Proszę bardzo kolegów o poprawienie mnie oraz odpowiedz na pytania które zrodziły sie po przeczytaniu instrukcji.
1. Co oznaczają 3 strefy ?
2. Jest opcja regulacji wysokości otwierania klapy. Jak mam więc w garażu ustawić klapę skoro nie wolno rękoma ruszać klapy. Przecież jak otworze w garażu w celu regulacji to uderzę o automatyczną o bramę zanim ustawię jak wysoko ma sie otwierać
3. Czy po ustawieniu wysokości i zmianie akumulatora gdy klapa będzie zamknięta zapamięta sie to ustawienie czy nie i trzeba na nowo ustawić wielkość ?
4. Czy faktycznie nie wolno rękoma ruszać klapy ?
Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Neck99 , pytasz o kombi...? ja odpowiadam o kombi.
1.AD1 - nie pamiętam
2.AD2 - właśnie łapami chwytasz w miejscu w którym ma się zatrzymywac i potem chyba trzymasz guzik aby zapamietać ustawienie.
3.AD3 - hmm? kiedy to bedzie... chyba nie ma to jakiegoś większego znaczenia, sama procedura zapamietania trwa przecież chwilę.
4.AD4- staram się jak moge jej nie zatrzymywać, ale parę razy zwłaszcza na myjni nie ustrzeglem się tego.
1.AD1 - nie pamiętam
2.AD2 - właśnie łapami chwytasz w miejscu w którym ma się zatrzymywac i potem chyba trzymasz guzik aby zapamietać ustawienie.
3.AD3 - hmm? kiedy to bedzie... chyba nie ma to jakiegoś większego znaczenia, sama procedura zapamietania trwa przecież chwilę.
4.AD4- staram się jak moge jej nie zatrzymywać, ale parę razy zwłaszcza na myjni nie ustrzeglem się tego.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Zawsze mozesz zmierzyc miarka odleglosc od ziemi do bramy/sufitu i ustawic t poza garazem.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Chodzi o kombi dokładnie
Dlatego to jest ważne.
Czyli otwieram pilotem, klapa idzie do góry i w miejscu gdzie chce by sie zatrzymała trzymam ręka by nie poszła wyżej ?Arci9 pisze:Neck99 , pytasz o kombi...? ja odpowiadam o kombi.
2.AD2 - właśnie łapami chwytasz w miejscu w którym ma się zatrzymywac i potem chyba trzymasz guzik aby zapamietać ustawienie.
No tak, ale ustawisz sobie klapę na swoja odległość. W ASO cos będą grzebać odłącza aku. Przyjedziesz do garażu nie świadom. Otwierasz klapę i "JEBuDU"Arci9 pisze: 3.AD3 - hmm? kiedy to bedzie... chyba nie ma to jakiegoś większego znaczenia, sama procedura zapamietania trwa przecież chwilę.
Dlatego to jest ważne.
To tak latwo ja zatrzymać ? W instrukcji pisze że trzeba ją stanowczo szarpnąć.Arci9 pisze: 4.AD4- staram się jak moge jej nie zatrzymywać, ale parę razy zwłaszcza na myjni nie ustrzeglem się tego.
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 4 cze 2010, o 13:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Artur
- Lokalizacja: WND
- Kontakt:
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
dokładnie, masz też dodatkowe otwieranie guzikiem na klapie i przy zmianie biegówneck99 pisze: Czyli otwieram pilotem, klapa idzie do góry i w miejscu gdzie chce by sie zatrzymała trzymam ręka by nie poszła wyżej ?
w sumie fakt.Natomiast szybkość otwierania klapy nie jest rodem z formuły 1 więc jest szansa na interwencje.neck99 pisze:No tak, ale ustawisz sobie klapę na swoja odległość. W ASO cos będą grzebać odłącza aku. Przyjedziesz do garażu nie świadom. Otwierasz klapę i "JEBuDU"
Dlatego to jest ważne.
Jeśli po wyjęciu aku nie traci pamięci to jest ok.Natomiast jeśli traci pamięc to raczej Ci będzie ciężko pamiętać aby po każdym serwisie tego pilnować
średniej siły kobietka ją zatrzymaneck99 pisze: To tak latwo ja zatrzymać ? W instrukcji pisze że trzeba ją stanowczo szarpnąć.
- Misiektt
- Posty: 1213
- Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Aktualnie: 296KM / 377NM
- Imię: Marcin
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Hesus jakie herezje
1. Wysokość klapy jest w kompie więc aku możesz sobie rozłączać do woli.
2. Jak włożysz łapy to ci ich przeciez nie utnie, zatrzyma się i popika, często się zdarza problemów nie widzę.
1. Wysokość klapy jest w kompie więc aku możesz sobie rozłączać do woli.
2. Jak włożysz łapy to ci ich przeciez nie utnie, zatrzyma się i popika, często się zdarza problemów nie widzę.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 20 lis 2011, o 19:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Tricity
Re: Niejasności po przeczytaniu instrukcji - Automatyczna klapa
Awaryjne zatrzymanie klapy ręką ani nie wyrywa ręki ze stawu, ani nie urywa klapy. Te trzy strefy oznaczają po prostu 3 zakresy położenia klapy...tuż po otwarciu (czyli prawie zamknięta), zakres szeroki i prawie otwarta (na całą wysokość). Zdefiniowali to tak bo w zależności od tego gdzie znajduje się klapa w swoim ruch w dół/w górę, nieco zmienia się jej zachowanie (są tabelki w instrukcji).
Awaryjnie klapę podczas ruchu można zatrzymać przyciskiem na jej krawędzi - drugie nac iśnięcie spowoduje ruch klapy w przeciwną stronę.
Awaryjnie klapę podczas ruchu można zatrzymać przyciskiem na jej krawędzi - drugie nac iśnięcie spowoduje ruch klapy w przeciwną stronę.