Witam,
Noszę się z zamiarem zakupu superba 2.0 TDI 140 km z 2015 roku. Przebieg 115 tys, potwierdzony. Jedyne co wyszło przy oględzinach auta, to ubytek płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym oraz mały wyciek w okolicy powrotu oleju z turbiny - jak na zdjęciu:
Pytanie czy to może być kwestia uszczelki, czy coś poważniejszego?
Wyciek na powrocie z turbiny
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 11 cze 2017, o 10:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Jacek
Re: Wyciek na powrocie z turbiny
Dwa oringi wymienisz i wyciek oleju zlikwidujesz co do ubytku płynu to tu już tak kolorowo może nie być może być pierdoła a może być coś poważniejszego np chłodnica EGR pompa wody itp
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1232
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Wyciek na powrocie z turbiny
Od razu bym test zrobił na obecność CO2 w płynie chłodzącym
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Re: Wyciek na powrocie z turbiny
A to jest częsta przypadłość, czy auto może ma więcej niż 115 tys. nalotu?