[S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spalanie,
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- koniu1973
- Posty: 1414
- Rejestracja: 16 lis 2013, o 10:00
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Dęblin
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Ja napisze jako byly uzytkownik tdi a obecny tsi - kultura pracy jest porownywalna. Malo tego, moje tsi jest mniej przyjemne na obrotach wysokich niz poprzednie tdi. No ale w tdi nie musialem krecic pod czerwone pole aby miec radosc z jazdy.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2016, o 04:28 przez koniu1973, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
To zaprzeczenie w ostatnim zdaniu mi coś nie pasuje...
To chyba dobrze ze w tsi mię musiales kręcić?;)
To chyba dobrze ze w tsi mię musiales kręcić?;)
- koniu1973
- Posty: 1414
- Rejestracja: 16 lis 2013, o 10:00
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Dęblin
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Foton, skup się napiszę jeszcze raz: w tdi nie musialem krecic pod czerwone pole aby miec radosc z jazdy.
W benzyniaku trzeba... brak momentu robi swoje
W benzyniaku trzeba... brak momentu robi swoje
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Wszystko rozumiem:)
Po prostu bardziej mi pasowałoby gdybyś napisal "no i..." zamiast "no ale...":)
Po prostu bardziej mi pasowałoby gdybyś napisal "no i..." zamiast "no ale...":)
- seth
- Posty: 241
- Rejestracja: 4 lis 2015, o 16:04
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
prof. Miodek się znalazłFoton pisze:Wszystko rozumiem:)
Po prostu bardziej mi pasowałoby gdybyś napisal "no i..." zamiast "no ale...":)
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
też z Wrocławia...I na tym podobieństwa sie kończą
- ursus
- Posty: 1572
- Rejestracja: 2 sie 2015, o 22:46
- Samochód: Superb III Kombi
- Silnik: 2.0TSI (190KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
10/10Misiek Fisiek pisze:Elegancik, a jak się mierzy przebieg w resorakach? Długościami pokoju?
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
no dobra..
a pamiętacie, że w TDI jest DPF, EGR, dwumasa i wtryski wrażliwe na paliwo?
Liczycie ewentualne koszty naprawy? DPF przy jeździe typowo miejskiej podda się dosć szybko. Ryzyko pozostałych elementów równiez należy miec z tyłu głowy
Przegląd okresowy też jest minimalnie droższy dla diesla
Jak juz liczy to liczyć Panowie
a pamiętacie, że w TDI jest DPF, EGR, dwumasa i wtryski wrażliwe na paliwo?
Liczycie ewentualne koszty naprawy? DPF przy jeździe typowo miejskiej podda się dosć szybko. Ryzyko pozostałych elementów równiez należy miec z tyłu głowy
Przegląd okresowy też jest minimalnie droższy dla diesla
Jak juz liczy to liczyć Panowie
- koniu1973
- Posty: 1414
- Rejestracja: 16 lis 2013, o 10:00
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Dęblin
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Napiszę wspomnienie z eksploatacji diesla którym przelatałem 300tys km. Był to silnik 2.0 dci, 150 km w renault laguna. Przez ten czas eksploatacji nie wystąpiły żadne problemy z dwumasą, wtryskami. EGR wymieniłem na nowy przy 240 tys km - koszt 650 zł. Wszystko zależy od eksploatacji...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Na tsi macie większe marże ?:)Jarek104 pisze:no dobra..
a pamiętacie, że w TDI jest DPF, EGR, dwumasa i wtryski wrażliwe na paliwo?
Liczycie ewentualne koszty naprawy? DPF przy jeździe typowo miejskiej podda się dosć szybko. Ryzyko pozostałych elementów równiez należy miec z tyłu głowy
Przegląd okresowy też jest minimalnie droższy dla diesla
Jak juz liczy to liczyć Panowie
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 519
- Rejestracja: 20 sie 2015, o 19:56
- Samochód: Superb III
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
może istotnie spadł popytwhity pisze:Na tsi macie większe marże ?:)Jarek104 pisze:no dobra..
a pamiętacie, że w TDI jest DPF, EGR, dwumasa i wtryski wrażliwe na paliwo?
Liczycie ewentualne koszty naprawy? DPF przy jeździe typowo miejskiej podda się dosć szybko. Ryzyko pozostałych elementów równiez należy miec z tyłu głowy
Przegląd okresowy też jest minimalnie droższy dla diesla
Jak juz liczy to liczyć Panowie
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
ryba mnie to jaki silnik kupuje klient i czy za tydzień wróci z zapchanym DPF czy nie.
Pewne rzeczy podsuwa się z doświadczenia i dobrej woli.
A panowie rozumiem maja doświadczenie z TSI z ostatnich dwóch lat, które to strasznie sie psują, tak? Czy bazujecie na doświadczeniu z silnikami z lat 2010-2012?
Pewne rzeczy podsuwa się z doświadczenia i dobrej woli.
A panowie rozumiem maja doświadczenie z TSI z ostatnich dwóch lat, które to strasznie sie psują, tak? Czy bazujecie na doświadczeniu z silnikami z lat 2010-2012?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
Na tym forum Panowie to tylko rozumieją sarkazm
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: [S3] Silnik 1.4tsi 150KM Act- wrażenia, przebiegi, spala
A co to? Jaki to język "sarkazm" ja nie rozumieć takiego....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