Skoda Connect

Krakow_kult
Posty: 39
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 13:29
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: Krakow_kult »

Naturalnie licencja na usługę ważna tak że to nie w tym problem :)
Awatar użytkownika
timanfaya
Posty: 636
Rejestracja: 21 mar 2019, o 10:16
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (272KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: timanfaya »

Krakow_kult pisze:Chyba znów mają problem. "Przepraszamy, usługa jest tymczasowo niedostępna." w panelu po zalogowaniu na WWW a na telefonie w aplikacji "coś poszło nie tak" - tak samo jak była ta globalna awaria.... Czy też tak macie?
u mnie działa apka
de_te
Posty: 78
Rejestracja: 31 mar 2018, o 14:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Skoda Connect

Post autor: de_te »

Potwierdzam
dupa...

Zobaczcie ile czasu jest srodowisko niedostepne...
Ciekawy jestem ile kosztuje abonament roczny do tego super rozwiazania....
Dla mnie powinno byc w gratisie, biorac pod uwage fakt ze sie zawiesza, wymaga czestego logowania (pomimo zapamietanych poswiadczen), mala funkcjonalnosc w porownaniu z oczekiwaniami i z mozliwosciami.

slabe to - napewno nie clever
Krakow_kult
Posty: 39
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 13:29
Samochód: Superb III combi
Silnik: 2.0TSI (220KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: Krakow_kult »

Znów nie działa - mam to samo co poniżej

https://www.kodiaq-klub.pl/forum/viewto ... &start=540


"Ogólnie coś się złego dzieje na serwerze. Zalogowałem się przez przeglądarkę i po zalogowaniu pojawia się "0", nie ma nic oprócz zielonego przycisku, którym można się wylogować. Przez aplikację nie da się zalogować."
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?
de_te
Posty: 78
Rejestracja: 31 mar 2018, o 14:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Skoda Connect

Post autor: de_te »

HansHawk pisze:Od kilku dni świeciła mi awaria S.O.S., a od wczoraj nie działa apka pod Android. Apka wyświetla mi komunikat, że auto zostało wyrejestrowane z usługi. A na stronie SC nie odświeża danych.
Też tak macie?
mam pododnie usługa dezaktywowana w pojezdzie lub tryb prywatny...

ps. nic nie zmieniałem...

powiem tak, teraz mam to za darmo - niemam zamiaru dodatkowo za to placić - dramat...
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

Mi od wczoraj nie łączy się z internetem (nie mam dostępu do infotainment on line) i cały czas mam czerwony globusik. U was jest tak samo?
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Czerwony lub biały globusik to chyba znak, że działa. Jeśli nie ma to nie działa... Z tego co wyczytałem tutaj pół roku temu.
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

Czerwony to znak że nie ma połączenia z netem. No i mam cały czas komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem".
Jeszcze w poniedziałek wszystko było o.k.
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Instrukcja obsługi twierdzi inaczej:
Obrazek
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

W każdym razie coś jest nie ten teges i chciałem się dowiedzieć czy tylko u mnie. Do wczoraj czerwony globusik zmieniał sie na biały z napisem WLAN i milem dostęp do infoteiment on line. Od wczoraj mam czerwony globusik i komunikat " nie udało się nawiązać połączenia z internetem". Czy u ciebie jest tak samo?
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

U mnie jest ten biały globusik, jakby wszystko trybiło... tyle, że nie trybi :?
Wydaje mi się, że to jakaś padaka po stronie serwerów Skody. Wysłałem reklamację na skoda info@info.skoda.pl - wrócił e-mail, że skrzynka przepełniona...
Spróbuję jeszcze wysłać na bokskoda@skoda-auto.pl
Awatar użytkownika
orlik
Doradca
Posty: 2978
Rejestracja: 16 lis 2016, o 22:04
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (272KM)
Aktualnie: 450/550
Lokalizacja: RZ

Re: Skoda Connect

Post autor: orlik »

Daj znać czy odpiszą z tego maila i poproś o wydłużenie darmowego okresu w ramach rekompensaty.
Awatar użytkownika
HansHawk
Posty: 73
Rejestracja: 28 wrz 2018, o 17:59
Samochód: Superb III
Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)

Re: Skoda Connect

Post autor: HansHawk »

Na to liczę :lol:
Chociaż nie wiem czy to przejdzie drugi raz.
Big
Posty: 1592
Rejestracja: 7 kwie 2012, o 17:20
Samochód: Superb III 4x4 Facelift
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Lokalizacja: Lublin

Re: Skoda Connect

Post autor: Big »

No to i ja chyba zaraz wyśle im zgłoszenie na tego maila. Zaczynają mnie już wkurzać te ciągłe problemy z tym systemem.
ODPOWIEDZ