Wymiana popielniczki (przód)
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Wymiana popielniczki (przód)
Pewnie już ktoś przerabial, więc proszę o instrukcje. Po kolei, co, czym jak. Żebym niczego nie zniszczył.
Na pewno trzeba zdjąć mieszek DSG, ale nie chcę się za to brać bez instrukcja dla antytalentu.
Pewnie bez różnicy ale popiolka wymieniana bo stara strasznie ciężko chodzi i jest... Popielniczka, a ja chcę dla non smokers czyly ładna gumowa wykładzinka.
Na pewno trzeba zdjąć mieszek DSG, ale nie chcę się za to brać bez instrukcja dla antytalentu.
Pewnie bez różnicy ale popiolka wymieniana bo stara strasznie ciężko chodzi i jest... Popielniczka, a ja chcę dla non smokers czyly ładna gumowa wykładzinka.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana popielniczki (przód)
mieszka nie zdejmujesz, tylko podważasz czymś plastikowym całą ramkę z przyciskami
albo jak masz mocne paluchy to chwytasz za krawędź mieszka i ciągniesz do góry
pod spodem masz 2 śrubki torx25 i to by było na tyle
albo jak masz mocne paluchy to chwytasz za krawędź mieszka i ciągniesz do góry
pod spodem masz 2 śrubki torx25 i to by było na tyle
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: Wymiana popielniczki (przód)
Oj mistrzyniu, troszeczkę mnie w maliny wpuściłes. Nie ma bata żeby wyjac popielniczke bez zdejmowania mieszka i całej ramki. A w chwili obecnej jestem lekko w polu bo jeszcze spod przycisku park assist wyleciała gumka I przycisk jest cały czas wciśnięty. Teraz pewno zejdzie mi kawałek czasu żeby autem chociaż jutro rano do pracy dojechać a poskładać wszystko może jutro dopiero się uda...
A, i jeszcze coś trzyma popiolke od spodu. Pewnie jakieś kabelki....
Wyimowales w ogóle kiedyś to ustrojstwo?
Popiolka jest tak długa że zastanawiamy sir czy czasem nie trzeba demontowac całej gałki.
Wypas.
A, i jeszcze coś trzyma popiolke od spodu. Pewnie jakieś kabelki....
Wyimowales w ogóle kiedyś to ustrojstwo?
Popiolka jest tak długa że zastanawiamy sir czy czasem nie trzeba demontowac całej gałki.
Wypas.
Re: Wymiana popielniczki (przód)
Enri, pewnie tylko słyszał jak sie to zdejmuje... Przeciez on jest dyrektorem od PR... Skąd ma to wiedzieć ???
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana popielniczki (przód)
kur...de mam Ci wysłać film poglądowy jak to się robi?
tam są tylko dwie śrubki i nic więcej
tak, wiem ciężko wychodzi, trzymają kabelki, trzeba odpowiednio otworzyć popielniczkę, ale da się
robiłem to nie jeden raz
tam są tylko dwie śrubki i nic więcej
tak, wiem ciężko wychodzi, trzymają kabelki, trzeba odpowiednio otworzyć popielniczkę, ale da się
robiłem to nie jeden raz
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: Wymiana popielniczki (przód)
Nie, obejdzie się bez filmu. Właściwie już się obeszło bo popielniczka wyjęta ale hecy to dopiero będzie co niemiara dzisiaj po pracy jak będą chciał zainstalować nową bo już teraz widzę, że żeby podłączyć zapalniczke to trzeba mieć przynajmniej dwa paluchy długości minimum 12cm...
Najpierw muszę jednak odkurzyc to co jest w środku a jest tam pełno popiołu. Poprzedni właściciel chyba palił 60 fajek dziennie.
Anyway , miło by było jakbyś wcześniej napisał, że od ramki należy choć z jednej strony odczepic kabelki bo mi się wyrwaly (na szczęście zatrzaski nie popekaly) a samo wyjmowane było na czuja.
Teraz jak trzeba włożyć z powrotem to masz jakieś konkretne wskazówki? Tzn czy klapka przy wkladaniu ma być otwarta czy zamknięta, kiedy i jak podłączyć kabel do zapalniczki itd...
