Przyspieszenie 0-100 km/h
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
- grzesiu26
- Posty: 2705
- Rejestracja: 30 sty 2011, o 19:15
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Szczecin
Przyspieszenie 0-100 km/h
Panowie, po wirusie to sobie mogę jechać z padniętą dwumasą na gwarancjii do ASO ale chyba tylko po to żeby ją od nich kupić
Coście się tak uparli że mam ją zajeździć ?
Coście się tak uparli że mam ją zajeździć ?
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
Jak to co. Byłeś na dobrej drodze przed wirusem, to teraz będziesz miał łatwiejgrzesiu26 pisze:Panowie, po wirusie to sobie mogę jechać z padniętą dwumasą na gwarancjii do ASO ale chyba tylko po to żeby ją od nich kupić
Coście się tak uparli że mam ją zajeździć ?
Zaprzyjaźnij się z jakimś mechanikiem, ma tylko "nie wykryć" chipa i tyle...
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
tym bardziej że jakieś szarpanie jużdato pisze: Jak to co. Byłeś na dobrej drodze przed wirusem, to teraz będziesz miał łatwiej
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 8 sie 2011, o 08:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa i okolice
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
Co takie słabe wyniki 1,8 tsi dsg seria ?
Wydawało mi się że powinien sobie lepiej radzić niż seria tdi 170 km (przynajmniej na papierze).
Wahałem się pomiędzy tymi dwoma silnikami, ale po jeździe próbnej próbnej wydało mi się że 1,8 lepiej sobie radzi przy wyprzedzaniu np. tira w trasie (wiem że to mocno subiektywne, ale jednak).
Czy ktoś może znalazł porównanie 1,8 tsi dsg vs. tdi 170km DSG w zakresie 80-120 km ?
Jak odbiore swoje 1,8 to z chęcią pomierzę z tdi 170 km w "praktyce"
Wydawało mi się że powinien sobie lepiej radzić niż seria tdi 170 km (przynajmniej na papierze).
Wahałem się pomiędzy tymi dwoma silnikami, ale po jeździe próbnej próbnej wydało mi się że 1,8 lepiej sobie radzi przy wyprzedzaniu np. tira w trasie (wiem że to mocno subiektywne, ale jednak).
Czy ktoś może znalazł porównanie 1,8 tsi dsg vs. tdi 170km DSG w zakresie 80-120 km ?
Jak odbiore swoje 1,8 to z chęcią pomierzę z tdi 170 km w "praktyce"
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
Podbijam temat, bo dzisiaj znalazłem w miarę suchy kawałek drogi i spróbowałem - to najlepsza z dwóch prób, druga to 8.1... jak nie chciałem ruszać z buksowaniem.
Tak czy siak widzę, że fabryka dodała niezły naddatek.
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
Sam zrobiłem wielki wytrzeszcz. Jechałem na 16stkach, więc to też ma jakiś wpływ. Po za tym muszę się kiedyś kopsnąć na hamownię, mimo iż nie jestem jakimś wielkim fanem takich zabaw, wolę jakąś flaszeczkę
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:33 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
-
- Posty: 538
- Rejestracja: 26 mar 2011, o 03:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: KOL
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
szms ja miałem 7,9 i błąd tylko +-0,30s
u ciebie 7,7 ale widełki już 0,62s
czyli w sumie podobnie
u ciebie 7,7 ale widełki już 0,62s
czyli w sumie podobnie
fiat cinquecento , polonez caro , citroen xsara ,skoda octavia I , fiat seicento , citroen c8 , skoda octavia II , yamaha fz6 s fazer , ford transit , skoda superb II
- Zapp
- Posty: 943
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Przyspieszenie 0-100 km/h
.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2015, o 19:32 przez Zapp, łącznie zmieniany 1 raz.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik