Szum spod maski 2.0 TSI
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 kwie 2014, o 08:45
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Witam i pozdrawiam, bo na tym forum piszę pierwszy raz.
Gienio, wydaje mi się, że spinka to najprawdopodobniej 06J145220A.
http://cart100.com/product/14145327472/ ... 06J145220A
Wygląda na to, że był w tej sprawie odpowiedni biuletyn VW: TSB #2024061.
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401
Gienio, wydaje mi się, że spinka to najprawdopodobniej 06J145220A.
http://cart100.com/product/14145327472/ ... 06J145220A
Wygląda na to, że był w tej sprawie odpowiedni biuletyn VW: TSB #2024061.
http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=20401
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 19:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Symboli nie widziałem ale część wygląda tak jak na rysunkach które widziałem w ASO. Mam nadzieję że uporają się z turbiną i wyciekiem w przyszłym tygodniu to dam znać co udało się ustalić i czy to pomogło.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 19:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Odebrałem autko z serwisu, zamontowano mi tą spinkę i brzęczenie ustało:). Rozbawili mnie okrutnie jak chcieli mnie za to skasować 85 zł, nie chcąc się z nimi kłócić zgodziłem się na to, ale po 30 min zadzwonił do mnie serwisant z informacją że jednak to ich niedopatrzenie, że to akcja serwisowa i zrobią to w ramach gwarancji.
Okazało się też że turbina lekko się poci ale wszystko w normie, a wyciek oleju był z korka spustowego, zastosowano naprawę miski poprzez rozwiercenie, i zamontowanie większego korka.
Okazało się też że turbina lekko się poci ale wszystko w normie, a wyciek oleju był z korka spustowego, zastosowano naprawę miski poprzez rozwiercenie, i zamontowanie większego korka.
- max
- Posty: 358
- Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Podaj lokalizację
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Czyli ktoś źle wykręcił korek spustowy ori i "przekosil" Ci gwint skoro musieli rozwiercac pod wiekszy gwint. ...
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 19:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
No coś musieli spierdzielić. Olej wymieniany 4 razy, albo dokręcali "na chama" i odkształciła się miska jak wspomniał kolega Sebastian_M26 albo uszkodzili sam gwint źle wkręcając korek. Ten serwis (SKODEX Unii Lubelskiej w Poznaniu) będę omijał. Na szczęście okazało się że mój kolega serwisuje swoje A4 w ASO VW, na ciekawej zasadzie. Jego sąsiad jest mechanikiem w tym ASO, oddaje swoje auto w jego ręce, on w ramach ASO serwisuje mu to auto, robiąc wszystkie naprawy osobiście, dostaje jeszcze przy tym zniżkę. Jako że mieszkają blisko siebie, mechanik jedzie jego autem do pracy, tam mu naprawia, po pracy oddaje auto. Płatność normalnie w kasie faktura itp. Jak dla mnie dobre rozwiązanie.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Jeśli nie potrafią zakręcić korka spustowego to jakim cudem poprawnie zamontuja korek naprawczy?
Ja bym to naprawił z zastosowaniem helicoil i oryginalnego korka.
Ja bym to naprawił z zastosowaniem helicoil i oryginalnego korka.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- max
- Posty: 358
- Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Podaj lokalizację
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
zlecą na zewnątrz, zafirmują jako aso i skasują jako aso
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Pozostawienie opiłków w misce przyniesie katastrofalny skutek.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 19:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
No jeszcze tego brakowało żeby robili to bez zdejmowania miski olejowej. Da się jakoś sprawdzić czy była zdejmowana miska?
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
To powinno byc zalatwione nowa micha. Spierd..., niech wymieniaja na nowa - zadnych polsrodkowSebastian_M26 pisze:Jeśli nie potrafią zakręcić korka spustowego to jakim cudem poprawnie zamontuja korek naprawczy?
Ja bym to naprawił z zastosowaniem helicoil i oryginalnego korka.
