Cześć,
ze starej części złuszczyła się farba, a więc kupiłem tzw. "kołek blokady zamka" do S1. Jest to część nr 6Y0 837 181A -739.
Na dworze całą dobę panują ujemne temperatury, a zatem nie próbowałem wymiany... łatwo jest coś plastikowego połamać
Przyglądam się natomiast nowej części i nie widzę w niej gwintu... W poprzednich autach VAG taki "rygielek" zwyczajnie się odkręcało. Jest tam jakiś klej? Czy macie doświadczenia z demontażem/montażem tej części? Tutaj fotka poglądowa:
Kołek blokady zamka
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Kołek blokady zamka
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
- drill
- Posty: 108
- Rejestracja: 15 wrz 2013, o 11:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Re: Kołek blokady zamka
Dzięki!
Pozdrawiam
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)
Krzysiek
--------------
Jest: Skoda Superb 2 FL (3T - CFFB)
Jest: VW Passat B5FL (3BG - AVB)
Było: Skoda Superb (3U - AWX)
Było: BMW 3 (E46 - M47D20TÜ)
Było: Audi A3 (8L - AGU)
Było: VW Polo II (86c2F - AAU)
Było: VW Golf III (1H1 - AAM)