VCDS dyskusja, problemy
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: VCDS możliwe zmiany
Po polsku. Zapożyczone z sieci moze sie komus przyda - znalazlem przypadkowo
Dezaktywacja dodatkowego ruchu wycieraczek
w adresie 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie, klikamy na rodzaj sterownika -
mamy tu bordnetz i wischer - klikamy na wischer i z istniejącego kodowania
odejmujemy liczbę 2048, u mnie było kodowanie 00065493 gdzie po odjęciu 2048
wpisałem 00063445 - działa, już wycieraczka nie rozmazuje szyby, po wybraniu sumy
kodowania klikamy "wykonaj"
Przyciemnianie świateł do jazdy dziennej
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie, klikamy na kodowanie długie - w bajcie
8 w pozycji Dec .... x 1 wpisujemy oczekiwaną wartość ściemnienia świateł - powód
oszczędność żarówek, energii, osobiście mam na 50%, miałem początkowo na 30%
ale kiepsko wg mnie to wyglądało, po wybraniu funkcji wychodzimu ESC i klikamy
"wykonaj" Należy pamiętać aby po wpisaniu np. tych 50% przejść do następnego pola tabulatorem
Tab aby niejako zatwierdzić a następnie ESC
Dezaktywacja kontrolki niezapiętych pasów bezpieczeństwa
adres 17-Zestaw wskaźników, 07-kodowanie, mamy tu kodowanie krótkie gdzie aby
uzyskać odpowiadające nam funkcje dodajemy lub odejmujemy poszczególne sumy
cyfr przy interesującej nasz opcji, jeżeli chodzi o pasy to z pozycji ?? czyli
00??x0x odejmujemy 02 i zapisujemy kodowanie funkcją "wykonaj"
przykład: było 0003101 po odjęciu 02 z pola oznaczonego jako ?? uzyskuje się 0001101
identycznie sytuacja wygląda w przypadku aktywacji bądź dezaktywacji czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy
w tym samym polu ?? dodajemy do kodowania bądź odejmujemy od istniejącego 04
Przyciemnianie przednich postojówek
z uwagi na fakt iż założyłem postojówki niebieskie dołączone do kompletu żarówek philipsa blue vision
postanowiłem zmniejszyć im "dawkę prądu" aby wydłużyć ich żywotność, ponieważ wiadome jest że wszelkiego rodzaju kolorowe żarówki są mniej żywotne od białych, dlatego postanowiłem ustawić je na 80%, w związku z tym wchodzimy w
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz a następnie klikamy na bajt 11 i w pozycji Dec: .... wpisujemy 80 Tabulatorem zatwierdzamy
przechodząc do następnego pola, wychodzimy poprzez klawisz ESC a następnie zatwierdzamy kodowanie. Muszę przyznać, że tak jak w przypadku ściemnienia i korzystania z dziennych tj. żarówek H7 tak i tu zauważalnie wzrasta ich żywotność
Regulacja natężenia tylnych świateł pozycyjnych
Jeżeli ktoś chciałby uzyskać intensywniejsze światła pozycyjne tylne to również można zwiększyć ich natężenie,
wchodzimy w 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz a następnie klikamy w kodowaniu długim na bajt 09, domyślnie w pozycji Dec: .... jest wpisana
wartość 20 /20%/ można delikatnie zwiększyć np. do 30%, więcej nie radzę ponieważ będzie się zlewać
światło pozycyjne ze światłem STOP-u
Przednie kierunkowskazy jako światła postojowe a'la USA
Trzeba jednak pamiętać, że przy tym ustawieniu można stracić dowód rejestracyjny czy nie przejść przeglądu
technicznego, więc każdy to robi na własne ryzyko
wchodzimy w adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik
bordnetz a następnie klikamy w kodowanie długie Bajt 7, domyślnie w pozycji Dec: .... jest
wpisana wartość 0 /0%/ jeżeli chcemy mieć efekt a'la USA w pole Dec: wpisujemy ..... - ja wpisałem
30 /30%/ bo uznałem to takie rozwiązanie daje najlepszy efekt - nie za dużo i nie za mało, Tabulatorem
zatwierdzamy przechodząc do następnego pola, wychodzimy poprzez klawisz ESC a następnie zatwierdzamy kodowanie.
