Chiptuning

tomek evo
Posty: 395
Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz

Re: Chiptuning

Post autor: tomek evo »

Widziałem kilka wykresów na ponad 215 KM. Najwięcej było chyba 216,9 KM. Oprócz ewentualnego wywalenia dpf-u i programowo wyłączonego egr-a nie było innych modyfikacji.
lukaszto
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 18:06
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 194KM/403Nm
Imię: Lukasz

Re: Chiptuning

Post autor: lukaszto »

no to oczywiście w takiej sytuacji wierzę w takie wyniki, u mnie wynik z dpf i egr.
ktryk
Posty: 229
Rejestracja: 23 cze 2018, o 23:36
Samochód: Superb III
Rocznik: 2018
Silnik: 2.0TDI (150KM)

Re: Chiptuning

Post autor: ktryk »

Jest to do osiągnięcia i pewnie tyle bym też zrobił u siebie jak bym miał zwykłą skrzynie. W Passacie B7 1,6 tdi 105 km mam 150 i 300 momentu. Fakt bez dpfa i z wyłączonym egrem programowo ,ale pojemność tylko 1,6. Przebieg nie mały bo prawie 370 tys. km. Skoda ma 330 tys. więc troszkę mniej ,ale DSG i to jest słaby punkt tego auta,ale bardzo komfortowy i wygodny ten słaby punkt.
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: kmink »

tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM :mrgreen: :lol:
Raz w miesiącu mam taki przypadek.
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 284
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 460 KM / 550 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: Chiptuning

Post autor: KriSSo »

lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
Golf Variant mk7.5
Obrazek
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: kmink »

KriSSo pisze:
lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
To auto miało w serii 192KM :lol:
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Awatar użytkownika
KriSSo
Posty: 284
Rejestracja: 1 paź 2011, o 21:31
Samochód: Inny
Rocznik: 2018
Silnik: Inny
Aktualnie: 460 KM / 550 Nm
Imię: Kriss
Lokalizacja: ZS

Re: Chiptuning

Post autor: KriSSo »

kmink pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
No więc właśnie, bo właściciel przedumny i przeszczęśliwy, Tuner renomowany, cóż .... zastanawiające.
Golf Variant mk7.5
Obrazek
tomek evo
Posty: 395
Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz

Re: Chiptuning

Post autor: tomek evo »

kmink pisze:
tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM :mrgreen: :lol:
Raz w miesiącu mam taki przypadek.

Na pewno znasz się dużo lepiej bo jesteś specjalista w tej dziedzinie. Ale w sumie wytłumacz mi proszę gdzie ja opowiadam te baki? Czy wg. Ciebie ponad 200 KM z tego silnika jest nieosiągalne lub będzie to zbyt mocny program (bajka nr 1)? Czy wykresy na 210-216 Km jakie krążą w sieci należy sobie wsadzić w.... (bajka nr 2)?
Np. ten :
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... fgb-remap/
Po drugie wyraźnie napisałem, ze trzeba brać poprawkę na różne wyniki z hamowni a po trzecie napisałem, że te najlepsze wyniki osiągały auta z wyciętym dpf-em.
Znasz się lepiej więc zrób mały wykład na ten temat i napisz jakie są ograniczenia w tym silniku.
Foton

Re: Chiptuning

Post autor: Foton »

kmink pisze:
KriSSo pisze:
lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
To auto miało w serii 192KM :lol:
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
lukaszto
Posty: 14
Rejestracja: 15 kwie 2018, o 18:06
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 194KM/403Nm
Imię: Lukasz

Re: Chiptuning

Post autor: lukaszto »

Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
To podobno bardzo dobry wynik dla tego silnika :) . Byliśmy w 4 osoby chipować nasze samochody i powiem wam, że dużo bardziej podatny na tuning był silnik 2.0 TDI CR 140km w Sirocco a silnik w Peugeocie 508 BlueHDi 150KM wypluł 438NM :O :O :O
Awatar użytkownika
kmink
Posty: 245
Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
Samochód: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Poznań

Re: Chiptuning

Post autor: kmink »

Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM? :lol:
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze :lol: :lol: :lol:
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.

Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM :mrgreen:
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM ;)
lukaszto pisze:Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
tomek evo
Posty: 395
Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz

Re: Chiptuning

Post autor: tomek evo »

No a jak skomentujesz wklejony przez mnie wykres? Zbyt optymistyczne wskazanie hamowni? Czy Twoim zdaniem u Aligatora hamownia pokazuje w miarę rzeczywiste wyniki?
Foton

Re: Chiptuning

Post autor: Foton »

kmink pisze:
Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM? :lol:
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze :lol: :lol: :lol:
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.

Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM :mrgreen:
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM ;)
lukaszto pisze:Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
Masz rację. Szacun że robisz najszybsze... jednak masz spoko rolki.
Awatar użytkownika
whity
Posty: 14835
Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Lokalizacja: MS

Re: Chiptuning

Post autor: whity »

Foton pisze: jednak masz spoko rolki.
rolki premium :)
Nie bójcie się być premium.

#stayPremium :)
Awatar użytkownika
Ralph3x
Posty: 195
Rejestracja: 28 cze 2017, o 21:51
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
Imię: Ralph
Lokalizacja: Roscommon,IE

Re: Chiptuning

Post autor: Ralph3x »

Niektóre posty na bank są pisane po rolce premium :lol:
Gratuluje dealera na pewno wam nie miesza 8-) :lol:
ODPOWIEDZ