Wiesz, gdyby koło mnie siedział Adam Slodowy to nie zakladalbym tematu, ale jako że jestem manualnie trochę ulomny, pytam właśnie o instrukcję od A do Z.
Najpierw muszę jednak odkurzyc to co jest w środku a jest tam pełno popiołu. Poprzedni właściciel chyba palił 60 fajek dziennie.
Anyway , miło by było jakbyś wcześniej napisał, że od ramki należy choć z jednej strony odczepic kabelki bo mi się wyrwaly (na szczęście zatrzaski nie popekaly) a samo wyjmowane było na czuja.
Teraz jak trzeba włożyć z powrotem to masz jakieś konkretne wskazówki? Tzn czy klapka przy wkladaniu ma być otwarta czy zamknięta, kiedy i jak podłączyć kabel do zapalniczki itd...
Wiesz, gdyby koło mnie siedział Adam Slodowy to nie zakladalbym tematu, ale jako że jestem manualnie trochę ulomny, pytam właśnie o instrukcję od A do Z.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Wymiana popielniczki (przód)
Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- niekumaty_pl
- Posty: 454
- Rejestracja: 20 gru 2013, o 20:16
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170 KM
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Krotoszyn
Re: Wymiana popielniczki (przód)
popieramMisiek Fisiek pisze:Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
niop........
Re: Wymiana popielniczki (przód)
no jeden to chyba masz... już nie zaniżaj tak średniejT1000 pisze:że żeby podłączyć zapalniczke to trzeba mieć przynajmniej dwa paluchy długości minimum 12cm...
Proszę nie robić offtopu tutaj jest poważny temat, w sumie muszę zobaczyć co z tą zapalniczką...
Wymiana popielniczki (przód)
MogeMisiek Fisiek pisze:Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: Odp: Wymiana popielniczki (przód)
Ano. Związek Radziecki też chciał nam kiedyś pomóc.Misiek Fisiek pisze:Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
Nie, żebym był niewdziecznikiem ale albo się wie albo nie - jak przy tablicy na matematyce.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Wymiana popielniczki (przód)
kabelek od zapalniczki podłączasz zdejmując boczek przy nogach pasażera - szarpnij za niego zaczynając od strony silnika i dalej już pójdzie
możesz sobie też pomóc tamtędy przy wkładaniu schowka
możesz sobie też pomóc tamtędy przy wkładaniu schowka
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- max
- Posty: 358
- Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Podaj lokalizację
Re: Wymiana popielniczki (przód)
a gdyby był problem ze zdjęciem boczka przy nogach pasażera (np. za krótkie palce) użyj narzędzi:
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: Odp: Wymiana popielniczki (przód)
Gdyby tak miało być to w tym wątku cały czas powinno być tylko moje pytanie ale widzę że tutaj dygresje są na porządku dziennym (nie przeszkadza mi to). Jak pytam o demontaż i montaż popielniczki to. Oczekuję odpowiedzi przydatnej czyli np na czym ta popielniczke siedzi albo na co uważać - tym bardziej że pisałem, że robótki ręczne nie są moją mocną stroną i jest tam na co uważać, żeby nie połamac. Ale dobra , zdjalem kokpit i środkowy tunel, i jakoś się udało. Gdyby ktoś wcześniej napisał że popielniczka trzyma się na plastikowym drążku, to pewnie łatwiej byłoby mi ją wyjąć, a tak, krecilem nią we wszystkie strony.whity pisze:A jak sie nie wie, to sie nie rusza ...
Również z ramką od dsg trzeba uważać, żeby przyciski nie wpadły tam głęboko bo wtedy tylko jakieś szczypce dałyby radę wyjąć.
Ok ale skoro dla całej reszty ludzkości to bułka z masłem to nie ma się co produkować. Zapytam tylko, co może być przyczyną że nowa popielniczka piszczy przy zamykaniu otwieraniu (tak jak I stara) tak jakby tam w środku było za mało miejsca i albo się o coś ocierala albo o siebie.