i to jest tuning

Nowości, fakty, ciekawostki. Dyskusje na temat artykułów i informacji prasowych publikowanych w sieci. Nie tylko o Superb'ie
jjumbo
Posty: 538
Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: KOL

i to jest tuning

Post autor: jjumbo »

i to jest tuning a nie wasze brefki, podwójne wydechy, zastawianie znaczków
obejrzyjcie jak to się robi profesjonalnie i jak mnie się podoba tylko budżet nie pozwala ( a budżetem jest żona ;) )
http://www.youtube.com/watch?v=4ZKSwMhzTyg" onclick="window.open(this.href);return false;
jak ktoś zrobi takie auto to pochylę mu się do pasa :D
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
Awatar użytkownika
gsh
Posty: 242
Rejestracja: 27 lut 2011, o 12:52
Samochód: Superb II
Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
Lokalizacja: Bytom

Re: i to jest tuning

Post autor: gsh »

Nieźle, ponad 500KM to już coś.
Awatar użytkownika
przem00
Posty: 628
Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: KWI

Re: i to jest tuning

Post autor: przem00 »

no 3.8 do 100 powala.
I gośc się nie wstydzi kurczaka :) To jest klasa :)
Tomek
Zasłużony
Posty: 396
Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
Rocznik: 2022
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: Tomek »

dobre.
Ale ciekawe, dlaczego nie modyfikowali 3.6 (bo to pewnie było w oryginale), tylko wsadzili 3.2
S3 L&K
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

Nie modyfikowali 3.6 bo to jednostka, która jest słaba. Temat głębiej badał Compsport i wypowiedzieli się, że nie dotykają tego silnika, bo jest zbyt słaby. Za to 3.2, czy generalnie wszystkie VR-y nie-FSI są do turbienia idealne.

Sam składam 2.8 24V turbo w budzie Audi 90 B2 quattro :).

jjumbo, a dokąd się pochylasz przy 350-370KM? ;)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: i to jest tuning

Post autor: Misiek Fisiek »

Szkoda, że VR6 3.2 nie-FSI praktycznie nie występuje.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

Nie bardzo rozumiem, co masz na myśli pisząc, że nie występuje?

VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
Audi A3 3.2
Audi TT 3.2
Porsche Cayenne
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: i to jest tuning

Post autor: Misiek Fisiek »

Napisałem praktycznie nie występuje.

Golf, Touareg, A3, TT i Cayenne to trochę mało. Nie ma go w żadnej limuzynie klasy średniej (tak jak 3.2 FSI jest dość popularne).
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

3.2FSI VR6 kojarzy mi się jedynie z Passatem B6.
bezduszny

Re: i to jest tuning

Post autor: bezduszny »

frytol pisze:3.2FSI VR6 kojarzy mi się jedynie z Passatem B6.
A4 B7 też wychodziło z tym silnikiem
Q5
A6 C6
A5
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

Wszystkie Audi powyżej A3 mają motorownie montowane wzdłużnie i w tym wypadku 3.2 FSI to nie VR6, tylko klasyczne V6 - zupełnie inny motor. Nie dotyczy to Q5, tam faktycznie jest VR6 FSI.
bezduszny

Re: i to jest tuning

Post autor: bezduszny »

ano racja..
jakoś kurde nie pomyślałem o tym
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

Wróć, w Q5 również siedzi V6, a nie VR6.

3.2 nie-FSI miał jeszcze VW Phaeton i VW Eos.

Podsumowując:

3.2 VR6 non-FSI
VW Golf IV/V R32
VW Touareg
VW Beetle RSi (bardzo rzadkie auto - produkcja 250 sztuk)
VW Eos
VW Phaeton
Audi A3
Audi TT
Porsche Cayenne

3.2 VR6 FSI
VW Passat B6
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: i to jest tuning

Post autor: Misiek Fisiek »

Taki pasek 3.2 VR6 FSI to fajna opcja :) Tylko pewnie siedzi tam stary Haldex? (III gen). VR6 ponoć lepiej brzmi od klasycznej V6.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: i to jest tuning

Post autor: frytol »

3.2 VR6 ma Haldexa III gen. Jeżeli brać w ogóle rozważać Passata i silnik FSI to najlepszą opcją będzie Passat R36. Przy czym kto w ogóle rozważa Passata ;)
ODPOWIEDZ