Wyłączenie diagnozy lamp typu "zimnego"
Jeżeli chcemy aby po włożeniu jakiejś inne żarówki niż dedykowanej np. LED komputer nie rozłączał nam jej i nie
wyświetlał błędu to po prostu dezaktywujemy diagnozę lamp
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz następnie
klikamy w kodowanie długie Bajt 2 i zaznaczamy "ptaszka" w bit 2 czyli Diagnoza lamp typu "zimnego" wychodzimy po przez ESC i zatwierdzamy kodowanie
A więcej i obrazkowo tutaj : http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... 161ca0a328" onclick="window.open(this.href);return false;
Dezaktywacja dodatkowego ruchu wycieraczek
w adresie 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie, klikamy na rodzaj sterownika -
mamy tu bordnetz i wischer - klikamy na wischer i z istniejącego kodowania
odejmujemy liczbę 2048, u mnie było kodowanie 00065493 gdzie po odjęciu 2048
wpisałem 00063445 - działa, już wycieraczka nie rozmazuje szyby, po wybraniu sumy
kodowania klikamy "wykonaj"
Przyciemnianie świateł do jazdy dziennej
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie, klikamy na kodowanie długie - w bajcie
8 w pozycji Dec .... x 1 wpisujemy oczekiwaną wartość ściemnienia świateł - powód
oszczędność żarówek, energii, osobiście mam na 50%, miałem początkowo na 30%
ale kiepsko wg mnie to wyglądało, po wybraniu funkcji wychodzimu ESC i klikamy
"wykonaj" Należy pamiętać aby po wpisaniu np. tych 50% przejść do następnego pola tabulatorem
Tab aby niejako zatwierdzić a następnie ESC
Dezaktywacja kontrolki niezapiętych pasów bezpieczeństwa
adres 17-Zestaw wskaźników, 07-kodowanie, mamy tu kodowanie krótkie gdzie aby
uzyskać odpowiadające nam funkcje dodajemy lub odejmujemy poszczególne sumy
cyfr przy interesującej nasz opcji, jeżeli chodzi o pasy to z pozycji ?? czyli
00??x0x odejmujemy 02 i zapisujemy kodowanie funkcją "wykonaj"
przykład: było 0003101 po odjęciu 02 z pola oznaczonego jako ?? uzyskuje się 0001101
identycznie sytuacja wygląda w przypadku aktywacji bądź dezaktywacji czujnika poziomu płynu do spryskiwaczy
w tym samym polu ?? dodajemy do kodowania bądź odejmujemy od istniejącego 04
Przyciemnianie przednich postojówek
z uwagi na fakt iż założyłem postojówki niebieskie dołączone do kompletu żarówek philipsa blue vision
postanowiłem zmniejszyć im "dawkę prądu" aby wydłużyć ich żywotność, ponieważ wiadome jest że wszelkiego rodzaju kolorowe żarówki są mniej żywotne od białych, dlatego postanowiłem ustawić je na 80%, w związku z tym wchodzimy w
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz a następnie klikamy na bajt 11 i w pozycji Dec: .... wpisujemy 80 Tabulatorem zatwierdzamy
przechodząc do następnego pola, wychodzimy poprzez klawisz ESC a następnie zatwierdzamy kodowanie. Muszę przyznać, że tak jak w przypadku ściemnienia i korzystania z dziennych tj. żarówek H7 tak i tu zauważalnie wzrasta ich żywotność
Regulacja natężenia tylnych świateł pozycyjnych
Jeżeli ktoś chciałby uzyskać intensywniejsze światła pozycyjne tylne to również można zwiększyć ich natężenie,
wchodzimy w 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz a następnie klikamy w kodowaniu długim na bajt 09, domyślnie w pozycji Dec: .... jest wpisana
wartość 20 /20%/ można delikatnie zwiększyć np. do 30%, więcej nie radzę ponieważ będzie się zlewać
światło pozycyjne ze światłem STOP-u
Przednie kierunkowskazy jako światła postojowe a'la USA
Trzeba jednak pamiętać, że przy tym ustawieniu można stracić dowód rejestracyjny czy nie przejść przeglądu
technicznego, więc każdy to robi na własne ryzyko
wchodzimy w adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik
bordnetz a następnie klikamy w kodowanie długie Bajt 7, domyślnie w pozycji Dec: .... jest
wpisana wartość 0 /0%/ jeżeli chcemy mieć efekt a'la USA w pole Dec: wpisujemy ..... - ja wpisałem
30 /30%/ bo uznałem to takie rozwiązanie daje najlepszy efekt - nie za dużo i nie za mało, Tabulatorem
zatwierdzamy przechodząc do następnego pola, wychodzimy poprzez klawisz ESC a następnie zatwierdzamy kodowanie.
