Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5817
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jeszcze tak długo nie trzepales pawel?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- pab567
- Ekspert
- Posty: 5817
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 14:54
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 421 KM / 524 Nm
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszafka (Ochota)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Pytam, bo zamierzam kupić coś nowszego niż posiadam. Ale ze względu na stan kasy muszę kupić używkę z przebiegiem ok. 100-150kkm więc interesuje mnie na ile trwałe są silniki 3,6 i skrzynie DSG. Mniej więcej co i przy jakim przebiegu może się zdażyć.
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
249tkm i jedzie. Nawet dość sprawnie.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Dość sprawnie= jak już odpali to nawet jedzie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Jak masz opcję zakupu 3.6, to się nie zastanawiaj. Jeden z ostatnich normalnych silników.Wasja pisze:Pytam, bo zamierzam kupić coś nowszego niż posiadam. Ale ze względu na stan kasy muszę kupić używkę z przebiegiem ok. 100-150kkm więc interesuje mnie na ile trwałe są silniki 3,6 i skrzynie DSG. Mniej więcej co i przy jakim przebiegu może się zdażyć.
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
No tak. A skoro odpala zawsze, to i zawsze jedzie sprawnie.whity pisze:Dość sprawnie= jak już odpali to nawet jedzie
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: czwartaRP
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Na mobile de są fury z przebiegnie 280k obecnie jak sam próbowałem się przekonać do tego silnika widziałem 2 sztuki z przebiegiem powyżej 300k
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Silnik owszem. Ma świetne opinie. Natomiast DSG już niekoniecznie. Jak oglądam ogłoszenia to w sporej ilości DSG przy przebiegach 120-150kkm meldują wymianę mechatroniki. Jak Wasze doświadczenia w tej sprawie?
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
- Samochód: Superb II
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Lokalizacja: czwartaRP
Re: Plusy i minusy 3.6 DSG 4x4
Póki co dsg bez napraw ale któż wie co będzie dalej (143k na zegarku)
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka