dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
U mnie miejscowy spec krzyknął 650zł za robocizne niestety nie ufam mu. Autotransmisja cos ok 1100-1200 krzykneli, juz nie chodzi o koszt robocizny( tzn 600 czy 1500 nie robi dla mnie roznicy wole zeby bylo zrobione raz a dobrze , nie mam ochoty potem 1000km jezdzic na poprawki) jakby ktos mi krzyknal 2000tys to i serwis tyle krzyknal za robocizne tylko ciekawe czy serwis wymieni na moich czesciach? W sumie moze dobry pomysl jakby tak mozna bylo i gwarancja napewno u nich jest na usluge i wbite w ksiazke. Bo jesli chodzi o serwis skody to cennik wyglada tak1 sprzeglo 2400zl 2. zestaw podkladek 150 zł 3. Koło dwumasowe 3500zł 4. Robocizna 2150zł.
A jakie sprzeglo szło na pierwszy montaz ? Znalazlem komplet sprzeglo ,dwumasa, podkladki za 2900zl firmy LUK.
A jakie sprzeglo szło na pierwszy montaz ? Znalazlem komplet sprzeglo ,dwumasa, podkladki za 2900zl firmy LUK.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Na pierwszy montaż też szedł LUK. Z resztą nie ma w tym nic dziwnego bo DQ200 powstała przy współpracy z LUKiem. Instrukcja wymiany sprzęgła też jest firmowana "LUK".
Wg mich informacji była jedna rewizja sprzęgieł. Postaraj się o wersję poprawioną.
Dwumasę zostawiłbym w spokoju i ewentualnie wymienił ją jeżeli dalej skrzynia będzie robić brzydkie rzeczy. Jak się odejmie jej koszt (części plus robota) to ASO wychodzi taniej niż 10.000zł.
Wg mich informacji była jedna rewizja sprzęgieł. Postaraj się o wersję poprawioną.
Dwumasę zostawiłbym w spokoju i ewentualnie wymienił ją jeżeli dalej skrzynia będzie robić brzydkie rzeczy. Jak się odejmie jej koszt (części plus robota) to ASO wychodzi taniej niż 10.000zł.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Tak mi powiedzieli w ASO że napewno jest uszkodzony zestaw sprzegiel, a dwumasa dopiero stwierdza jak zdejma skrzynie, ale ja jako dmuchajacy na zimne mysle zeby od razu za jednym zamachem zrobic komplet zeby za jakis czas nie dobierac sie do dwumasy. Koszt ten sam ogolnie koszt ten sam czy robia same sprzeglo czy z dwumasa, tak bynajmniej w ASO powiedzieli.Zaj007 pisze:Na pierwszy montaż też szedł LUK. Z resztą nie ma w tym nic dziwnego bo DQ200 powstała przy współpracy z LUKiem. Instrukcja wymiany sprzęgła też jest firmowana "LUK".
Wg mich informacji była jedna rewizja sprzęgieł. Postaraj się o wersję poprawioną.
Dwumasę zostawiłbym w spokoju i ewentualnie wymienił ją jeżeli dalej skrzynia będzie robić brzydkie rzeczy. Jak się odejmie jej koszt (części plus robota) to ASO wychodzi taniej niż 10.000zł.
Rożnią sie nr te sprzegla? Masz moze nr czesci tego poprawionego?
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Otóż poczytałem trochę i doszedłem, że sprzed i po rewizji nie są zamienne. W okolicach od 2008 do końca maja 2011 były w produkcji skrzynie 1. generacji, po 1 czerwca 2011 były w produkcji skrzynie 2. generacji.
Numery OEM występowały 4 (2 dla benzyny 2 dla Diesla), ale za grom nie mogę się ich doszukać... chyba wywaliłem dokument z tymi numerami.
LuK ma 2 numery:
602 0001 00
602 0002 00
Valeo też:
832027
832024
Znasz angielski? Mam materiały do podesłania.
Numery OEM występowały 4 (2 dla benzyny 2 dla Diesla), ale za grom nie mogę się ich doszukać... chyba wywaliłem dokument z tymi numerami.
LuK ma 2 numery:
602 0001 00
602 0002 00
Valeo też:
832027
832024
Znasz angielski? Mam materiały do podesłania.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Zaj007 pisze:Otóż poczytałem trochę i doszedłem, że sprzed i po rewizji nie są zamienne. W okolicach od 2008 do końca maja 2011 były w produkcji skrzynie 1. generacji, po 1 czerwca 2011 były w produkcji skrzynie 2. generacji.
Numery OEM występowały 4 (2 dla benzyny 2 dla Diesla), ale za grom nie mogę się ich doszukać... chyba wywaliłem dokument z tymi numerami.
LuK ma 2 numery:
602 0001 00
602 0002 00
Valeo też:
832027
832024
Znasz angielski? Mam materiały do podesłania.
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
PogratulowaćZaj007 pisze:Otóż poczytałem trochę i doszedłem,
tfu żadne tam kombi
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 18 wrz 2015, o 19:39
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Inowrocław
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
jest gość koło Poznania,który robi automaty kumpel robił tam skrzynie w T5.
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
bobek84 pisze:No sprobuje ,podeslij.
Katalog
http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... log_pc.pdf
dot. napraw:
http://www.schaeffler.com/remotemedien/ ... _gbpdf.pdf
https://www.rexbo.eu/luk/clutch-kit-602000200
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Wlasnie doszlo do mnie sprzęgło, w srodku jest nawet plyta dotyczaca skrzyni DQ200 opisujaca zasady dzialania ,diagnoza, naprawa itd. Jednym slowem do jego wymiany potrzebny jest zestaw specjalnych narzedzi( sa juz zamienniki np. O nazwie "hetman" koszt ok 1600zl) i mozna by bylo to samemu wymienic . Wydaje sie nie zbyt skomplikowane. W srode jade na wymiane do wawy i dam znac co i jak.
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 5 mar 2012, o 07:19
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Lokalizacja: Śląsk
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
I Co załatwiłes w Wawie?
Mi w ASO powiedzieli że dwumasa z łożyskiem ok 2250 i robocizna ok 1300, oczywiście brutto i przy DSG
Mi w ASO powiedzieli że dwumasa z łożyskiem ok 2250 i robocizna ok 1300, oczywiście brutto i przy DSG
Pozdrawiam:
Tomek
Tomek
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Zalatwilem i juz nie szarpie jak wczesniej ,ale przy zmianie na wyzszy bieg auto jakby mocniej ciagnie tzn nie ma plynnosci tylko jakby chwila zawachania i auto ciagnie. Nie wiem czy to normalne ,ale przynajmniej dziwne takie zachowanie skrzyni. Niestety wrocilem juz do domku i nie podjade do goscia , chyba ze na nastepny urlop odwiedze.
-
- Posty: 277
- Rejestracja: 24 wrz 2015, o 22:05
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Kiel
Re: dziwne stuki na P i N w aucie z DSG
Sprzeglo 1250zl robocizna 1150zl , tylko to jest 1.8 tsi dsg 7