wolly10 pisze:
Niestety nie chcą auta jak nie ma błędu. Trzeba poczekać pewnie
To zmień serwis, w jednym mi tak samo powiedzieli (Plichta Gdańsk) i odesłali do domu, po czasie znowu się pojawił i znikł - w innym (BS-Auto Grudziądz) wymienili mi na gwarancji co trza i chula do dzisiaj.
Nie. Wcześniej miałem nic nie bioracego oleju wolnossaka 2.0 benzynka, a wczesniej 2.2 itdci i oba były git. Co do tsi w skodzie to też nie narzekam. .. no może jak go trochę gonie na autostradzie to pali za dużo. Oleju wzięło ok 200-300ml/5000km... Ale po wpisach kolegów będę czujny;)
Auto odebrane, niby przyczyną był zbyt mocno zapchany DPF, dwa tygodnie temu był proces wypalania więc dziwne że przy 13.5kkm juz był pełny. Zrobili regeneracje DPF a oleju nie wymienili, sam nie wiem co o tym myśleć.
Widzę że te nowe diesle z adblue to dopiero gówno... Po takim przebiegu dpf zapchany
Coś mi sie zdaje,że jeszcze szybciej będą te dpfy wycinane niz w poprzednich generacjach.
Tom-Tdi pisze:Widzę że te nowe diesle z adblue to dopiero gówno... Po takim przebiegu dpf zapchany
Coś mi sie zdaje,że jeszcze szybciej będą te dpfy wycinane niz w poprzednich generacjach.
whity pisze:Wg mnie to nie usterka adblue, tylko wolly ma cos nie tak... I nie wiedza co z tym fantem zrobić
Raczej tak jest jak mówisz. Dziś czyli 4 dni po odebraniu auta z serwisu i przejechaniu jakiś 400km (350km po autostradach) został zainicjowany proces wypalania DPF, jeżeli oni mi go regenerowali (wypalali) bo tak mam wpisane na fakturze i powiedziane że jest teraz pusty, to o co kaman?
Skoda nie wyswietla kiedy filtr jest czyszczony. Da sie to poznac po wlaczonym wentylatorze po zgaszeniu auta. U mnie pierwszy raz zauwazylem to po 300 km od wyjazdu z salonu.
Wiem po czym się poznaje wypalanie już ze trzy miałem od zakupu. Ale nie wiedziałem że już po 300km od serwisowego wypalania może się znów zacząć wypalać.
To dziwne trochę ale TTTM. W ciagnikach święci się kontrolka z ostrzeżeniem nie gas ciągnika. W toyocie nigdy nie zauważyłem że filtr się wypala a 200 tyś. zrobione. Chyba trzeba to zaakceptować.
Zaraz okaże się że jak jeżdzę po autostradach z prędkością 70-75mil/h (112-120km/h) przy obrotach silnika poniżej 2000 to nie może dojść do automatycznego wypalania się DPF bo nie są spełnione warunki do rozpoczęcia procesu i za kilka miesięcy będę musiał wymienić filterek na nowy!