DSG - stuki w skrzyni
- edeks
- Posty: 281
- Rejestracja: 21 paź 2010, o 10:42
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG - stuki w skrzyni
U mnie coraz gorzej W tej chwili ok 8200 km przejechane i do poprzednich objawów doszły szarpnięcia przy zmianie przełożeń podczas przyspieszania i czasem postukiwanie przy jeździe ze stałą prędkością w zakresie 50 - 60 km/h. Brzmi to tak, jakby coś przykleiło się do opony mniej więcej.
A miało być tak pięknie... do tego pojawiły się jeszcze dodatkowe odgłosy przy przy ciut szybszym ruszaniu na 1 i 2 biegu coś brzęczy pod maską jakby jakaś blacha wpadała w wibracje i o coś waliła.
I w przyszłym tygodniu znowu ASO Mam tylko nadzieję, że tym razem objawy wystąpią podczas jazdy z mechanikiem...
A miało być tak pięknie... do tego pojawiły się jeszcze dodatkowe odgłosy przy przy ciut szybszym ruszaniu na 1 i 2 biegu coś brzęczy pod maską jakby jakaś blacha wpadała w wibracje i o coś waliła.
I w przyszłym tygodniu znowu ASO Mam tylko nadzieję, że tym razem objawy wystąpią podczas jazdy z mechanikiem...
Suberb combi 1,8 TSI DSG to dobry wybór
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: DSG - stuki w skrzyni
Znalazłem ciekawy wątek na forum passata:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65359" onclick="window.open(this.href);return false;
i proponowane rozwiązanie:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... ost1219538" onclick="window.open(this.href);return false;
Weźcie pod uwagę, że Superbaśka jest na płycie podłogowej od paska.
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65359" onclick="window.open(this.href);return false;
i proponowane rozwiązanie:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... ost1219538" onclick="window.open(this.href);return false;
Weźcie pod uwagę, że Superbaśka jest na płycie podłogowej od paska.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: DSG - stuki w skrzyni
podobno problemem w DSG6 jest mechatronika... i dotyczy to wszystkich skrzyń
po prostu jest to wada tej technologii
po prostu jest to wada tej technologii
- Nematode
- Posty: 381
- Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG - stuki w skrzyni
O mechatronice było faktycznie w DSG6 sporo wątków. Jednak była akcja serwisowa chyba na to i wymieniali. Obecne pojazdy z DSG6 są podobno pozbawione problemów z mechatroniką.bezduszny pisze:podobno problemem w DSG6 jest mechatronika... i dotyczy to wszystkich skrzyń
po prostu jest to wada tej technologii
Re: DSG - stuki w skrzyni
Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm
a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
no i spokojnie wytrzyma 400Nm
a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
- Nematode
- Posty: 381
- Rejestracja: 5 sie 2010, o 19:46
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG - stuki w skrzyni
Rozumiem, że cały czas rozmawiamy o DSG6?bezduszny pisze:Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm
a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: DSG - stuki w skrzyni
Gdzie można znaleść informacje o tej akcji serwisowej? Może jest lista numerów VIN?Nematode pisze: O mechatronice było faktycznie w DSG6 sporo wątków. Jednak była akcja serwisowa chyba na to i wymieniali. Obecne pojazdy z DSG6 są podobno pozbawione problemów z mechatroniką.
S3 L&K
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: DSG - stuki w skrzyni
Tunerzy niemal zawsze twierdza ze wytrzyma a jak cos sie posypie to Ty placisz za wymiane.bezduszny pisze:Rozmawiałem dzisiaj z MR Motors na temat wytrzymałości na niutona...
no i spokojnie wytrzyma 400Nm
a jak ma się coś sypać to właśnie ta mechatronika
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: DSG - stuki w skrzyni
taki urok tuningu...Zuber pisze: Tunerzy niemal zawsze twierdza ze wytrzyma a jak cos sie posypie to Ty placisz za wymiane.
ale zawsze możesz zapytać właściciela tego pojazdu...:
..."dlaczego mu się nie psuje"
Choć (przyznaję) na mój gust już powinna to zrobić jakiś czas temu.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG - stuki w skrzyni
Koła zębate, dyfer, obudowa nie stanowi problemu. Pierwsze padną sprzęgła, które można zmienić na wytrzymalsze.
-
- Posty: 346
- Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Aktualnie: 267, 351
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
Re: DSG - stuki w skrzyni
W aucie z wykresu siedzi skrzynia HGP ze wzmocnionymi sprzęgłami i wydłużonymi przełożeniami, która kosztowała 7k euro
Wzmocnione sprzęgła HPA to ~$3k, chociaż kojarzę, że ktoś mi coś mówił o firmie z .de, która ma zestaw za 800 euro, ale nie mogę sobie przypomnieć szczegółów.
Zuber, znam co najmniej kilka 2.0TSI/TFSI z DQ250, które mają ~400Nm i mimo niezbyt łagodnego obchodzenia się z nimi, nie protestują
Wzmocnione sprzęgła HPA to ~$3k, chociaż kojarzę, że ktoś mi coś mówił o firmie z .de, która ma zestaw za 800 euro, ale nie mogę sobie przypomnieć szczegółów.
Zuber, znam co najmniej kilka 2.0TSI/TFSI z DQ250, które mają ~400Nm i mimo niezbyt łagodnego obchodzenia się z nimi, nie protestują
Re: DSG - stuki w skrzyni
na pewno ?frytol pisze:W aucie z wykresu siedzi skrzynia HGP ze wzmocnionymi sprzęgłami i wydłużonymi przełożeniami, która kosztowała 7k euro
bo jak tak, to gdzieś mi to musiało umknąć w 13 stronach dyskusji