szarpanie 1.8 tsi
Re: szarpanie 1.8 tsi
Nie porównałem do diesla.
Misiek, nie podpuszczaj, wiesz co to prawdziwa ładnie brzmiąca benzyna a co TSI, dwa różne światy.
Misiek, nie podpuszczaj, wiesz co to prawdziwa ładnie brzmiąca benzyna a co TSI, dwa różne światy.
Re: szarpanie 1.8 tsi
przyznaje racje Szymek-to to on wie , ale jeszcze nikt misiowi nie pokazał, co to ładny kolor....na szczęście jeszcze taki stary nie jest, wiec nadzieja jestszms pisze:wiesz co to prawdziwa ładnie brzmiąca benzyna a co TSI, dwa różne światy.
Re: szarpanie 1.8 tsi
frontera ladniej chodzi niz to cale TSI...
Nie mniej tdi tez jajek nie urywa, ale jest bardziej ciche od porownywalnych klekotow.
Ale ten kaszel z vectry ech... Nie raz na osiedlu w zime slysze ten kaszel to lzy w oczach plynach
Nie mniej tdi tez jajek nie urywa, ale jest bardziej ciche od porownywalnych klekotow.
Ale ten kaszel z vectry ech... Nie raz na osiedlu w zime slysze ten kaszel to lzy w oczach plynach
- max
- Posty: 358
- Rejestracja: 9 paź 2013, o 17:43
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Podaj lokalizację
Re: Odp: szarpanie 1.8 tsi
Tu bym obstawial problem z dwumasąszms pisze:tdi tez jajek nie urywa
=====================================================
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
jeżeli kogoś obraziłem lub mój post kogoś boli niech go moderator z wątku wypie...i
__________________________________________
SIIFL 2,0TDI DSG6 4x4
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: szarpanie 1.8 tsi
Przecież TSI to wtrysk bezpośredni benzyny i dlatego kultura pracy będzie niższa. Ale chyba tylko przy otwartej masce. Przy zamkniętej na wolnych obrotach u mnie prawie nic nie słychać. Wolnossące benzynowe zawsze będą mniej klekotały.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: szarpanie 1.8 tsi
a to to w seatach 1.8 125 km to co to?
Jakiś czas temu jechałem takim z nalotem 350 kkm i był co najwyżej tak głośny jak TSI, natomiast w środku przy przyspieszaniu zatkało kakało, bo była po prostu cisza...
Jakiś czas temu jechałem takim z nalotem 350 kkm i był co najwyżej tak głośny jak TSI, natomiast w środku przy przyspieszaniu zatkało kakało, bo była po prostu cisza...
- duch
- Posty: 72
- Rejestracja: 23 wrz 2014, o 08:32
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: F10 535D 362km/728nm
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Łódź
Re: szarpanie 1.8 tsi
Po 3 godzinach siedzenia w serwisie (nie powiem, że nudnych bo fajne Panie tu pracują ^^) majstrowie zdiagnozowali problem z wtryskiwaczem 4 cylindra. Wspomniałem im także, że przez 9 tys. km dolałem 1,5l płynu chłodzącego i według nich jest gdzieś przeciek i wymienią mi również chłodnicę. Problem z tempomatem rozwiążą jak wpierw zrobią porządek z silnikiem. Wszystko oczywiście w ramach gwarancji
-
- Posty: 1109
- Rejestracja: 9 wrz 2013, o 22:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: Platinum
- Lokalizacja: Warszawa
Re: szarpanie 1.8 tsi
To dobrze, że zaoszczędziłeś na hamowni. Oczywiście ciekawe czy diagnoza trafna? Ale wygląda bardzo prawdopodobnie.
- duch
- Posty: 72
- Rejestracja: 23 wrz 2014, o 08:32
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: F10 535D 362km/728nm
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Łódź
Re: szarpanie 1.8 tsi
Topic up.