... AKA LMB
-
- Posty: 145
- Rejestracja: 8 kwie 2014, o 09:47
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Seria: 183KM/271Nm
- Imię: Lukasz
- Lokalizacja: Anglia, NW
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Sprawdz lby srub czy widac czy ruszane...Gieno100 pisze:No jeszcze tego brakowało żeby robili to bez zdejmowania miski olejowej. Da się jakoś sprawdzić czy była zdejmowana miska?
... AKA LMB
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 kwie 2014, o 08:45
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Kraków
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Gieno, to super informacja, że spinka działa i turbina OK.
Swoją drogą, ciekawe dlaczego od nowości nie montują takiej spinki?
Swoją drogą, ciekawe dlaczego od nowości nie montują takiej spinki?
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 23 cze 2012, o 19:19
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Poznań
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Po przejechaniu już paru kilometrów z tą spinką mogę podzielić się odczuciami. Po pierwsze zniknęło brzęczenie. Po drugie podniosły się obroty przy których jest dostępny maksymalny moment obrotowy. Odczucie jest takie że w momencie kiedy wcześniej brzęczał łącznik turbo już żyło, z tą spinką jeszcze nie żyje. Przy DSG jest to bardzo denerwujące bo po każdej zmianie biegu na wyższy lekkie przymulenie, jak już zacznie ciągnąć to znowu zmiana na wyższy bieg i zamulenie. Wywaliłem tą spinkę ale zabawy z tym trochę miałem żeby to ściągnąć. Po ściągnięciu okazało się że bardzo blisko tego łącznika są rury od ogrzewania postojowego i są na niej ślady od tej spinki, więc może to przez to że mechanicznie ciężej było poruszać tym łącznikiem i łopatkami w turbinie.
Czy ktoś ma podobne odczucia?
Czy ktoś ma podobne odczucia?
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 3 mar 2013, o 11:33
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warsaw
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
No więc (kocham zaczynać zdanie od "no więć"!), po krótkiej dyskusji z Gieniem na prv,
który to Gienio mnie raczej zniechęcał do spinki, udałem się na jej montaż do panów
z Polmotu na Ursynowie. Całość mię wyniesła 143 zł (spinka + robota), musiałem trochę poczekać,
bo dostęp do tego cięgna turbiny trudny a dookoła ciepłe rurki, więc musiała fura ostygnąć.
Efekt - to już chyba 2 miesiąc jeżdżę i jestem zachwycony. U mnie brzęczało cięgno
przy przyspieszaniu dokładnie między 2200 a 2700 obrotów i PRZESTAŁO!
Silnik fajnie mruczy w całym zakresie i denerwujące brzęczenie zniknęło.
Nie ma żadnych objawów "NA MINUS", więc ja gorąco polecam montaż tej spinki.
który to Gienio mnie raczej zniechęcał do spinki, udałem się na jej montaż do panów
z Polmotu na Ursynowie. Całość mię wyniesła 143 zł (spinka + robota), musiałem trochę poczekać,
bo dostęp do tego cięgna turbiny trudny a dookoła ciepłe rurki, więc musiała fura ostygnąć.
Efekt - to już chyba 2 miesiąc jeżdżę i jestem zachwycony. U mnie brzęczało cięgno
przy przyspieszaniu dokładnie między 2200 a 2700 obrotów i PRZESTAŁO!
Silnik fajnie mruczy w całym zakresie i denerwujące brzęczenie zniknęło.
Nie ma żadnych objawów "NA MINUS", więc ja gorąco polecam montaż tej spinki.
- adamski
- Posty: 632
- Rejestracja: 7 sie 2012, o 18:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Kalisz
Re: Szum spod maski 2.0 TSI
Czyli mimo że byłeś zniechęcany do montażu, założyłeś, tak? A jakie były powody "zniechęcania"?Roger83 pisze:..... Gienio mnie raczej zniechęcał do spinki.....
...... gorąco polecam montaż tej spinki.
adamski - sąsiedzi mówią na mnie Skodziarz....