Wymiana popielniczki (przód)

Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Michu »

Pewnie już ktoś przerabial, więc proszę o instrukcje. Po kolei, co, czym jak. Żebym niczego nie zniszczył.
Na pewno trzeba zdjąć mieszek DSG, ale nie chcę się za to brać bez instrukcja dla antytalentu.
Pewnie bez różnicy ale popiolka wymieniana bo stara strasznie ciężko chodzi i jest... Popielniczka, a ja chcę dla non smokers ;) czyly ładna gumowa wykładzinka.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13596
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Enriquez »

mieszka nie zdejmujesz, tylko podważasz czymś plastikowym całą ramkę z przyciskami
albo jak masz mocne paluchy to chwytasz za krawędź mieszka i ciągniesz do góry
pod spodem masz 2 śrubki torx25 i to by było na tyle
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Michu »

Oj mistrzyniu, troszeczkę mnie w maliny wpuściłes. Nie ma bata żeby wyjac popielniczke bez zdejmowania mieszka i całej ramki. A w chwili obecnej jestem lekko w polu bo jeszcze spod przycisku park assist wyleciała gumka I przycisk jest cały czas wciśnięty. Teraz pewno zejdzie mi kawałek czasu żeby autem chociaż jutro rano do pracy dojechać a poskładać wszystko może jutro dopiero się uda...

A, i jeszcze coś trzyma popiolke od spodu. Pewnie jakieś kabelki....
Wyimowales w ogóle kiedyś to ustrojstwo?

Popiolka jest tak długa że zastanawiamy sir czy czasem nie trzeba demontowac całej gałki.
Wypas.
whity

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: whity »

Enri, pewnie tylko słyszał jak sie to zdejmuje... Przeciez on jest dyrektorem od PR... Skąd ma to wiedzieć ??? :lol: :lol:
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13596
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Enriquez »

kur...de mam Ci wysłać film poglądowy jak to się robi?
tam są tylko dwie śrubki i nic więcej
tak, wiem ciężko wychodzi, trzymają kabelki, trzeba odpowiednio otworzyć popielniczkę, ale da się
robiłem to nie jeden raz
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Michu »

Nie, obejdzie się bez filmu. Właściwie już się obeszło bo popielniczka wyjęta ale hecy to dopiero będzie co niemiara dzisiaj po pracy jak będą chciał zainstalować nową bo już teraz widzę, że żeby podłączyć zapalniczke to trzeba mieć przynajmniej dwa paluchy długości minimum 12cm...
Najpierw muszę jednak odkurzyc to co jest w środku a jest tam pełno popiołu. Poprzedni właściciel chyba palił 60 fajek dziennie.
Anyway , miło by było jakbyś wcześniej napisał, że od ramki należy choć z jednej strony odczepic kabelki bo mi się wyrwaly (na szczęście zatrzaski nie popekaly) a samo wyjmowane było na czuja.
Teraz jak trzeba włożyć z powrotem to masz jakieś konkretne wskazówki? Tzn czy klapka przy wkladaniu ma być otwarta czy zamknięta, kiedy i jak podłączyć kabel do zapalniczki itd...
Wiesz, gdyby koło mnie siedział Adam Slodowy to nie zakladalbym tematu, ale jako że jestem manualnie trochę ulomny, pytam właśnie o instrukcję od A do Z.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Misiek Fisiek »

Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
niekumaty_pl
Posty: 454
Rejestracja: 20 gru 2013, o 20:16
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 170 KM
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Krotoszyn

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: niekumaty_pl »

Misiek Fisiek pisze:Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
popieram :)
niop........
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: szms »

T1000 pisze:że żeby podłączyć zapalniczke to trzeba mieć przynajmniej dwa paluchy długości minimum 12cm...
no jeden to chyba masz... już nie zaniżaj tak średniej :lol:



Proszę nie robić offtopu tutaj jest poważny temat, w sumie muszę zobaczyć co z tą zapalniczką... :D
whity

Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: whity »

Misiek Fisiek pisze:Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
Moge ;)
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Re: Odp: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Michu »

Misiek Fisiek pisze:Widzisz Enrycze jak to jest: starasz się pomóc i jeszcze Ci się obrywa. Ciesz się, że przynajmniej Whity nie wpadł tłumaczyć jak to jest w niemieckich autach;)
Ano. Związek Radziecki też chciał nam kiedyś pomóc.
Nie, żebym był niewdziecznikiem ale albo się wie albo nie - jak przy tablicy na matematyce.
whity

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: whity »

A jak sie nie wie, to sie nie rusza ...
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13596
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Enriquez »

kabelek od zapalniczki podłączasz zdejmując boczek przy nogach pasażera - szarpnij za niego zaczynając od strony silnika i dalej już pójdzie
możesz sobie też pomóc tamtędy przy wkładaniu schowka
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
max
Posty: 358
Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Podaj lokalizację

Re: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: max »

a gdyby był problem ze zdjęciem boczka przy nogach pasażera (np. za krótkie palce) użyj narzędzi:

Obrazek


;)

:lol: :lol:
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Re: Odp: Wymiana popielniczki (przód)

Post autor: Michu »

whity pisze:A jak sie nie wie, to sie nie rusza ...
Gdyby tak miało być to w tym wątku cały czas powinno być tylko moje pytanie ale widzę że tutaj dygresje są na porządku dziennym (nie przeszkadza mi to). Jak pytam o demontaż i montaż popielniczki to. Oczekuję odpowiedzi przydatnej czyli np na czym ta popielniczke siedzi albo na co uważać - tym bardziej że pisałem, że robótki ręczne nie są moją mocną stroną i jest tam na co uważać, żeby nie połamac. Ale dobra , zdjalem kokpit i środkowy tunel, i jakoś się udało. Gdyby ktoś wcześniej napisał że popielniczka trzyma się na plastikowym drążku, to pewnie łatwiej byłoby mi ją wyjąć, a tak, krecilem nią we wszystkie strony.
Również z ramką od dsg trzeba uważać, żeby przyciski nie wpadły tam głęboko bo wtedy tylko jakieś szczypce dałyby radę wyjąć.
Ok ale skoro dla całej reszty ludzkości to bułka z masłem to nie ma się co produkować. Zapytam tylko, co może być przyczyną że nowa popielniczka piszczy przy zamykaniu otwieraniu (tak jak I stara) tak jakby tam w środku było za mało miejsca i albo się o coś ocierala albo o siebie.
ODPOWIEDZ