Wyłączenie diagnozy lamp typu "zimnego"
Jeżeli chcemy aby po włożeniu jakiejś inne żarówki niż dedykowanej np. LED komputer nie rozłączał nam jej i nie
wyświetlał błędu to po prostu dezaktywujemy diagnozę lamp
adres 09-Centr. Zesp. Elektr., 07-kodowanie - domyślnie jest ustawiony sterownik bordnetz następnie
klikamy w kodowanie długie Bajt 2 i zaznaczamy "ptaszka" w bit 2 czyli Diagnoza lamp typu "zimnego" wychodzimy po przez ESC i zatwierdzamy kodowanie
A więcej i obrazkowo tutaj : http://www.auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3 ... 161ca0a328" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, o 20:15 przez neck99, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: VCDS możliwe zmiany
podpowiedzcie jeśli da się zwiększyć moc świecenia świateł do jazdy dziennej , to żarówki ledowe będą świecić jaśniej ?
czy nie dotyczy to tych żarówek
czy nie dotyczy to tych żarówek
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: VCDS możliwe zmiany
Raczej zmniejszyć. Zwiększyć nie bardzo bo ile chcesz pościć 15V ? Chyba sie nie da. Default jest 100% 12V.
Swoja droga o ile zwykła żarówka bedzie świecić jasniej zwiększając prąd do momentu przegnięcia i jej spalenia to led bedzie zawsze świecic tak samo aż do spalenia.
Swoja droga o ile zwykła żarówka bedzie świecić jasniej zwiększając prąd do momentu przegnięcia i jej spalenia to led bedzie zawsze świecic tak samo aż do spalenia.
- lec
- Posty: 736
- Rejestracja: 1 lis 2011, o 20:06
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: Tiguan II
- Lokalizacja: Poznań
Re: VCDS możliwe zmiany
neck - proponuje abys nie przeklejal kodowan ktore wogole nie maja zastosowania w S2, co najwyzej w O2 i to w przedliftowej gdyz pochodza z Golfa Mk5 , za chwile beda 2 strony watku o tym jak to nikomu to nie dziala bo wogole nie ma takich bitow w tych bajtach...
ponadto DRL nie pracuja wcale na 12V, na samym zaplonie jest 12V ale na odpalonym silniku napiecie wysterowane osiaga 10,8 V (w kazdym razie 10 z hakiem, nie pamietam teraz dokladnie) - tak jest w O2 i moge isc o zaklad ze tak samo bedzie w S2.
Wiec odpowiadajac na pytanie Jumbo - mozna, ale na ledzie tego w zasadzie nie zauwazysz, roznica bedzie znikoma - ja podwyzszam na 100% u klientow ot tak jako bajer, bo pozytku jakiegos z tego nie ma, a na tyle sprawdzone ze wiem ze nie zaszkodzi zarowce.
I na koniec : oczywiscie w przypadku diód led , ich zasilanie tez ma wplyw na to jak (mocno) swieca wiec to nie prawda ze zmiana napiecia czy natezenia prady nie ma wplywu na jasnosc - ma tylko nie jest to takie spectrum jak w przypadku wolframu. Przy odpowiednim chlodzeniu mozna diody podkrecac tak jak procesory i osiagac bardzo solidne efekty (np na Cree itp). jednakze zmiana paru mA czy 1V w tak czy w tą w zasadzie pozostaje bez echa Teoretyczna zmiana z 12V na 15V bylaby na pewno zauwazalna, jednakzze w przypadku naszych DRL temperatura bylaby juz problemem (przynajmniej latem)
pozdr
niestety nie masz racji. Stockowo jest ustawione na 92 (CE, LC bajt 24)neck99 pisze:Raczej zmniejszyć. Zwiększyć nie bardzo bo ile chcesz pościć 15V ? Chyba sie nie da. Default jest 100% 12V.
Swoja droga o ile zwykła żarówka bedzie świecić jasniej zwiększając prąd do momentu przegnięcia i jej spalenia to led bedzie zawsze świecic tak samo aż do spalenia.
ponadto DRL nie pracuja wcale na 12V, na samym zaplonie jest 12V ale na odpalonym silniku napiecie wysterowane osiaga 10,8 V (w kazdym razie 10 z hakiem, nie pamietam teraz dokladnie) - tak jest w O2 i moge isc o zaklad ze tak samo bedzie w S2.
Wiec odpowiadajac na pytanie Jumbo - mozna, ale na ledzie tego w zasadzie nie zauwazysz, roznica bedzie znikoma - ja podwyzszam na 100% u klientow ot tak jako bajer, bo pozytku jakiegos z tego nie ma, a na tyle sprawdzone ze wiem ze nie zaszkodzi zarowce.
