tarcze i klocki
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: tarcze i klocki
198000 km na oryginalnych klockach i tarczach. Aż mi w trasie do blachy doszlo.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: tarcze i klocki
No to jesteś rekordzistą ale..... dojechałeś klocki do blachy a tym chyba nie ma się co za bardzo chwalić. Przypuszczam, że w moim aucie jakby dojechane były do końca byłby podobny wynik.g-o-q pisze:198000 km na oryginalnych klockach i tarczach. Aż mi w trasie do blachy doszlo.
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: tarcze i klocki
Nie no chwały mi to nie przyniesie. Pojechaliśmy do polski i bylo ok. W drodze powrotnej nawet czujnik nie załapał. Usłyszałem tylko chrobotanie
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Jan
- Lokalizacja: Katowice
Re: tarcze i klocki
a chrobotało z tyłu czy z przodu?? Jak z tyłu to czujnika tam nie ma wiec nie maiło prawa nić się zaświecić na szafie.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: tarcze i klocki
26tyś km na org. klockach, na ds2500 polatałbym z 40tyś ale tarcze fioletowe i się pogieły. Teraz Ferodo Premier chyba się rozleciał po paru tysiącach. 312 słabo daje radę, przydała by się 380.
Nawet w Corsie dawają 330.
Nawet w Corsie dawają 330.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: tarcze i klocki
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 mar 2014, o 20:29
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Michał
Re: tarcze i klocki
W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Zastanawiam się nad wyborem:
wersja budżetowa:
Tarcze ZIMMERMANN STANDARD CoatZ + klocki Jurid White cena około 550 zł
ewentualnie
Zestaw ATE z klockami ATE Ceramic cena 630 zł
wersja z klockami EBC Green Stuff:
tarcze Brembo lub ATE + klocki EBC GS cena 670 zł
Można jeszcze zaszaleć i kupić zestaw EBC GS i tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk
Zastanawiam się czy jest sens inwestować w EBC GS oraz dodatkowo w tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk ?
Dodam, że głównie jeżdżę po mieście.
wersja budżetowa:
Tarcze ZIMMERMANN STANDARD CoatZ + klocki Jurid White cena około 550 zł
ewentualnie
Zestaw ATE z klockami ATE Ceramic cena 630 zł
wersja z klockami EBC Green Stuff:
tarcze Brembo lub ATE + klocki EBC GS cena 670 zł
Można jeszcze zaszaleć i kupić zestaw EBC GS i tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk
Zastanawiam się czy jest sens inwestować w EBC GS oraz dodatkowo w tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk ?
Dodam, że głównie jeżdżę po mieście.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: tarcze i klocki
Jeśli mogę dorzucić swoje kilka groszy to:siemacho1 pisze:W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Zastanawiam się nad wyborem:
wersja budżetowa:
Tarcze ZIMMERMANN STANDARD CoatZ + klocki Jurid White cena około 550 zł
ewentualnie
Zestaw ATE z klockami ATE Ceramic cena 630 zł
wersja z klockami EBC Green Stuff:
tarcze Brembo lub ATE + klocki EBC GS cena 670 zł
Można jeszcze zaszaleć i kupić zestaw EBC GS i tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk
Zastanawiam się czy jest sens inwestować w EBC GS oraz dodatkowo w tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk ?
Dodam, że głównie jeżdżę po mieście.
- Skoro jeździsz po mieście to odpuść tarcze modyfikowane (nacinane, nawiercane, wiercone)
- Rozumiem, że jesteś fanem czystych felg i dlatego chcesz klocki "ceramiczne" (jurid white, ate ceramic) ?
- Odpuść sobie EBC, przerost formy nad treścią, całkowicie nie warte swojej ceny
- Jeśli już chcesz klocki "ceramiczne" to nie ATE Ceramic tylko Jurid White bo są z reguły sporo tańsze a to dokładnie te same klocki tyle, że w innym pudełku
- tarcze zdecydowanie lepiej wziąć Zimmermanna bo to producent i to z najwyższej półki, ATE to jedynie konfekcjoner, jak będziesz miał szczęście to trafisz tarcze właśnie wyprodukowane przez Zimmermanna ale możesz też trafić produkt czeski, włoski, polski a nawet chiński.
Jeśli chcesz to odezwij się na PW, mam możliwość załatwić hebelki z górnej półki w dobrych cenach.
Re: tarcze i klocki
Od kiedy ATE nie jest producentem?
Pozdrawiam
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Re: tarcze i klocki
"Historia firmy ATE sięga 1906 roku. Alfred Teves i jego żona Else (stąd nazwa ATE) założyli prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo pod nazwą Alfred Teves Automobiltechnisches Material und Zubehörteile. Był to ważny czas dla wszystkich, którzy pragnęli realizować swoje zdolności w branży mechanicznej. Na przestrzeni późniejszych lat ATE koncentrowało się na dostawach podzespołów do fabryk samochodów, motocykli, maszyn do pisania i rowerów. Potem, produkcja skupiła się na szeroko rozumianej hydraulice, głównie dla przemysłu samochodowego i lotniczego. Obecnie, ATE jest częścią koncernu Continental Automotive System z blisko 30 tysiącami pracowników i 72 fabrykami na terenie całego świata."
http://www.larsson.pl/ate,62821,producent.html
Więc od kiedy?
http://www.larsson.pl/ate,62821,producent.html
Więc od kiedy?
Pozdrawiam
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: tarcze i klocki
Mowa o tarczach i klockach hamulcowych.
To co pokazałeś to dowód na to, że firma ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych. Natomiast jeśli chodzi o podzespoły takie jak tarcze czy klocki to nie produkują ich
To co pokazałeś to dowód na to, że firma ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych. Natomiast jeśli chodzi o podzespoły takie jak tarcze czy klocki to nie produkują ich
Re: tarcze i klocki
Tylko konstruktorem?Adam1003 pisze:firma ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych.
Tarcze i klocki nie są podzespołami. To części.Adam1003 pisze:Natomiast jeśli chodzi o podzespoły takie jak tarcze czy klocki to nie produkują ich
Pozdrawiam
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Maciej
PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: tarcze i klocki
Konik, niestety z ATE to akurat prawda
http://www.motofakty.pl/artykul/kto-pro ... lcowe.html
Żeby było śmieszniej TRW podobnież też miała podobny epizod (nie wiem czy nadal nie ma), aby przyoszczędzić to produkcję najtańszych serii przekazali komuś innemu.
http://www.motofakty.pl/artykul/kto-pro ... lcowe.html
Żeby było śmieszniej TRW podobnież też miała podobny epizod (nie wiem czy nadal nie ma), aby przyoszczędzić to produkcję najtańszych serii przekazali komuś innemu.