb III combi 4x4
Rocznik: 2019
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

Post autor: baarttbaartt »

A który polecacie tłumik:


https://mar-tec.pl/?s=Superb&post_type=product


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ODPOWIEDZ