I na koniec : oczywiscie w przypadku diód led , ich zasilanie tez ma wplyw na to jak (mocno) swieca wiec to nie prawda ze zmiana napiecia czy natezenia prady nie ma wplywu na jasnosc - ma tylko nie jest to takie spectrum jak w przypadku wolframu. Przy odpowiednim chlodzeniu mozna diody podkrecac tak jak procesory i osiagac bardzo solidne efekty (np na Cree itp). jednakze zmiana paru mA czy 1V w tak czy w tą w zasadzie pozostaje bez echa Teoretyczna zmiana z 12V na 15V bylaby na pewno zauwazalna, jednakzze w przypadku naszych DRL temperatura bylaby juz problemem (przynajmniej latem)
pozdr
aktualnie TIGUAN2, 2.0 TDI DFGA 4x4 | skodaclub.pl | motohid.pl
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: VCDS możliwe zmiany
Lec, skoro już się tu objawiłeś, to powiedz, jaka powinna być żywotność "sensownych" żarówek LED ?
Liczymy to w latach, kkm, czy w funkcji włącz/wyłącz/prąd ?
Pytanie nie jest podchwytliwe, nic mi z Twoich żarówek nie padło, świecą jak trzeba, Klientów podsyłam. To po prostu pytanie.
Wiem, że można na nie odpowiedzieć na 1000 zakręconych sposobów - postaraj się plz w sposób w miarę praktyczny i jednoznaczny - czy możemy liczyć, że ledy podziałają do końca życia auta +1 dzień dłużej, czy kilka lat, czy będą słabły po jakimś czasie, etc...
Liczymy to w latach, kkm, czy w funkcji włącz/wyłącz/prąd ?
Pytanie nie jest podchwytliwe, nic mi z Twoich żarówek nie padło, świecą jak trzeba, Klientów podsyłam. To po prostu pytanie.
Wiem, że można na nie odpowiedzieć na 1000 zakręconych sposobów - postaraj się plz w sposób w miarę praktyczny i jednoznaczny - czy możemy liczyć, że ledy podziałają do końca życia auta +1 dzień dłużej, czy kilka lat, czy będą słabły po jakimś czasie, etc...
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: VCDS możliwe zmiany
Ja sie nie znam.. Pisalem ze znalazlem
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2012, o 20:15 przez neck99, łącznie zmieniany 1 raz.
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: VCDS możliwe zmiany
a ja mam pytanie o barwę światła emitowanego przez diody: czy wartość zasilania ma wpływ na temperaturę barwy światła (bardziej białe, bardziej niebieskie), pomijając kwestię błędów, żywotności itd.lec pisze: Stockowo jest ustawione na 92 (CE, LC bajt 24)
I na koniec : oczywiscie w przypadku diód led , ich zasilanie tez ma wplyw na to jak (mocno) swieca wiec to nie prawda ze zmiana napiecia czy natezenia prady nie ma wplywu na jasnosc - ma tylko nie jest to takie spectrum jak w przypadku wolframu.
pozdr
- lec
- Posty: 736
- Rejestracja: 1 lis 2011, o 20:06
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: Tiguan II
- Lokalizacja: Poznań
Re: VCDS możliwe zmiany
Panowie tj watek o VCDS
Szymi - przez diody tak: kup sobie diode swiecącą w sklepie i eksperymentuj z napieciem az do momentu przepalenia zlacza - zobaczysz ze dioda bedzie troche zmieniac kolor. Nie mniej w przypadku zarowek juz nie - w zarowkach sa cale moduly tzw driverami ktore zajmuja sie zasilaniem diod wiec tutaj za duzo nie powalczymy. Mozesz eksperymentalnie obnizyc napiecie, barwa powinna sie zrobic troche cieplejsza ale kosztem jasnosci.
NECK - zadne z zacytowanych kodowan nie zadzialaja w S2 - krotkie kodowania (dodaj , odejmij od wartosci itp) nie sa juz stosowane w 30 bajtowych sterownikach, a bity z długiego kodowania dostepne sa chyba max a sterownikach 23 bajtowych i w Twoim doszly inne funkcje a odeszly wlasnie takie jak rozne tryby skandywskie, obrysówki itp itp itd
Dato - tj zawsze wypadkowa roznych czynnikow. Teoretycznie ledy sa wyliczone na 50000 godzin pracy, zrobmy z tego 30000 godzin, ale ta wartosc nie obejmuje np drivera sterujacego zasilaniem, zrobmy wiec z tego 10000 godzin. tj mniej wiecej 1,14 roku jezdzenia non stop bez przerw. Zakladajac ze srednio spedzamy 2 godziny dziennie w aucie starcza nam na 5 tys. dni, a to daje jakies 13 lat Do tego nalezy dodac ilosc włączen/wyłączen, skrajne temperatury, zasilanie, wilgoc...
