paulus60 pisze:Wyświetla ci się symbol żarówki na kokpicie i po przekręceniu kluczyka w pozycję "go" komunikat o przepalonej żarówce? Jeśli nie, to żarówka jest dobra. Pewnie włącza ci się doświetlanie zakrętów jak skręcasz kierownicą. Od dziennych to nie jest H7. W instrukcji jest wykaz jakie żarówki gdzie siedzą. Jest to w dziale "Bezpieczniki i żarówki " od ok. 237 strony (może być różnica zależna od wersji instrukcji). Jest też tam dokładnie opisane jak wyjąć dolną lampę i wymienić żarówki.
Wielkie dzięki paulus60
kontrolki się nie palą. Coś się musi dziać na złączkach. Faktycznie instrukcja opisuje co zrobić, niestety moja kratka nie chce się tak pięknie odpiąć jak pokazują. No nic - póki co jeżdżę i zobaczymy co dalej
Tak czy inaczej - dzięki.
P.S. Ze stroną się wstrzeliłeś - jeśli podałeś z głowy to szacun
Przy cofaniu świeci się doświetlanie zakrętów realizowane za pomocą przeciwmgłowych, a nie dziennych. Włącz zapłon, włącz światła, wbij wsteczny i zobacz, że świecą się te wewnętrzne żarówki, od przeciwmgłowych a nie dziennych które są po zewnętrznej stronie. Może być spalona żarówka dziennych (H8) mimo braku komunikatu. Kratkę wyjmiesz, można sobie pomóc szerokim płaskim śrubokrętem
Manewr ze srebrnym haczykiem z uchwytem w kształcie kółka z zestawu naprawczego zadziałał. W Octavii 2 jest podobnie ale tam można wyciągnąć reflektor co jest łatwe i dojście jest wtedy DUŻO łatwiejsze.