Strona 37 z 90

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 18 kwie 2019, o 23:04
autor: sane
JacekRS pisze:Ja bym tak tego nie nazwał. Po założeniu Eibacha samochód nie kładł się w zakrętach jak galeon na morzu, no ale ja miałem DCC i jeździłem cały czas na SPORT. Podsumowując, jakbym miał "tanio" poprawić tą zawiechę, to znowu bym założył Eibach`a.
Jeżdziłem paroma MQB z DCC i Eibach i jak dla mnie to słabo się to zachowuje. Skacze jak piłka i ogólnie jest galaretowate. Efekt lepszego prowadzenia to niższy środek ciężkości. Poza idealnie gładkim asfaltem obawiam się, że nie pojedzie szybciej i pewniej niż seria.
Dla kontrastu jeździłem też Octavią RS z gwintem i w porównaniu do DCC + Eibach to jest przepaść jak Rów Mariański. Nie polecę nikomu montażu samych sprężyn. Chyba, że liczy się tylko wygląd albo jeździ się cały czas po drogach gładkich jak stół ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 18 kwie 2019, o 23:26
autor: piramida
Masz na mysli octavię Rafała na bc racing?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 kwie 2019, o 12:57
autor: sane
piramida pisze:Masz na mysli octavię Rafała na bc racing?
Tak jest. Bardzo fajnie ten zawias się u niego zachowuje. O dziwo na dziurach jest bardziej komfortowy niż seria, a trzyma nadwozie w ryzach bajecznie.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 kwie 2019, o 22:15
autor: piramida
też mam w palnie zakupić ten zawias, do superba wychodzi około 4800 plus cancelery DCC około 1200-1500

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 24 kwie 2019, o 10:45
autor: Enriquez
A jakiś link do tego masz gdzieś?

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 24 kwie 2019, o 12:29
autor: sane
Enriquez pisze:A jakiś link do tego masz gdzieś?
Analogicznie do tego z Golfa MK7 (do Superba jest dedykowane jakby co):
http://bcracing.pl/golf-vii-20-13/1139- ... acing.html

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 24 kwie 2019, o 22:37
autor: kmink
Serio? Chcecie modyfikować IMO całkiem dobrze działający zawias?
Trzeba był kupić RS6 :p To, że buja i to, że Wam się wydaje, że auto jedzie źle w zakręcie nie oznacza, że tak jest.
Superb nigdy nie będzie autem na zakręty, nawet z super hiper ekstra zawieszeniem.
Trochę km-ów po zakrętach zrobiłem, dla porównania mam Focus RS MK3, który w zakrętach się klei jak poje..y i wcale nie czuje dużego dyskomfortu jadąc szybko w zakręcie SIII.
Pamiętajcie, że odczucie z jazdy a faktyczne zachowanie zawieszenia to dwie różne sprawy.
Można wsadzić gwint, który sprawi, że samochód wizualnie będzie wyglądał lepiej, który sprawi że masz wrażenie zajebi.. trakcji a w realu na serii pojedziesz w łuku szybciej :)
To jest moje zdanie i oczywiście biorę na klatę obelgi i przyjmuje do wiadomości Wasz zdanie ale naprawdę zanim wydacie kasę to sprawdźcie to co kupujecie, czy jest warte zachodu i pieniędzy ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 24 kwie 2019, o 23:39
autor: CLO27
dam ci s2 na normalnym zawiasie i na moim gwincie, jak wejdziesz w zakręt z v 20% niższą i się nie zabijesz stawiam whisky :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 25 kwie 2019, o 08:07
autor: Enriquez
Wystarczy, że przestanie się to bujać jak karawan pogrzebowy i to dla mnie argument za wymianą zawiasu.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 25 kwie 2019, o 10:09
autor: kmink
Każdy ma tam jakieś swoje indywidualne wymagania, ja osobiście zawiasu nie ruszę.
Testowałem dużo zawieszeń w wielu samochodach i jedynie profi sprzęt działa jak należy, a jakies tanie g.. jest nieraz gorsze jak seria.
Odczucia z jazdy niby lepsze a fura mniej stabilna.
Chętnie się sprawdzę z takim SIII na zmodzonym zawiasie na seryjnych nastawach ECU of course :-)
Może być Tor Poznań :p :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 25 kwie 2019, o 17:37
autor: piramida
jak chce ktoś obniżyć superba to tylko poprzez dobry gwint, same sprężyny szału nie robią więc jest to jedyna droga do lepszego wyglądu i prowadzenia, seryjny zawias to się nadaje ale na bulwary

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 26 kwie 2019, o 19:26
autor: JacekRS
ST XA Suspension (podmarka KW), wcześniej seria DCC ze springami Eibach, a jeszcze wcześniej "seria" :D jadąc na serii gierkówką za A6 C7 w zakrętach bałem się, że pasażerowie mi powypadają, musiałem zwalniać, przez co "słabsze A6" mi odjeżdżało, teraz tego problemu w zakrętach nie ma ;)

Z wymianą 5k brutto. Kasowników nie kupowałem - 1200PLN za 4 "oporniki" to lekkie przegięcie pały :)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 27 kwie 2019, o 09:14
autor: kmink
No to chyba w moim jest jakieś inne seryjne zawieszenie :p
Chyba, że nowe(12k km) i dlatego jeszcze w miarę działa ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 27 kwie 2019, o 15:19
autor: orlik
Kmink masz sportline z DCC? Bo ja tak (2019r.), i mam wrażenie, że inaczej (na plus) chodzi w porównaniu do poprzedniego DCC w style (2016r.).
Jest twardziej, sztywniej i mniej buja. I zastanawiam się, tak jak Ty, czy przez to, że nowe, czy coś jednak się zmieniło na plus.
Ciśnienie opon i temperaturę pomijam, bo i to i tamto testowałem w różnych zakresach.
Kobicie mojej też nic nie sugerowałem, sama również stwierdziła, jak powyżej.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 29 kwie 2019, o 20:28
autor: kmink
Mam Sportline z DCC.