Strona 36 z 90

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 06:49
autor: kmink
No popatrz, a jednak się nie da zrobić BOXem więcej jak 340-345KM.
Chyba ze zakładasz jakiś shitt, a wszystkie BOXy na rynku do TSI poza JB4 to shitt...wtedy takie urzadzeniewymusza naECU ponadnoratywne parametry. Sprzedaje dużo BOXow, różnych i na TSI ćwiczyłem wszystko włącznie z BOXem zabawką od CS. Tłumacze Ci że się nie da tego zrobić bezpiecznie to się nie da. Koniec kropka. Możesz sobie co najwyżej żyć w przekonaniu, że jest inaczej ;)

W wersji bez GPF i bez ruszania tłumika robi się z JB4 Ok 350-360, a po modzie wydechu 370-380....400 bez ICka nie wyjdzie, chyba że w górach ;) Ale wtedy tez seria będzie musiała mieć z 320.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 07:26
autor: heretic
Nie kolego, twierdziłeś że modyfikacja wydechu bez usuwania gpf nie ma sensu i w tej kwestii się z Tobą nie zgadzam, szczególnie jeśli ktoś chce boxa, czyli zachować pozory posiadania gwarancji. Wtedy modyfikacja tłumika środkowego, tak żeby wyglądał jak seria + box i powinno to 350 pęknąć.
Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 07:36
autor: CLO27
pomiary pomiarami...pojedziesz do krematorów to ci po boxie wypluje 360 koni, trzeba to sprawdzić face to face bo inaczej to gdybanie...różnie po prostu hamownie pokazują i dla mnie te 10 kuniuf to zawsze w granicy błędu i w normalnym poruszaniu się bez różnicy...

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 09:06
autor: orlik
Panowie, namierzył ktoś już jaka jest różnica w chłodnicy pod haka i bez haka?

kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Z cały szacunkiem mówię otwarcie, że do Ciebie nie podjadę, bo ode mnie do Poznania ze strojeniem to jest wycieczka na minimum dwa dni :(

Piotr dzięki, będę kontaktował się z MG w sprawie środkowego, i dowiem się co mają do zaoferowania z GPF, żeby go nie było a wyglądało, że jest ;)

Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 09:40
autor: heretic
Mnie w mg proponowali dp z gpf albo bez, o innych opcjach nie było mowy, chociaż nie nalegałem na udawanie że gpf jest. Przy opcji dp z gpf wstawiają tam Twój fabryczny, więc wtedy będzie problem z ewentualnym powrotem do serii bo fabryczny dp będzie przynajmniej częściowo pocięty.
Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC, więc jak ktoś będzie szukał to znajdzie że grzebane. Pytanie czy będą chcieli Ci uwalić gwarancję i czy będą szukać. ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 15:02
autor: sane
orlik pisze:kmink, myślisz, że przy zmianie ICKa już będzie gwarancja out z automatu? I kto na podkarpaciu jest w stanie dobrze wystroić JB4?
Ja Ci mogę wystroić zdalnie, na podstawie logów z ulicy, i piszę to serio.
Co do IC, to w moim przypadku ASO nic nie mówiło. Ale jak będą się chcieli przyczepić to oczywiście mogą ;)
Na pewno gorzej jest z DP, bo to już zmienia bezwładność układu wydechowego i turbo inaczej pompuje.
heretic pisze:Swoją drogą nieźle musisz koksować na tym jb4 żeby przy seryjnym wydechu dostać 340-345km, większość tunerów obiecuje ok 20km mniej po samym programie w 272.
Pierwsze słyszę... Zdaje się, że wspomniany przez Ciebie CS zrobił Stage 1 w 7R 375KM.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 15 kwie 2019, o 21:19
autor: heretic
W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km, w końcu, jak nie raz w tym wątku było zauważone, superb ma inny wydech niż Golf.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 16 kwie 2019, o 07:57
autor: sane
heretic pisze:W 7R, w Superbie 272 mówili że stage 1 to 320-330km
Czyli z JB4 da się wykrzesać więcej... i tyle w temacie ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 10:06
autor: JacekRS
orlik pisze: Plan mam taki, przygotować wszystko pod około 360-400ps, żeby nie rzucało się w oczy i zamontować JB4, a później żeby gładko wejść od razu w 500+
Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!
heretic pisze: Z tego co pamiętam CS'y mówiły że trzeba jakieś plastiki przycinać żeby zmieścić większy IC,
Nic nie trzeba ciąć, nawet Wagner wchodzi jak się chce bez jakiegokolwiek "piłowania".

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 10:56
autor: orlik
JacekRS pisze: Nie zapomnij o heblach i zawieszeniu - bezpieczeństwo "The First"!
Jasna sprawa ;) na pierwszy strzał wejdą sprężyny eibacha + grubsze gumy na tył i końcówki z RS, bo już wszystko czeka w pudełku od 5 miesięcy na strychu, ale doczekam jeszcze rozpórki od Górnego, żeby za jednym razem wszystko zrobić.

Co do hamulców, wyjeżdżę ten komplet fabryczny, bo jest funkiel nówka więc szkoda jeszcze ściągać, (nie jeżdżę obecnie +200), i wtedy będziemy wymieniać :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 12:53
autor: sane
Sprężyny Eibacha bezpieczeństwa raczej nie poprawią :/ Auto zachowuje się gorzej niż na serii.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 12:59
autor: orlik
Poważnie?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 13:00
autor: CLO27
No jak same springi to może być różnie...

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 13:08
autor: JacekRS
sane pisze:Sprężyny Eibacha bezpieczeństwa raczej nie poprawią :/ Auto zachowuje się gorzej niż na serii.

Ja bym tak tego nie nazwał. Po założeniu Eibacha samochód nie kładł się w zakrętach jak galeon na morzu, no ale ja miałem DCC i jeździłem cały czas na SPORT. Podsumowując, jakbym miał "tanio" poprawić tą zawiechę, to znowu bym założył Eibach`a.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 17 kwie 2019, o 13:12
autor: KriSSo
Bilstein B12 pro kit i to już jeździ jak trzeba. Kurdę w tej cenie nie ma nic lepszego :).

P.S.
Jacek, w Golfie 7.5 Wagner wymagał rzeźby i podcinania. Fajnie, że w Skodzie nie trzeba nic szlifować.