Strona 2 z 2

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 08:44
autor: leszekmw
ta sprężarka to jeszcze nic , poza tym jakoś nie za bardzo mi na nią pasuje ten dźwięk bardziej coś z osprzętu..
ale dwumasa do zmiany i to szybko bo ona w takim stanie coś tam dodatkowo niszczy jeszcze zdaje się..
nie wiem czy dwumasa jest mocniejsza w 170KM.. , ale jeżeli tak to może dość szybko wysiadać..wtryski też masz od 140KM ..cholera wie czy to ma znaczenie dla silnika na przykład...

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 10:32
autor: azymut38
No dwumas pójdzie na bank na wymianę. Tylko nie wiem czy zakładać tego Luka czy Sachsa, czy może jeszcze coś innego.

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 10:41
autor: leszekmw
nie wiem czy sachs robi do dsg.

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 11:05
autor: azymut38
Jeszcze pytanko - jak to jest przy DSG? W starym aucie kiedy wymieniałem koło dwumasowe, to od raz i sprzęgło. Jak to wygląda w przypadku DSG jeżeli chodzi o sprzęgło? Ktoś mi mówił, że to normalna skrzynia tylko inaczej sterowana (że nie jest to automatyczna skrzynia) tylko sterowana automatycznie.

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 11:30
autor: leszekmw
niema sprzęgła w dsg .
tzn jest ale wewnątrz skrzyni i wymienia się go wtedy gdy jest mus.
wymieniasz tylko dwumase .

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 12:56
autor: leszekmw
a to mi przysłał mój kolega , według mnie naprawdę dobry mechanik , jak wysłałem mu Twój filmik..

Nieszczelna uszczelka pod kolektorem wydechowym, krzywy lub pęknięty kolektor po przejechaniu kilkuset metrów nagrzewa się i uszczelnia

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 13:36
autor: azymut38
leszekmw pisze:a to mi przysłał mój kolega , według mnie naprawdę dobry mechanik , jak wysłałem mu Twój filmik..

Nieszczelna uszczelka pod kolektorem wydechowym, krzywy lub pęknięty kolektor po przejechaniu kilkuset metrów nagrzewa się i uszczelnia
HM...sprawdzę! Dzięki.

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 5 wrz 2018, o 23:22
autor: MILeq
azymut38 pisze:
MILeq pisze:201 kucy, zamiast 140. Prawą nogę pewnie prostujesz, to nie ma się co dziwić ;P.
Tak na poważnie: współczuję wydatku...
Pisałem już, że zamiast 170 KM :evil: ....a nogę mam lekką, szanuję turbosprężarkę, znam procedury. Po prostu najwyraźniej tamta szwankuje.
A to sorry, w profilu masz 140kuni...

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 9 wrz 2018, o 09:44
autor: azymut38
leszekmw pisze:a to mi przysłał mój kolega , według mnie naprawdę dobry mechanik , jak wysłałem mu Twój filmik..

Nieszczelna uszczelka pod kolektorem wydechowym, krzywy lub pęknięty kolektor po przejechaniu kilkuset metrów nagrzewa się i uszczelnia
To samo powiedział mój ulubiony mechanik po przejażdżce skodą. Auto odstawione, zobaczmy czy rzeczywiście to było przyczyną. Przy okazji powiem, że tenże mechanik stwierdził, iż hałas dochodzący z silnika przy hamowaniu sprzęgłem (problem opisałem tu: viewtopic.php?f=8&t=10388) jest również spowodowany awarią w okolicach kolektora - jego zdaniem podczas zjazdu ze wzniesienia powstaje podciśnienie, które powoduje taki dźwięk.
Czekam więc na wyniki naprawy i na pewno dam znać.

Re: Świst podczas ruszania-przy zmianie biegów (później usta

: 13 wrz 2018, o 15:57
autor: azymut38
leszekmw pisze:a to mi przysłał mój kolega , według mnie naprawdę dobry mechanik , jak wysłałem mu Twój filmik..

Nieszczelna uszczelka pod kolektorem wydechowym, krzywy lub pęknięty kolektor po przejechaniu kilkuset metrów nagrzewa się i uszczelnia
No i kolega miał rację 8-)
Nie mieli za to racji panowie z wielce polecanego warsztatu w Lublinie, którzy celowali zupełnie gdzie indziej.

Sprawcą zamieszania był krzywy kolektor - zeszlifowano powierzchnię i dodatkowo sprawdzono szczelność turbosprężarki. Problem irytującego dźwięku zlikwidowany zarówno przy starcie, jak i przy hamowaniu silnikiem.
Proszę koniecznie pozdrowić kolegę!

Re: [ROZWIĄZANE] Świst podczas ruszania i hamowania silnikie

: 17 wrz 2018, o 08:32
autor: leszekmw
no dziękuje w imieniu kolegi.. :D
nawet nie wiedziałem że z lublina jesteś..

Re: [ROZWIĄZANE] Świst podczas ruszania i hamowania silnikie

: 4 paź 2018, o 19:21
autor: azymut38
I teraz najlepsze: spalanie spadło o co najmniej 1 l/100 km, a szacuję, że bardziej ok. 1,3-1,5 l/100 km.
Wcześniej komputer (już po korekcji VAG do 115%) i tak zaniżał spalanie o 0,4-0,5 l/100 km, po ostatnich tankowaniach
komputer zawyża spalanie o jakiś 1 l/100 km - wniosek z tego, że ogólnie spalanie spadło o ok. ok. 1,3-1,5 l/100 km.
Kilkaset kilometrów przejechane wyłącznie po mieście i w korkach, na otwartych odcinkach dynamicznie i nie przekroczyłem 10 l/100 km.
Wcześniej potrafiłem dobić do rekordowego 12,59 l / 100 km.

Czyżby przez krzywy kolektor tyle paliwa leciało w kosmos ?? :evil: :o