Problem z temp. i obrotami.
-
- Administrator
- Posty: 1232
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z temp. i obrotami.
Z odpowietrzaniem nie ma żadnego problemu, zalewasz płyn, nawiew temp. na max i się sam odpowietrzy.
Trudnością jest samo wyjęcie dużego termostatu, od razu podpowiem, że bez ściągacza do opasek zaciskowych nie podchodź do tematu.
Trudnością jest samo wyjęcie dużego termostatu, od razu podpowiem, że bez ściągacza do opasek zaciskowych nie podchodź do tematu.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
- marioti
- Doradca
- Posty: 1815
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Problem z temp. i obrotami.
na jakiej średnicy są tam opaski? bo w Seacie na dolocie jest chyba 6-7cm i dawałem radę z ich ściąganiem, bez ściągacza. No chyba że tutaj jakieś ciężkie podejścia, lub coś.
Ewentualnie po prostu pojadę z tym do mechanika.
Ewentualnie po prostu pojadę z tym do mechanika.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 3 paź 2019, o 17:31
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
Re: Problem z temp. i obrotami.
Panowie, z tym dogrzewniem mam ciągle proble ale dziś pojawiło się coś nowego. Otóż po powrocie z pracy na zegarach gdzieś 80 stopni, wyciągam kluczyk, a wiatrak chłodnicy działa na max. obrotach. Czekam 2-3 minuty i dalej działa. Dopiero ponowne odpalenie auta i zgaszenie wyłączyło go. Co może być nie tak? Skoro mam mniej niż 90 stopni, a wiatrak działa po zgaszeniu auta?
-
- Administrator
- Posty: 1232
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z temp. i obrotami.
wiatrak to tryb awaryjny, podłącz vcds-a i odczytaj błędy. możliwe, że błędów nie zobaczysz, bo masz z tablicy dtc wywalone przy okazji zrobienia dpfa. obstawiam źle zrobioną mapę silnika.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 3 paź 2019, o 17:31
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
Re: Problem z temp. i obrotami.
Błędy jutro sprawdzę, co do mapy silnika to auto kupiłem już z odłączonym dpf-em. Co powinienem w związku z tym zrobić? Podjechać gdzieś i sprawdzić soft? Sorry za pytania ale w tych kwestiach to jestem laikiem.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 3 paź 2019, o 17:31
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Tomasz
Re: Problem z temp. i obrotami.
Sprawę chyba ogarne dopiro po świętach ale mam jeszcze jedno pytanko.
Do tej pory jeździłem oplami Ostatni to astra h 1.7 cdti i tam spalanie w mieście miałem na poziomie 7 litrów.
W skodzie nie udało mi się zejść poniżej 12 litów !!!!! Trochę dużo zważywszy że jeżdżę jak "emeryt". Czy nie właściwy soft może mieć na to wpływ?
Do tej pory jeździłem oplami Ostatni to astra h 1.7 cdti i tam spalanie w mieście miałem na poziomie 7 litrów.
W skodzie nie udało mi się zejść poniżej 12 litów !!!!! Trochę dużo zważywszy że jeżdżę jak "emeryt". Czy nie właściwy soft może mieć na to wpływ?
- marioti
- Doradca
- Posty: 1815
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Problem z temp. i obrotami.
Przy CFGB i mocy ok 200km spalanie mam na poziomie niecałe 7L (wyliczone a nie to co komp pokazuje). Więc 12 to coś nie teges
- krzynol
- Ekspert
- Posty: 429
- Rejestracja: 4 gru 2019, o 07:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt: