Miękkie progi
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 31 sty 2015, o 09:47
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Włocławek
Miękkie progi
Witam
Chciałbym wiedzieć jak u was sytuacja z progami w miejscach do podnoszenia auta.
Ostatnio na zmianie opon próbowali podnieść auto lewarkiem typu (żaba)
i został próg przygięty w tych miejscach wzmocnionych na lewarek fabryczny.
Później zauważyłem to już poduchę podłożyli.
Ogólnie wydaje mi się że próg w tych miejscach powinien być dużo twardszy?
Chciałbym wiedzieć jak u was sytuacja z progami w miejscach do podnoszenia auta.
Ostatnio na zmianie opon próbowali podnieść auto lewarkiem typu (żaba)
i został próg przygięty w tych miejscach wzmocnionych na lewarek fabryczny.
Później zauważyłem to już poduchę podłożyli.
Ogólnie wydaje mi się że próg w tych miejscach powinien być dużo twardszy?
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: Miękkie progi
taaaa.... a niby dlaczemu???VWhity pisze:Bo się tymi lewarkami nie podnosi auta
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- lockin
- Posty: 87
- Rejestracja: 22 lis 2014, o 07:38
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: DW
Re: Miękkie progi
Ciesz się że nie widziałeś jakie miękkie są w O3. Tam zastosowali na progach gumowaną masę która po zaledwie jednym podnoszeniu auta pomarszczyła się, spękała i zaczeła odchodzić
W S2 jest sporo lepiej ale jak nie podłożysz miękkiej gumy to raz że też Ci się próg pomarszczy, a dwa że się wygnie...
A co do samej twardości jak nie zacznie korodować tutaj to gdzie? No gdzieś musi bo to nie są auta na sto lat tylko Skoda chce jednorazówki...
W S2 jest sporo lepiej ale jak nie podłożysz miękkiej gumy to raz że też Ci się próg pomarszczy, a dwa że się wygnie...
A co do samej twardości jak nie zacznie korodować tutaj to gdzie? No gdzieś musi bo to nie są auta na sto lat tylko Skoda chce jednorazówki...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Miękkie progi
Sorry , myślałem że chodzi o fabryczny lewarek...a żabę ja nie podkładem pod miejsca przeznaczone ale np pod belkęgachul pisze:
taaaa.... a niby dlaczemu???
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Docent83
- Posty: 498
- Rejestracja: 20 lis 2014, o 13:25
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: Seria
- Imię: Krzyś ;)
- Lokalizacja: Pomorskie
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Miękkie progi
Poważnie to w sumie ciężko coś doradzić, osobiście nie miałem jeszcze potrzeby lewarowania, ale widziałem, że faktycznie blacha jest raczej tam miękka. Generalnie w tych miejscach co są i wiesz, że się tak dzieje to po prostu po lewarowaniu może warto zabezpieczyć te miejsca, aby w miejsce spękań lakieru/zabezpieczenia nie wchodziła woda z rudą.
Ewentualnie jeśli faktycznie Ci to tak przeszkadza to zawsze możesz poprosić, aby ktoś Ci tam nadspawał kawał blachy, ale to przerost formy nad treścią, a do tego pewnie będzie się wiązać z kosztami.
Ewentualnie jeśli faktycznie Ci to tak przeszkadza to zawsze możesz poprosić, aby ktoś Ci tam nadspawał kawał blachy, ale to przerost formy nad treścią, a do tego pewnie będzie się wiązać z kosztami.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Miękkie progi
ja zmieniałem kilka razy koła samodzielnie i nic się nie uginało na progach. Wyprostowanie zamkniętego profilu to trudna sprawa.
Re: Miękkie progi
Albo wspawać szynę kolejową zamiast progu i się nie będzie uginaćkamracik pisze:zawsze możesz poprosić, aby ktoś Ci tam nadspawał kawał blachy
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Miękkie progi
Wydaje mi się, że nie chodzi o sam próg, a o tą "listwę" idą wzdłuż profilu (ta co blokuje lewarek w miejscu), ona faktycznie jest dość miękka.
Pominąłem ten fakt, bo przecież jakby się sam próg giął pod ciężarem auta to nie wiem jak ono miałoby jeździć bez szorowania "brzuchem" No chyba, że sprzedawca mówił, że ma "gwint"
Pominąłem ten fakt, bo przecież jakby się sam próg giął pod ciężarem auta to nie wiem jak ono miałoby jeździć bez szorowania "brzuchem" No chyba, że sprzedawca mówił, że ma "gwint"