westberg pisze:A jak ze spalaniem po tuningu? Idzie w górę?
to zależy od programu i od tego jak będziesz poganiał. Po programie można zejść niżej niż przed - silnik jest bardziej elastyczny. Ale jak masz trochę kucyków więcej, to bardziej korci, aby je pogonić - to wtedy więcej piją ;
Reasumując....i po moich doświadczeniach....
Spalanie może spaść jak umiejętnie obchodzisz sie z gazem.... Ale zazwyczaj wzrasta i u mnie wzrosło bo habete poganialem ostrzej... Robiłem ze 163 końi na 190/400 i to jednak jest frajda i chće sie pedał dociskać....
Ale teoretycznie spalanie może spaść ( o 2-5%)
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Witam.
Mam takie pytanie:
U kogo robić remap silnika i skrzyni? Km nie grają roli.
Po głowie od dłuższego czasu chodzi mi compsport lub dynosoft.
Którego byście polecili i dlaczego jeżeli wolno mi zapytać.
Póki co rozmawiałem z CS z Bielska i cena wyszła 3k a tego co czytam to prawie połowę mniej biorą w Ds?
2.0tdi 140km cr z dsg koniec 2010 auto ma 66000 nalatane.
Obecnie ma juz wycięty dpf, egr off i zrobiony chip z którego jestem bardzo nie zadowolony ale w UK ciężko o dobrego tunera.
Zaraz po chipie strasznie głośno chodziła szyna wtryskowa i przykapcal na czarno dosyć mocno przy bucie. Pojechałem zszedł niby o połowę z parametrami ale teraz jest strasznie mulowata i wydaje mi się ze jest gorzej jak seria. O tym ze wycialem dpf przy tym przebiegu juz się dowiedziałem ze to był błąd ale stało się (człowiek się uczy). Zmarnowany czas, paliwo i nerwy. Dlatego teraz jak będę w Pl na wakacjach chce to zrobić dobrze.
Mieszkam kolo Olkusza na czas wakacji, ale jak mowie odległość tutaj nie gra roli jeżeli auto będzie zrobione dobrze.