eraserski pisze:Ok, dzięki za rozjaśnienie sytuacji. Dogadałem się z ASO, że mi zrobią to ze zniżką, z racji tego, że właściwie zapłaciłem już im za kamerę przy zamówienia auta Powiedzieli tylko, żebym ogarnął sprzęt w swoim zakresie, bo inaczej się zes*am jak zobaczę fakturę za części
Skoro zapłaciłeś za kamerę przy kupnie auta to jaki sprzęt chcą Ci liczyć, że tyle ma kosztować?
Ja w dalszym ciągu nie rozumiem co jest a co nie jest potrzebne by mieć sprysk w kamerze...
Z tego co zrozumiałem (a jest tego niewiele:) ) potrzebuję sam srysk... to tyle kosztuje i tyle kombinacji by to zamontować?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Enriquez pisze:Jak nie masz kamery no to potrzebujesz kamery.
Enri to wiem... mam kamerę i pewnie wszystko co potrzeba do montażu sprysku ale tak chaotycznie tu wszystko jest napisane, że się zgubiłem...
Jak dowiem się w serwisie dokładnie co i jak to opiszę krok po kroku bo to tak jak z OBD11 w każdym aucie może być inaczej...
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Elninjo, ustaliłem cenę dla konkretnej konfiguracji i przy składaniu zamówienia jeszcze raz wymieniałem co ma się znaleźć jako wyposażenie dodatkowe. Dałem ciała i jak sprawdzałem na wydruku czy wszystko się zgadza i nie zauważyłem, że zapomniałem o kamerze. Dogadałem się, że jak dostarczę części to zamontują i zakodują kamerę.
Darcus, po weekendzie zapytam dealera, czy ich oferta montażu dotyczy kmaery high czy low, ale stawiam na high, bo taka jest w standardzie w Superbie.
Jak nie mają sprzętu do kalibracji to będzie to raczej Low.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Heh, prawie 3 tygodnie minęły ale dostałem info, że ogarną temat kalibracji skrętnych linii, ale żeby spryskiwacz podpiąć, to będę musiał kupić u nich zestaw naprawczy spryskiwaczy za 250zł. Także z automatu rodzi mi się w głowie pytanie, czy ktoś wie czy potrzeba coś więcej niż trójnik (jakiś konkretny numer części, czy żeby pasował do średnicy wężyka?) i wężyk, żeby to działało?
eraserski pisze:Heh, prawie 3 tygodnie minęły ale dostałem info, że ogarną temat kalibracji skrętnych linii, ale żeby spryskiwacz podpiąć, to będę musiał kupić u nich zestaw naprawczy spryskiwaczy za 250zł. Także z automatu rodzi mi się w głowie pytanie, czy ktoś wie czy potrzeba coś więcej niż trójnik (jakiś konkretny numer części, czy żeby pasował do średnicy wężyka?) i wężyk, żeby to działało?
enriqez to zakładał więc w jego wątku podglądnij
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
eraserski pisze:Heh, prawie 3 tygodnie minęły ale dostałem info, że ogarną temat kalibracji skrętnych linii, ale żeby spryskiwacz podpiąć, to będę musiał kupić u nich zestaw naprawczy spryskiwaczy za 250zł. Także z automatu rodzi mi się w głowie pytanie, czy ktoś wie czy potrzeba coś więcej niż trójnik (jakiś konkretny numer części, czy żeby pasował do średnicy wężyka?) i wężyk, żeby to działało?
Kolego, w pierwszym poście tego wątku masz wszystko opisane, czego więcej potrzebujesz?!
niech spadają z tymi 250 zł... potrzebijesz z 1 mb węzyka ( tyle mi zostało) i szybkozłaczki te same które opisał Enriqez na jedną strone i trójnik ale tego my nie montowaliśmy... trzeba by poszukać w etce. ale na pewno nie bedzie to koszt 250 zł !!!!!
kawałek węzyka mam jak coś
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Gachul dzięki. Na allegro widzę, że 1mb wężyka można za 11,90 dostać, także się tam zaopatrzę. Bałem się, że od razu trzeba by było brać całe 10mb Nie wiedziałem nawet, że jest wyszukiwarka części. Udało mi się znaleźć ten trójnik - 1J0 955 873D. Dobra, to zostaje skompletować wszystko. Dzięki za pomoc