Witam,
Mam problem ze swoim Superbem 1.8T + LPG. Po nagrzaniu i zazwyczaj na wolnych obrotach, na postoju samochod zaczyna kopcic tak jakby zalewal woda ognisko. W dodatku wyczuwalny jest olej. Samochod jest po serwisie instalacji gazowej, wymieniona byla uszczelka pod glowica (zrobiona cala gora) + wszystkie odmy. Plynu chlodniczego nie ubywa, samochod nie traci mocy, nie szarpie nim, ale ubywa troche oleju. Czy problem moze wskazywac na uszkodzona turbine? Z gory dziekuje za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Problem Superb I 1.8T + LPG
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Problem Superb I 1.8T + LPG
cze
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 14:52
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Imię: Tymon
Re: Problem Superb I 1.8T + LPG
Witam ponownie. Chciałbym dodać jeszcze, że ok 4 razy zapaliło się ciśnienie oleju, zostało wyczyszczone sitko pompy oleju, olej zmieniony na 10W40 i jest teraz ok. Samochód kopci na biało, zarówno na benzynie i gazie. Dzieje się tak na rozgrzanym silniku, tzn zaczyna kopcić po ok 2-3 minutach na postoju. Oleju ubywa, ale nie w jakiś dużych ilościach. Pytanie czy będzie to turbina czy pierścienie, tak jak napisałem wyżej, cała góra zrobiona ok miesiąca temu. Pozdrawiam.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 14:52
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.8 AWT (150KM)
- Imię: Tymon
Re: Problem Superb I 1.8T + LPG
Uszkodzone łożyskowanie na turbinie. Delikatnie przepuszczało olej stąd kopcenie.