Chiptuning

Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into »

KLICHO pisze:Mi z ekologia tylko z EGR off wyszło ponad 219KM i 437Nm z w miare płaskim Nm

To chyba nie posiadasz CFFB, lub zmieniles trubo na inne.
I'm the man on the silver mountain
KLICHO
Posty: 170
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO »

No turbo tylko od wersji 170KM :) Tylko tyle zmian na serii turbo z pełną ekologią 181KM i 383Nm
Adi5010
Posty: 12
Rejestracja: 20 lis 2017, o 20:11
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 208KM 464Nm
Imię: Adrian
Lokalizacja: Maidstone

Re: Chiptuning

Post autor: Adi5010 »

MaxOP pisze:
Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
seria Ci pięknie wyszła rozumiem, że bez ekologii?
Mi z ekologią pokazało 199KM/415Nm
Cala ekologia zostala !
KLICHO
Posty: 170
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO »

Ja teraz rozważam włożenie turbiny od a4b8 190KM jakos wiele przeróbek nie ma cena tez nie jakas duża a potencjał do 230/240 KM i 460-500Nm
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into »

Pytales jakiegos tunera o taki projekt lub u kogos widziales? Czy w manualnej skrzyni taki pomysl ma sens ?
Wtryski w silniku 190KM takie same?
I'm the man on the silver mountain
KLICHO
Posty: 170
Rejestracja: 10 wrz 2019, o 10:48
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: KLICHO »

Wtryski ze 140/170 KM wydojność mają na około 250KM tak samo pompa. Sam zrobie taki projekt podobne są już na TDICLUB już wiem co trzeba zrobić aby włożyć. Czyli uciąć wyjście EGR i zaspawać + zrobić spływ oleju. + połączenie do wejścia turbo i dolotu nie problem z tym żaden. Myślę że ma w trasy idealnie :)
tomek evo
Posty: 395
Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Tomasz

Re: Chiptuning

Post autor: tomek evo »

Adi5010 pisze:Witam!
U mnie tak to wyglada w CFGB

189,3BHP / 139,2 kW 382,8 Nm
208,2BHP / 153,1 kW 464,0 Nm

COMP sport Bielsko-Biala
Te 189 to seria? :shock:
464 nm??? Nie za mało :D
Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 942
Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: Chiptuning

Post autor: Zapp »

.
Ostatnio zmieniony 3 paź 2019, o 20:30 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Awatar użytkownika
Zapp
Posty: 942
Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: więcej
Lokalizacja: ze wsi (OPO)

Re: Chiptuning

Post autor: Zapp »

Edit:
Niech będzie, to są z pewnością wiarygodne pomiary -przed i -po :)
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into »

Cs to nie byle jaka firma ale te pomiary wygladaja na malo wiarygodne. Ciekawe ile ten silnik i osprzet wytrzyma po takim koksie.
I'm the man on the silver mountain
NoiRioN
Posty: 35
Rejestracja: 20 mar 2019, o 20:44
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Lokalizacja: Poznańskie

Re: Chiptuning

Post autor: NoiRioN »

Przejrzałem ostatnie 15 stron wątku i nie znalazłem - to gdzie w okolicach Poznania warto jechać na rolki, chip i dostrojenie zachowania DSG (kompleksowo najlepiej), nie po macoszemu, dla CBBB 125 kW (170 HP) 2.0?
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into »

A co sadzisz o tak duzym przyrosie nm? Jak to sie ma pozniej na trwalosc poszczegolnych elementow?
I'm the man on the silver mountain
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Chiptuning

Post autor: fabek »

No cóż, zawsze można zrobić moda dsg, aby zwiększyć ciśnienie oleju :)
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Chiptuning

Post autor: into »

A w przypadku skrzyni manualnej? Ile sprzego i dkz wytrzyma oraz polosie?
I'm the man on the silver mountain
fabek
Administrator
Posty: 1227
Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Chiptuning

Post autor: fabek »

Wszystko oczywiście będzie poddane większym siłom, dużo zależy od stylu jazdy. Mądrze jeżdżone wytrzyma tak samo. Z doświadczenia powiem, że moment ostrego ruszenia i duże redukcje najbardziej skracają życie elementów przenoszenia napędu.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
ODPOWIEDZ