Po 2 miesiącach potwierdzania przez "centrale" usługi serwisowej wymiany wtryskiwacza i chłodnicy w ramach gwarancji w ASO uznali oni, że jednak NIE NAPRAWIĄ TEGO. Podali mi tam listę powodów, że aby zle paliwo, olej wymieniany za późno itd. (mniejsza z tym, że ostatnie 2 przeglądy były zrobione wcześniej niż trzeba ale pierwszy był spóźniony). Gwarancja kończy mi się w styczniu a dla wtryskiwacza kosztującego 100 zł nie będę znów czekać pół roku i pisać odwołania itd.
Tak więc oddałem wczoraj samochód do mechaniorów aby wymienili wszystkie wtryskiwacze (jak robić to robić).
Co się okazało może być wina wtryskiwaczy bo były zasyfiałe i tak zapieczone, że nie chciały wyjść, ale największą ciekawostką jest stan zaworów ssących - NAGAR niemiłosierny pod kolektorem ssącym. Podobno znana przypadłość silników z bezpośrednim wtryskiem. Tak więc mit że przy turbo TSI/TFSI nie występuje ten problem jest fałszywy.
Teraz pytanie:
Wszystko mam zamiar czyścić ręcznie - zeskrobywać i odssysać ale co sądzicie aby spryskać to jakimś preparatem co rozpuści resztę syfu?
Nie przedostanie się to do cylindra?
Przy okazji fotka (słabo widać, zrobię lepsze):
Po 2 miesiącach potwierdzania przez "centrale" usługi serwisowej wymiany wtryskiwacza i chłodnicy w ramach gwarancji w ASO uznali oni, że jednak NIE NAPRAWIĄ TEGO. Podali mi tam listę powodów, że aby zle paliwo, olej wymieniany za późno itd. (mniejsza z tym, że ostatnie 2 przeglądy były zrobione wcześniej niż trzeba ale pierwszy był spóźniony). Gwarancja kończy mi się w styczniu a dla wtryskiwacza kosztującego 100 zł nie będę znów czekać pół roku i pisać odwołania itd.
Tak więc oddałem wczoraj samochód do mechaniorów aby wymienili wszystkie wtryskiwacze (jak robić to robić).
Co się okazało może być wina wtryskiwaczy bo były zasyfiałe i tak zapieczone, że nie chciały wyjść, ale największą ciekawostką jest stan zaworów ssących - NAGAR niemiłosierny pod kolektorem ssącym. Podobno znana przypadłość silników z bezpośrednim wtryskiem. Tak więc mit że przy turbo TSI/TFSI nie występuje ten problem jest fałszywy.
Teraz pytanie:
Wszystko mam zamiar czyścić ręcznie - zeskrobywać i odssysać ale co sądzicie aby spryskać to jakimś preparatem co rozpuści resztę syfu?
Nie przedostanie się to do cylindra?
Przy okazji fotka (słabo widać, zrobię lepsze):
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: szarpanie 1.8 tsi
Wlać dobry olej, wcisnąć ten skrajny prawy podał do końca, biegi zmieniać przy 6,8 a po paru set km nie będzie nagaru.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
- duch
- Posty: 72
- Rejestracja: 23 wrz 2014, o 08:32
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: F10 535D 362km/728nm
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Łódź
Re: szarpanie 1.8 tsi
Czyli podsumowując:
- jeździsz spokojnie spalasz 8L/100km + (wymiana wtrysków, robocizna i czyszczenie) za 1500 zł
- jeździsz optymalnie spalasz 10L/100km + czyszczenie zaworów ssących za 500 zł
- zapierda***** zmiana biegów przy 6tys. spalasz 16L/100km
Widać ostatnia opcja jest najlepsza dla kieszeni
- jeździsz spokojnie spalasz 8L/100km + (wymiana wtrysków, robocizna i czyszczenie) za 1500 zł
- jeździsz optymalnie spalasz 10L/100km + czyszczenie zaworów ssących za 500 zł
- zapierda***** zmiana biegów przy 6tys. spalasz 16L/100km
Widać ostatnia opcja jest najlepsza dla kieszeni
Zrozumiałem, że to chyba już po wyczyszczeniu aby zapobiegać jego osadzaniu się, tak?rezon pisze:wypalanie nagaru? Osady z oleju itp. to owszem, ale na pewno nie nagar