tarcze i klocki
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
tarcze i klocki
Adam, obok odlewni Brembo jest obróbka również Brembo. Więc nie wiem skąd masz takie informacje. Wszystko robią sami.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: tarcze i klocki
Po 4kkm? Jeszcze nie.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- siemi1
- Posty: 2360
- Rejestracja: 25 mar 2013, o 14:13
- Samochód: Superb III Kombi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDi 200KM
- Lokalizacja: Wawa_Bemowo
Re: tarcze i klocki
A co byscie polecili do OII fL kombi 2.0 TDI 80% jazdy to do pracy obwodnica wawy. Tylne tarcze moga calych kolejnych klockow nie wytrzymac wiec musze komplet wymienic. Chcialbym cos pirzadnego. Najchetniej bym zrobil swapa na wieksze ale na ro nie ma budzetu.
Domówka:
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
OII FL, Elegance 2.0TDI Kombi, oszust RS Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
Służbówka:
S3 FL, Scout 2.0TDI Kombi 200KM DSG7 4x4, Steel Grey/pakiet Black
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 mar 2015, o 13:20
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: tarcze i klocki
Niestety nie jest tak kolorowo, że robią sami dla siebie. Podobnie jak było z innym polskim producentem tarcz. Sami z własnych odlewów produkowali dla kogoś a w swoich pudełkach sprzedawali produkt chiński. Cięcie kosztów jest niestety zauważalne wszędzie.Enriquez pisze:Adam, obok odlewni Brembo jest obróbka również Brembo. Więc nie wiem skąd masz takie informacje. Wszystko robią sami.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: tarcze i klocki
Być może teraz coś się zmieniło, kiedyś był po prostu korytarz do hali obróbki i szło to bezpośrednio.
Jak robią z chińszczyzny to współczuję.
Jak robią z chińszczyzny to współczuję.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 5 mar 2012, o 07:19
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: tarcze i klocki
siemacho1 pisze:Dzięki za radę, wybiorę zestaw tarcze Zimmerman i klocki Jurid White.Adam1003 pisze:
Jeśli mogę dorzucić swoje kilka groszy to:
- Skoro jeździsz po mieście to odpuść tarcze modyfikowane (nacinane, nawiercane, wiercone)
- Rozumiem, że jesteś fanem czystych felg i dlatego chcesz klocki "ceramiczne" (jurid white, ate ceramic) ?
- Odpuść sobie EBC, przerost formy nad treścią, całkowicie nie warte swojej ceny
- Jeśli już chcesz klocki "ceramiczne" to nie ATE Ceramic tylko Jurid White bo są z reguły sporo tańsze a to dokładnie te same klocki tyle, że w innym pudełku
- tarcze zdecydowanie lepiej wziąć Zimmermanna bo to producent i to z najwyższej półki, ATE to jedynie konfekcjoner, jak będziesz miał szczęście to trafisz tarcze właśnie wyprodukowane przez Zimmermanna ale możesz też trafić produkt czeski, włoski, polski a nawet chiński.
Jeśli chcesz to odezwij się na PW, mam możliwość załatwić hebelki z górnej półki w dobrych cenach.
Zastanawiałem się nad EBC GS bo mam je z tyłu, po montażu odczucia duże lepsze ale może po prostu poprzednie były już na tyle zjechane, że ich skuteczność spadła a montaż każdych innych by dał podobny efekt. Z tego co poczytałem to Green Stuff raczej zalecany jest do lżejszych kompaktowych aut, do Superb raczej RED Stuff a to już w moim przypadku przerost formy.
Tutaj ciekawy film na temat klocków hamulcowych, rzeczywiście ATE nie produkuje sam klocków: http://motofocus.pl/filmy/pokaz/137/ist ... amulcowych
Ciekaw jestem jak z trwałością takiego zestawu względem zestawu z pierwszego montazu
Pozdrawiam:
Tomek
Tomek
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 28 mar 2014, o 20:29
- Samochód: Superb II Kombi 4x4
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Michał
Re: tarcze i klocki
Na razie zrobiłem na tym zestawie 1500 km. Superb hamuje całkiem nieźle. Zobaczymy jak będzie dalej__atomek__ pisze:siemacho1 pisze:Dzięki za radę, wybiorę zestaw tarcze Zimmerman i klocki Jurid White.Adam1003 pisze:
Jeśli mogę dorzucić swoje kilka groszy to:
- Skoro jeździsz po mieście to odpuść tarcze modyfikowane (nacinane, nawiercane, wiercone)
- Rozumiem, że jesteś fanem czystych felg i dlatego chcesz klocki "ceramiczne" (jurid white, ate ceramic) ?
- Odpuść sobie EBC, przerost formy nad treścią, całkowicie nie warte swojej ceny
- Jeśli już chcesz klocki "ceramiczne" to nie ATE Ceramic tylko Jurid White bo są z reguły sporo tańsze a to dokładnie te same klocki tyle, że w innym pudełku
- tarcze zdecydowanie lepiej wziąć Zimmermanna bo to producent i to z najwyższej półki, ATE to jedynie konfekcjoner, jak będziesz miał szczęście to trafisz tarcze właśnie wyprodukowane przez Zimmermanna ale możesz też trafić produkt czeski, włoski, polski a nawet chiński.
Jeśli chcesz to odezwij się na PW, mam możliwość załatwić hebelki z górnej półki w dobrych cenach.
Zastanawiałem się nad EBC GS bo mam je z tyłu, po montażu odczucia duże lepsze ale może po prostu poprzednie były już na tyle zjechane, że ich skuteczność spadła a montaż każdych innych by dał podobny efekt. Z tego co poczytałem to Green Stuff raczej zalecany jest do lżejszych kompaktowych aut, do Superb raczej RED Stuff a to już w moim przypadku przerost formy.
Tutaj ciekawy film na temat klocków hamulcowych, rzeczywiście ATE nie produkuje sam klocków: http://motofocus.pl/filmy/pokaz/137/ist ... amulcowych
Ciekaw jestem jak z trwałością takiego zestawu względem zestawu z pierwszego montazu
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
- adamski
- Posty: 632
- Rejestracja: 7 sie 2012, o 18:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Kalisz
Re: tarcze i klocki
Przy okazji
Przy jakich przebiegach skończyły Wam się fabryczne klocki?
W SII są czujniki
Przy jakich przebiegach skończyły Wam się fabryczne klocki?
W SII są czujniki
adamski - sąsiedzi mówią na mnie Skodziarz....
Re: tarcze i klocki
Ja teraz przy serwisie na 105 kkm miałem jeszcze połowę.
Oczywiście, że są czujniki
Oczywiście, że są czujniki
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 5 mar 2012, o 07:19
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: tarcze i klocki
Klocki przód 120kkm, tył 165kkmadamski pisze:Przy okazji
Przy jakich przebiegach skończyły Wam się fabryczne klocki?
W SII są czujniki
Przód ma czujnik na jednym klocku, tył nie ma czujników
Pozdrawiam:
Tomek
Tomek
- adamski
- Posty: 632
- Rejestracja: 7 sie 2012, o 18:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Kalisz
Re: tarcze i klocki
Oki, dzięki. Na razie 65 tys wiec jeżdżę dalej.
adamski - sąsiedzi mówią na mnie Skodziarz....
- przem00
- Posty: 628
- Rejestracja: 13 wrz 2011, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KWI
Re: tarcze i klocki
Ja zmieniałem klocki przy 95k i zaraz po zmieniłem tarcze bo nowe klocki spaliły fabryczne tarcze.
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka