tarcze i klocki

Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: tarcze i klocki

Post autor: Misiek Fisiek »

Świece ukradli.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
g-o-q
Posty: 233
Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Sylwester
Lokalizacja: UK/East Mids

Re: tarcze i klocki

Post autor: g-o-q »

198000 km na oryginalnych klockach i tarczach. Aż mi w trasie do blachy doszlo. ;-)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
jan6a
Posty: 293
Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Jan
Lokalizacja: Katowice

Re: tarcze i klocki

Post autor: jan6a »

g-o-q pisze:198000 km na oryginalnych klockach i tarczach. Aż mi w trasie do blachy doszlo. ;-)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
No to jesteś rekordzistą ale..... dojechałeś klocki do blachy a tym chyba nie ma się co za bardzo chwalić. ;) Przypuszczam, że w moim aucie jakby dojechane były do końca byłby podobny wynik.
Awatar użytkownika
g-o-q
Posty: 233
Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Sylwester
Lokalizacja: UK/East Mids

Re: tarcze i klocki

Post autor: g-o-q »

Nie no chwały mi to nie przyniesie. Pojechaliśmy do polski i bylo ok. W drodze powrotnej nawet czujnik nie załapał. Usłyszałem tylko chrobotanie ;-)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
jan6a
Posty: 293
Rejestracja: 30 paź 2012, o 08:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Jan
Lokalizacja: Katowice

Re: tarcze i klocki

Post autor: jan6a »

a chrobotało z tyłu czy z przodu?? Jak z tyłu to czujnika tam nie ma wiec nie maiło prawa nić się zaświecić na szafie.
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: tarcze i klocki

Post autor: Sebastian_M26 »

26tyś km na org. klockach, na ds2500 polatałbym z 40tyś ale tarcze fioletowe i się pogieły. Teraz Ferodo Premier chyba się rozleciał po paru tysiącach. 312 słabo daje radę, przydała by się 380.
Nawet w Corsie dawają 330.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13611
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: tarcze i klocki

Post autor: Enriquez »

Może takie zadowolą jaśnie hrabiego?

http://www.drive2.ru/l/6394810/
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
siemacho1
Posty: 24
Rejestracja: 28 mar 2014, o 20:29
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Michał

Re: tarcze i klocki

Post autor: siemacho1 »

W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Zastanawiam się nad wyborem:
wersja budżetowa:
Tarcze ZIMMERMANN STANDARD CoatZ + klocki Jurid White cena około 550 zł
ewentualnie
Zestaw ATE z klockami ATE Ceramic cena 630 zł

wersja z klockami EBC Green Stuff:
tarcze Brembo lub ATE + klocki EBC GS cena 670 zł

Można jeszcze zaszaleć i kupić zestaw EBC GS i tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk

Zastanawiam się czy jest sens inwestować w EBC GS oraz dodatkowo w tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk ?

Dodam, że głównie jeżdżę po mieście.
Adam1003
Posty: 68
Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: tarcze i klocki

Post autor: Adam1003 »

siemacho1 pisze:W najbliższym czasie czeka mnie wymiana tarcz i klocków z przodu. Zastanawiam się nad wyborem:
wersja budżetowa:
Tarcze ZIMMERMANN STANDARD CoatZ + klocki Jurid White cena około 550 zł
ewentualnie
Zestaw ATE z klockami ATE Ceramic cena 630 zł

wersja z klockami EBC Green Stuff:
tarcze Brembo lub ATE + klocki EBC GS cena 670 zł

Można jeszcze zaszaleć i kupić zestaw EBC GS i tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk

Zastanawiam się czy jest sens inwestować w EBC GS oraz dodatkowo w tarcze Brembo MAX lub ATE Powerdisk ?

Dodam, że głównie jeżdżę po mieście.
Jeśli mogę dorzucić swoje kilka groszy to:

- Skoro jeździsz po mieście to odpuść tarcze modyfikowane (nacinane, nawiercane, wiercone)
- Rozumiem, że jesteś fanem czystych felg i dlatego chcesz klocki "ceramiczne" (jurid white, ate ceramic) ?
- Odpuść sobie EBC, przerost formy nad treścią, całkowicie nie warte swojej ceny
- Jeśli już chcesz klocki "ceramiczne" to nie ATE Ceramic tylko Jurid White bo są z reguły sporo tańsze a to dokładnie te same klocki tyle, że w innym pudełku
- tarcze zdecydowanie lepiej wziąć Zimmermanna bo to producent i to z najwyższej półki, ATE to jedynie konfekcjoner, jak będziesz miał szczęście to trafisz tarcze właśnie wyprodukowane przez Zimmermanna ale możesz też trafić produkt czeski, włoski, polski a nawet chiński.

Jeśli chcesz to odezwij się na PW, mam możliwość załatwić hebelki z górnej półki w dobrych cenach.
Konik
Posty: 2123
Rejestracja: 31 maja 2014, o 01:04
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: tarcze i klocki

Post autor: Konik »

Od kiedy ATE nie jest producentem?
Pozdrawiam
Maciej

PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Adam1003
Posty: 68
Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: tarcze i klocki

Post autor: Adam1003 »

A kiedyś było ? ;)
Konik
Posty: 2123
Rejestracja: 31 maja 2014, o 01:04
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: tarcze i klocki

Post autor: Konik »

"Historia firmy ATE sięga 1906 roku. Alfred Teves i jego żona Else (stąd nazwa ATE) założyli prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo pod nazwą Alfred Teves Automobiltechnisches Material und Zubehörteile. Był to ważny czas dla wszystkich, którzy pragnęli realizować swoje zdolności w branży mechanicznej. Na przestrzeni późniejszych lat ATE koncentrowało się na dostawach podzespołów do fabryk samochodów, motocykli, maszyn do pisania i rowerów. Potem, produkcja skupiła się na szeroko rozumianej hydraulice, głównie dla przemysłu samochodowego i lotniczego. Obecnie, ATE jest częścią koncernu Continental Automotive System z blisko 30 tysiącami pracowników i 72 fabrykami na terenie całego świata."
http://www.larsson.pl/ate,62821,producent.html

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więc od kiedy?
Pozdrawiam
Maciej

PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Adam1003
Posty: 68
Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: tarcze i klocki

Post autor: Adam1003 »

Mowa o tarczach i klockach hamulcowych.

To co pokazałeś to dowód na to, że firma ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych. Natomiast jeśli chodzi o podzespoły takie jak tarcze czy klocki to nie produkują ich ;)
Konik
Posty: 2123
Rejestracja: 31 maja 2014, o 01:04
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: tarcze i klocki

Post autor: Konik »

Adam1003 pisze:firma ATE jest konstruktorem systemów hamulcowych.
Tylko konstruktorem?
Adam1003 pisze:Natomiast jeśli chodzi o podzespoły takie jak tarcze czy klocki to nie produkują ich ;)
Tarcze i klocki nie są podzespołami. To części.
Pozdrawiam
Maciej

PS Nie śledzę już forum. Jeśli masz pytania, pisz PW.
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: tarcze i klocki

Post autor: kamracik »

Konik, niestety z ATE to akurat prawda ;)
http://www.motofakty.pl/artykul/kto-pro ... lcowe.html

Żeby było śmieszniej TRW podobnież też miała podobny epizod (nie wiem czy nadal nie ma), aby przyoszczędzić to produkcję najtańszych serii przekazali komuś innemu.
ODPOWIEDZ