DSG 7 DQ500
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Kraków/ Roeselare
Re: DSG 7 DQ500
Masz multitronik (bezstopniowa), i s-tronik odpowiednik dsg, tylko że coś wzmocnine jestw niej. Natomiast audi odchodzi od multitronika, gdzieś to wyczytałem w sieci tylko teraz nie mogę znale.
Re: DSG 7 DQ500
Ja chyba tez to czytalem i bylem w szoku bo nie wiedzialem, ze Audi mialo/ma bezstopniowe
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: DSG 7 DQ500
A ja dzisiaj gadałem z gościem, który jest. I już nie możesz pisać, że nie słyszałeś. Jesteś załatwiony.emay pisze:ten multitronic to padaka nie słyszałem aby ktoś był z tego zadowolony.
Zależy co rozumiesz przez mocno, ale owszem. Trochę się krzaczą.Jędrula pisze:Ja slyszalem jeszcze cos - podobno audi mocno sie psuja...to prawda?
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: DSG 7 DQ500
Wiele tych przykladow w skali makro nie mam, ale te co mam (około nastu opinii) - ludziom sie nowe audice psuja, a serwis oczywiście kuresko drogi.
A propos serwisu - pytam goscia ew Subaru ile taki pierwszy przeglad z wymiana oleju itd...a on na to, ze okolo 1400 plus olej...no coz, pewnie w bawarce taka kwota nie robi wrazenia (dlaczego "bawarka" mowi sie tylko na beemki, skoro Ingolstadt tez tam jest?), ale na tle cen w skodzie?
A propos serwisu - pytam goscia ew Subaru ile taki pierwszy przeglad z wymiana oleju itd...a on na to, ze okolo 1400 plus olej...no coz, pewnie w bawarce taka kwota nie robi wrazenia (dlaczego "bawarka" mowi sie tylko na beemki, skoro Ingolstadt tez tam jest?), ale na tle cen w skodzie?
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG 7 DQ500
W Audi występuje jeszcze Multitronic, ale nie jest korelowany w Quatto. Jest montowany wyłącznie do samochodów z przednim napędem i silnikiem umieszczonym wzdłużnie. Zapewne dlatego występuje jeszcze w np. obecnym A6 2.0TDI.
Skrzynia uchodzi za bardzo marną, bo szybko wyciągał się łańcuch. Również zawodził system regulacji kół. Czytałem kiedyś, że już po 150 000km skrzynia nadaje się do kosztownej regeneracji, właśnie ze względu na słaby łańcuch. Po 2006 poprawiono jakość.
Skrzynia uchodzi za bardzo marną, bo szybko wyciągał się łańcuch. Również zawodził system regulacji kół. Czytałem kiedyś, że już po 150 000km skrzynia nadaje się do kosztownej regeneracji, właśnie ze względu na słaby łańcuch. Po 2006 poprawiono jakość.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: DSG 7 DQ500
Do tego jej konstrukcja jest o tyle debilna, że filtr oleju można wymienić dopiero przy remoncie, bo jest on wbudowany w skrzynię.
DSG 7 DQ500
Czy ja wiem...za to Audi szybciej przyznaje "Kulanz" (to jest chyba gwarancji dobrej woli) niz Skoda
- emay
- Posty: 1049
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 18:16
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 458KM/570Nm
- Imię: Emil
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: DSG 7 DQ500
Takie mój kumpel ma kumpla co ma kumpla się nie liczyMisiek Fisiek pisze:A ja dzisiaj gadałem z gościem, który jest. I już nie możesz pisać, że nie słyszałeś. Jesteś załatwiony.emay pisze:ten multitronic to padaka nie słyszałem aby ktoś był z tego zadowolony.
Zależy co rozumiesz przez mocno, ale owszem. Trochę się krzaczą.Jędrula pisze:Ja slyszalem jeszcze cos - podobno audi mocno sie psuja...to prawda?