Znikająca moc

Lisek666
Posty: 28
Rejestracja: 31 sty 2019, o 20:07
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 210KM 450nm
Imię: Michał

Re: Znikająca moc

Post autor: Lisek666 »

Wynik sprawdzenia turbo - przycinająca się geometria.
O 12 odbieram turbo po regeneracji i do montażu.
maureliusz
Posty: 1880
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Znikająca moc

Post autor: maureliusz »

nie obraź się... ale te Twoje machery mają VCDSA?
Przecież tam można zrobić diganozę... porównać wartość zadaną z wartości uzyskaną.

Jeżeli to prawda... powinni pokryć koszty całej POZOSTAŁEJ zabawy i naszego czasu też :-P

Kiedy polscy mechanicy nauczą się używać głowy/softu a nie młotka...!!#!$#!!
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
Lisek666
Posty: 28
Rejestracja: 31 sty 2019, o 20:07
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 210KM 450nm
Imię: Michał

Re: Znikająca moc

Post autor: Lisek666 »

Szkodnik uzdrowiony :))
Pomogło - zregenerowane turbo + wymiana przepływomierza (pomimo ze stary nie okazywał uszkodzenia )

Olee :)))
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: Znikająca moc

Post autor: leszekmw »

a po samej regeneracji nie chciał jechać w dalszym ciągu?
Lisek666
Posty: 28
Rejestracja: 31 sty 2019, o 20:07
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 210KM 450nm
Imię: Michał

Re: Znikająca moc

Post autor: Lisek666 »

Po regeneracji jechał już normalnie ale dalej dymił (o polowę mniej niż przed regeneracją)
Dymienie ustało po wymianie przepływki.
Na hamowni 203 Kuce
maureliusz
Posty: 1880
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Znikająca moc

Post autor: maureliusz »

Po przepływka steruje EGRem - pewnie stąd kopcenie.

Nadal uważam... że mechanik to wymiany - zaczął całą diagnozę od d... strony :-)
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
ODPOWIEDZ