oczywiscie to teoria, w praktyce jak nie trafisz na jakas wadliwa slabsza sztuke i nie pojedziesz w rajdzie Paryz Dakar przy 50 stopniach na dworze to CI starczy na pare lat*
* - mowa o zarowkach ktore masz w dziennych
Szymi - przez diody tak: kup sobie diode swiecącą w sklepie i eksperymentuj z napieciem az do momentu przepalenia zlacza - zobaczysz ze dioda bedzie troche zmieniac kolor. Nie mniej w przypadku zarowek juz nie - w zarowkach sa cale moduly tzw driverami ktore zajmuja sie zasilaniem diod wiec tutaj za duzo nie powalczymy. Mozesz eksperymentalnie obnizyc napiecie, barwa powinna sie zrobic troche cieplejsza ale kosztem jasnosci.
NECK - zadne z zacytowanych kodowan nie zadzialaja w S2 - krotkie kodowania (dodaj , odejmij od wartosci itp) nie sa juz stosowane w 30 bajtowych sterownikach, a bity z długiego kodowania dostepne sa chyba max a sterownikach 23 bajtowych i w Twoim doszly inne funkcje a odeszly wlasnie takie jak rozne tryby skandywskie, obrysówki itp itp itd
Dato - tj zawsze wypadkowa roznych czynnikow. Teoretycznie ledy sa wyliczone na 50000 godzin pracy, zrobmy z tego 30000 godzin, ale ta wartosc nie obejmuje np drivera sterujacego zasilaniem, zrobmy wiec z tego 10000 godzin. tj mniej wiecej 1,14 roku jezdzenia non stop bez przerw. Zakladajac ze srednio spedzamy 2 godziny dziennie w aucie starcza nam na 5 tys. dni, a to daje jakies 13 lat Do tego nalezy dodac ilosc włączen/wyłączen, skrajne temperatury, zasilanie, wilgoc...
oczywiscie to teoria, w praktyce jak nie trafisz na jakas wadliwa slabsza sztuke i nie pojedziesz w rajdzie Paryz Dakar przy 50 stopniach na dworze to CI starczy na pare lat*
* - mowa o zarowkach ktore masz w dziennych
aktualnie TIGUAN2, 2.0 TDI DFGA 4x4 | skodaclub.pl | motohid.pl
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: VCDS możliwe zmiany
czy ktoś z was kombinował żeby lusterka składały sie same po zamknięciu auta??? Może da sie to jakoś wkodować
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
- lec
- Posty: 736
- Rejestracja: 1 lis 2011, o 20:06
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: Tiguan II
- Lokalizacja: Poznań
Re: VCDS możliwe zmiany
w Cuprze kiedys wkodowalem, wiec sie da (ale to byla przed FL, wiec nie wiem czy czegos nie pozmieniali)
aktualnie TIGUAN2, 2.0 TDI DFGA 4x4 | skodaclub.pl | motohid.pl
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: VCDS możliwe zmiany
grachul jesteś wielki właśni tego mi brakuje , miałem to w C8 fajna sprawa
ktoś jest tak mądry i podpowie kodowanie?
ktoś jest tak mądry i podpowie kodowanie?
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- rowerek
- Posty: 758
- Rejestracja: 13 cze 2010, o 09:41
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSA (180KM)
- Lokalizacja: Poznań
Re: VCDS możliwe zmiany
Przecież wystarczy dłużej przytrzymać przycisk na kluczyku podczas zamykania i się same składają.gachul pisze:czy ktoś z was kombinował żeby lusterka składały sie same po zamknięciu auta??? Może da sie to jakoś wkodować
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Odp: VCDS możliwe zmiany
Ale właśnie trzeba przytrzymac, a do tego ja np jestem zbyt leniwy. Albo zbyt się spieszę.Dodatkowo zasuwa mi roletę dachu. A tak by działało samo i bez skutków ubocznych
Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2
- gachul
- Posty: 3888
- Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: CS rullez :P
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Limanowa/Łódź
- Kontakt:
Re: VCDS możliwe zmiany
stary tyle to ja wiem ale mam Kessy i kluczyka mi sie nie chce szukaćrowerek pisze:Przecież wystarczy dłużej przytrzymać przycisk na kluczyku podczas zamykania i się same składają.gachul pisze:czy ktoś z was kombinował żeby lusterka składały sie same po zamknięciu auta??? Może da sie to jakoś wkodować
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...