Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- Medyk
- Posty: 20
- Rejestracja: 3 paź 2010, o 09:24
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Cześć
Mam prośbę - ktoś możę montował z Was mechaniczną blokadę dźwigni zmiany biegów.. wystepuje w akcesoriach w skodzie.
Jezeli mozecie podajcie mi cene i czy warto generalnie to montowac... moze slyszeliscie ze to jest np nic nie warte rozwiazanie...
Przy zamawianiu swojego auta zapytalem o to ale jakos Pani sprzedajaca miala mi to sprawdzic i powiedziec ale tak sie przejalem tym ze auto zamowilem ze zapomnialem o tym pozniej....
Z gory dzieki
Pzdr
Medyk
Mam prośbę - ktoś możę montował z Was mechaniczną blokadę dźwigni zmiany biegów.. wystepuje w akcesoriach w skodzie.
Jezeli mozecie podajcie mi cene i czy warto generalnie to montowac... moze slyszeliscie ze to jest np nic nie warte rozwiazanie...
Przy zamawianiu swojego auta zapytalem o to ale jakos Pani sprzedajaca miala mi to sprawdzic i powiedziec ale tak sie przejalem tym ze auto zamowilem ze zapomnialem o tym pozniej....
Z gory dzieki
Pzdr
Medyk
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 18 paź 2010, o 10:42
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Patryk
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Ja zamówiłem. Zawsze dodatkowe zabezpieczenie mechaniczne się przyda przed przypadkową kradzieżą.
Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości, bo auto odbieram w styczniu.
Dla speca złamanie każdego zabezpieczenia to tylko chwila, ale przypadkowy małolat już nie pojedzie.
Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości, bo auto odbieram w styczniu.
Dla speca złamanie każdego zabezpieczenia to tylko chwila, ale przypadkowy małolat już nie pojedzie.
- Krzysiek
- Posty: 496
- Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
- Imię: jak w nicku
- Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
- Kontakt:
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Ja także mam zamontowane lecz wykonałem to w firmie zewnętrzej i koszt blokady z montażem wyniósł 650 zł.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
polecam najpierw poszukac, tematow jeszcze nie mamy tyle na forum zeby byl problem
http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 99&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.superbclub.pl/viewtopic.ph ... 99&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 28 lip 2010, o 23:25
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Na małolata wystarczy imobiliserpatryk_wawa pisze:Ja zamówiłem. Zawsze dodatkowe zabezpieczenie mechaniczne się przyda przed przypadkową kradzieżą.
Nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości, bo auto odbieram w styczniu.
Dla speca złamanie każdego zabezpieczenia to tylko chwila, ale przypadkowy małolat już nie pojedzie.
Teraz nie kupiłem blokady, bo mam AC. Jednak gdyby nie miał to na pewno bym zainwestował w blokadę.
Kiedyś miałem taką historię:
Pojechałem nad morze, okolice Rewala, pech chciał, że w sezonie było b. trudno o domki - do plaży miałem ok 2km. Więc podjeżdżałem autkiem. Wracam do auta (Mercesdes, co ważne w tej historii - automat) i patrzę - auto zapalone - myślę, kurde, zostawiłem włączone auto?! Ale kluczki mam w ręku. Maska otwarta, jakieś kable wystają (jako zabezpieczenie była zarobiona "domorosłym sposobem" klawiatura na kod w schowku - złamane).
Auto zgasiłem kluczykiem, niestety już były zamki połamane łamakiem i już nie chciał zapalić :/
Jedyne co uchroniło to właśnie blokada skrzyni biegów - jako że automat ma po drugiej stronie (od pasażera) blokadę to nie zauważyli za pierwszym razem - dodatkowo blokadę zasłaniała butelka (znaleziona później w 10m dalej - pewnie ze złości wyrzucona)
Także mogę polecić blokadę - nawet dla zawodowca, jeśli jest to dobra blokada oraz dobrze założona, jeśli nie powstrzyma to albo zniechęci albo zabierze cenny czas.
Sam montowałem w jednym aucie (Golf 5) i powiem - nie jest łatwo takie coś zdjąć.
- maclan
- Posty: 76
- Rejestracja: 18 paź 2010, o 13:42
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Rumia
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Fakt na moje oko dobrze ta blokada jest zalozona i sprawia dobre wrazenie, latwo sie zapina i nie rzuca sie w oczy, sam mam taka i powiem ze chyba warto.
Jak ukladalem kabel do CB to widzialem to w srodku montowana na zrywane sruby, czyli jak je dokrecasz to po dopierniczeniu odpada główka i zostaje tylko szpikulec, demontaż jedynie chyba prze rozwiercenie.
Zawsze to jakis opozniacz.
Raz widzialem oktawie w serwisie po wlamie, wlasnie blokada im zostala do zrobienia, a auto niezle zniszczyli w ferworze walki.
Jak ukladalem kabel do CB to widzialem to w srodku montowana na zrywane sruby, czyli jak je dokrecasz to po dopierniczeniu odpada główka i zostaje tylko szpikulec, demontaż jedynie chyba prze rozwiercenie.
Zawsze to jakis opozniacz.
Raz widzialem oktawie w serwisie po wlamie, wlasnie blokada im zostala do zrobienia, a auto niezle zniszczyli w ferworze walki.
- tommy
- Posty: 20
- Rejestracja: 18 lis 2010, o 07:26
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zgierz
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Ja zakładałem taką blokadę BearLock w salonie przed odbiorem auta. Jestem z tego rozwiązania zadowolony.
bolec jest na stałe w prawej części tunelu (przed fotelem pasażera) wystarczy jeden ruch i na wstecznym lewarek jest zablokowany. Jedyna niedogodność - to kilkanaście razy zdarzyło mi się uruchomić silnik z zapiętą blokadą (a kluczyk mam przy "scyzoryku") ale to raczej moja wina. to rozwiązanie jest lepsze. W octavii miałem również blokadę ale bolec był umiejscowiony dość niefortunnie pod kolumną kierownicy, więc za każdym razem trzeba było go wyjmować i trafiać w otwór w niezyt wygodnej pozycji. A bearlock jest bardzo wygodny w obsłudze, solidny i estetyczny - POLECAM
bolec jest na stałe w prawej części tunelu (przed fotelem pasażera) wystarczy jeden ruch i na wstecznym lewarek jest zablokowany. Jedyna niedogodność - to kilkanaście razy zdarzyło mi się uruchomić silnik z zapiętą blokadą (a kluczyk mam przy "scyzoryku") ale to raczej moja wina. to rozwiązanie jest lepsze. W octavii miałem również blokadę ale bolec był umiejscowiony dość niefortunnie pod kolumną kierownicy, więc za każdym razem trzeba było go wyjmować i trafiać w otwór w niezyt wygodnej pozycji. A bearlock jest bardzo wygodny w obsłudze, solidny i estetyczny - POLECAM
Dojrzałość zaczyna się z chwilą, kiedy wystarcza nam świadomość, że mamy rację nie mając potrzeby wykazania, że ktos inny się myli. S.J. Harris
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 14 lis 2010, o 16:32
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Wwa
Re: Mechaniczna blokada dźwigni zmiany biegów:
Ja też mam tą blokadę. Zawsze jedno zabezpieczenie więcej. Ma jednak jedną podstawową wadę, przez co można je obejść w dość prosty sposób