S3 zawieszenie DCC
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
Re: S3 zawieszenie DCC
Mam To samo odczucie, normal jest jak dotychczas, a comfort jest juz bardziej tapczanowaty, taki na krusing po dziurawych drogach.
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 zawieszenie DCC
Ale tu nie ma mowy o S2. Chodziło mi o porównanie normalnego S3 do S3 z DCC.Enriquez pisze:Jeździłem 1.4 TSI z DCC i wydaje mi się, że to tryb "Normal" jest jednak tym, odpowiadającym twardości w starym S2.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: S3 zawieszenie DCC
Jak S3 w standardzie to taki balon, to dziękuję bardzo.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: S3 zawieszenie DCC
Jak mam inne odczucia.
Comfort zdecydowanie bardziej miękki niż S2. Buda buja się jak stary amerykański krążownik.
Normal podobny do S2 ale jakby bardziej miękki.
Sport sztywniejszy odczuwalnie od S2, ale z powodzeniem można codziennie jeździć.
Auto było na 18-19 stkach (nie pamietam).
U mnie są troche inne amory i w cholerę tewarde Pirelli 225/45R17 94Y. Może sdąd różnica.
Comfort zdecydowanie bardziej miękki niż S2. Buda buja się jak stary amerykański krążownik.
Normal podobny do S2 ale jakby bardziej miękki.
Sport sztywniejszy odczuwalnie od S2, ale z powodzeniem można codziennie jeździć.
Auto było na 18-19 stkach (nie pamietam).
U mnie są troche inne amory i w cholerę tewarde Pirelli 225/45R17 94Y. Może sdąd różnica.
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 14 lip 2013, o 13:09
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: ZST-ZDR
Re: S3 zawieszenie DCC
A ja jestem ciekaw jak to wszystko ma się do zawiechy bez DCC ale ze sportowym zawieszeniem..?
Warto w ogóle brać takie zawieszenie?
Warto w ogóle brać takie zawieszenie?
...w planach S4
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 zawieszenie DCC
Jak na razie żaden z salonów w W-wie nie ma DCC do jazdy próbnej i nie wiadomo kiedy będą. Śmiać się czy płakać?
- ursus
- Posty: 1572
- Rejestracja: 2 sie 2015, o 22:46
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: S3 zawieszenie DCC
Dosyć dziwne, bo w Krakowie mi mówili, że wszystkie salony miały dostępnych tylko kilka modeli z których musieli wybrać. M. in. 2.0 TDI 190 KM, L&K, który oczywiście ma DCC.Kaloteck pisze:Jak na razie żaden z salonów w W-wie nie ma DCC do jazdy próbnej i nie wiadomo kiedy będą. Śmiać się czy płakać?
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: S3 zawieszenie DCC
Nawet Krasne k/Rzeszowa ma L&K z DCC, a tu proszę Wa-wa nie ma? Czyżby przewidywali sprzedaż w Wa-wie tylko Activa czy co? Na pewno któryś salon ma
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 gru 2012, o 16:25
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 1.6TDI (120KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: S3 zawieszenie DCC
A co powiecie na to, że taki np. Sinclan (Zakręt koło Wawy) Superba nie ma w ogóle? Nie chodzi o to, że z DCC. Nie mają W OGÓLE. Pytam dlaczego, że przecież jest w ofercie itd. Odpowiedź - bo tak zarząd firmy zadecydował i że raczej już w tym roku nie kupią takiego demo. Za coś takiego nie grozi przypadkiem utrata autoryzacji od generalnego importera?
Re: S3 zawieszenie DCC
Być może coś się zmieniło, ale S III TDI 190KM Style z DCC był w Pol-Mot Auto na Połczyńskiej - jeździłem w sierpniu w ramach jazdy próbnej. Jazda była bez wcześniejszego umawiania się.Kaloteck pisze:Jak na razie żaden z salonów w W-wie nie ma DCC do jazdy próbnej i nie wiadomo kiedy będą. Śmiać się czy płakać?
-
- Posty: 314
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:24
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Polska
Re: S3 zawieszenie DCC
Czy amortyzatory do DCC S3 na przod to koszt 2400 zl a na tyl 3000 zl. Masz ta cene od ASO?wojcian pisze:Jeżdziłem ostatnio S3 190km z dsg w wersji L&K , i powiem ze DCC robi robotę w tym samochodzie,ale zastanawia mnie jedno. Jaka jest różnica ustawienia normal w dcc ,w stosunku do zwykłego zawiasu. Bo o ile w ustawieniu normal na kiepskiej nawierzchni to auto jest taczkowate, po przełączeniu na comfort można powiedziec że wybiera te wszystkie nierównosci genialnie (ul .klasztorna w Krakowie). Natomiast komfort jazdy przy ustawieniu normal na równej drodze ,jest zadowalający. Moim zdaniem to charakterystyka zwykłego zawiasu ,to chyba kompromis miedzy ustawieniem normal a comfort w DCC . Pisze o tym bo przy mojej konfiguracji różnica w cenie między L&K a STYLE to jest 450pln. Amortyzator przód/tył 1200pln/1500pln szt, a wiadomo że wymiana parami.
"Nie walcz z idiotami mają przewagę liczebną."
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Kraków/ Roeselare
Re: S3 zawieszenie DCC
galileo pisze:Czy amortyzatory do DCC S3 na przod to koszt 2400 zl a na tyl 3000 zl. Masz ta cene od ASO?wojcian pisze:Jeżdziłem ostatnio S3 190km z dsg w wersji L&K , i powiem ze DCC robi robotę w tym samochodzie,ale zastanawia mnie jedno. Jaka jest różnica ustawienia normal w dcc ,w stosunku do zwykłego zawiasu. Bo o ile w ustawieniu normal na kiepskiej nawierzchni to auto jest taczkowate, po przełączeniu na comfort można powiedziec że wybiera te wszystkie nierównosci genialnie (ul .klasztorna w Krakowie). Natomiast komfort jazdy przy ustawieniu normal na równej drodze ,jest zadowalający. Moim zdaniem to charakterystyka zwykłego zawiasu ,to chyba kompromis miedzy ustawieniem normal a comfort w DCC . Pisze o tym bo przy mojej konfiguracji różnica w cenie między L&K a STYLE to jest 450pln. Amortyzator przód/tył 1200pln/1500pln szt, a wiadomo że wymiana parami.
Tak z ASO skody ,do paska są w podobnej cenie.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 12 lis 2015, o 10:35
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Imię: Wojtas
Re: S3 zawieszenie DCC
Ja po przejechaniu sie S3 z DCC w conforcie powiem jedno sposób pokonywania progów zwalniających rewelacyjny i powiem tak "must have"
Re: S3 zawieszenie DCC
A mi trochę wrażenia siadły.
Bardzo mi się podobało jak do Superba to trafiło, ale po jeździe... szybko mi przeszło i teraz raczej bym tego nie brał.
Gadżet sam w sobie fajny, ale może i trochę zbyt dużo od niego oczekiwałem.
Jeździłem wersją z DCC i bez.
Bardzo mi się podobało jak do Superba to trafiło, ale po jeździe... szybko mi przeszło i teraz raczej bym tego nie brał.
Gadżet sam w sobie fajny, ale może i trochę zbyt dużo od niego oczekiwałem.
Jeździłem wersją z DCC i bez.