piramida pisze:Ciśnienie z kół wam nie schodzi przypadkiem?
Chyba nie, ale z klapek Kubota na pewno
piramida pisze:Ciśnienie z kół wam nie schodzi przypadkiem?
10500 pln za wyciszenie zaplaciles??RavS pisze:@pmi
Cena: 10,500. Czas: 4 dni. Różnica jest, ale nie jest to spektakularne.
Ja mam S3 Sedan w benzynie.
Ja pierdzielę, ale Ci zajechali z ceną. Ja miałem ofertę z Wyciszauto z Łomianek za 4000 i mi się wydało to za drogo,RavS pisze:@pmi
Cena: 10,500. Czas: 4 dni. Różnica jest, ale nie jest to spektakularne.
Ja mam S3 Sedan w benzynie.
To nic nadzwyczajnego. Wyciszenie polega na wciągnięciu do wnętrza uszczelki sznura z mikroporowatej gumy edpm.Enriquez pisze:jaro, napisz coś o wyciszeniu uszczelek plis...
Jest w moim wątku kilkanaście fotek z tych zabiegów (z wyjątkiem dachu i uszczelek - jak znajdę chwilę to wrzucę fotki z wyciszania dachu). Po skończeniu podłogi opiszę całość dokładniej z podaniem ile materiałów potrzeba na poszczególne elementy i jak je pokolei rozbierać.JacekRS pisze:Fajnie jakby jaro321 zapodał jakąś relacyjkę z tego "moda".
Nie do końca to samo. W ofercie tej za materiały wychodziło 1800zł i była to tylko mata STP Gold + pianka zamkniętokomórkowa K9s. W moich materiałach dokupiłem dodatkowo maty na dach STP Aero i na podłogę STP NoiseBlock 3mm jako 3 warstwę (w pomiarach, które robiłem w domu dawały dużą różnicę w tłumieniu dźwięku w stosunku do samej pianki), pianki STP Biplast Premium oraz Ko7 na dach i boczki oraz piankę otwartokomórkową LT na maskę.gachul pisze:jaro a to 2800 to wyszło Ci za to samo co oferowali za 4000???
ja bym za 1200 zł osobiście sie tego juz drugi raz nie zabrał ... ale przynajmniej wiesz co i jak zrobiłeś