Strona 90 z 91

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 2 paź 2023, o 17:16
autor: Kuster
Ja robiłem w Wodzisławiu Śląskim Gorilla electronics

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 2 paź 2023, o 20:31
autor: siemi1
colver pisze:Witam,
Chciałbym zapytać użytkowników Pedalboxów jak ich działanie wpłynęło Wam na spalanie?
Mam 2.0 TDI 4x4 DSG 190 KM (2018 rok) i samochód zbiera się zdecydowanie lepiej (program City +3) natomiast oczywiście komputer pokazuje kosmiczne wartości spalania (w mieście po przejechaniu ok. 200 km na poziomie 11 l/100 km).
Jak to wygląda w praktyce przy dystrybutorze? Domyślam się, że oszukiwanie przepustnicy wpływa na wskazania komputera, ale czy rzeczywiście tak drastycznie skacze spalanie?

Pozdrawiam!
Jak po mieście to tak moze być. W moim s3 sportlieb 4x4 dsg z 2019 ciezko mi bylo zejsc ponizwj 8 ale za ciezka noga i zawsze na sport jezdzilem. Terax jiz mnijsze w drugim s3

Wysłane z mojego IN2023 przy użyciu Tapatalka


Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 20 maja 2024, o 20:32
autor: Maliniak

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 05:57
autor: erol
Maliniak pisze:https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... Rzv3Rn4qml

Kolejny zdrowy DNF Stage1+ ;)
Obrazek Ja jeszcze miesiąc czekam na swoją kolej ;/

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 11:46
autor: Movibonczuk
Maliniak pisze: 20 maja 2024, o 20:32 https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... Rzv3Rn4qml

Kolejny zdrowy DNF Stage1+ ;)
Niezle. Teraz stage 1 wychodzi lepiej niz stage 2 w CJXA…

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 14:43
autor: erol
Movibonczuk pisze:
Maliniak pisze: 20 maja 2024, o 20:32 https://www.facebook.com/CompSportLodz/ ... Rzv3Rn4qml

Kolejny zdrowy DNF Stage1+ ;)
Niezle. Teraz stage 1 wychodzi lepiej niz stage 2 w CJXA…
Jestem ciekaw co i ile ugram montując downpipe w miejsce gpf

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 15:48
autor: piramida
Na seryjnej turbinie pod 450 koni wychodzi po zapodaniu coolera i DP

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 15:50
autor: erol
440 i będę zadowolony

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 15:51
autor: erol
Ale że jednostka bardziej wydajna, to koszty uzyskania tej mocy porównywalne jak wcześniej.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 16:56
autor: Maliniak
piramida pisze: wczoraj, o 15:48 Na seryjnej turbinie pod 450 koni wychodzi po zapodaniu coolera i DP
Bez ruszania wydechu nie ma opcji nawet w DNF.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 17:00
autor: erol
Maliniak pisze:
piramida pisze: wczoraj, o 15:48 Na seryjnej turbinie pod 450 koni wychodzi po zapodaniu coolera i DP
Bez ruszania wydechu nie ma opcji nawet w DNF.
Będę testerem. Nie chcę gpf A na ten moment tylko i ic, downpipe i tip . Zobaczymy co wyjdzie

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 20:06
autor: Maliniak
Strzelam, że będzie jakieś 420. Obym się mylił ;)

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 20:08
autor: erol
Maliniak pisze:Strzelam, że będzie jakieś 420. Obym się mylił ;)
Przeliczymy to później na złotówki Obrazek

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 20:16
autor: piramida
Maliniak pisze: wczoraj, o 16:56
piramida pisze: wczoraj, o 15:48 Na seryjnej turbinie pod 450 koni wychodzi po zapodaniu coolera i DP
Bez ruszania wydechu nie ma opcji nawet w DNF.
To w starym cjx na seryjnych końcowych tłumikach zrobi 450 koni, a w evo4 nie? 420 koni to wychodzi przy stage 1 i wymianie samego coolera.

Re: PowerBox/tunning do Superb SIII

: 23 maja 2024, o 20:25
autor: piramida
W golfach czy audi bez problemu robią na seryjnej sprężarce 450 koni, wymieniając DP i środkowy tłumik. Może w superbie rzeczywiscie wyjdzie te kilkanaście koni mniej. Nie ma jeszcze ochotnika na stage 2 w evo 4? :lol: