Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
CLO27 pisze:Bo pewnie porównuje tak...nie ma w skodzie tego to żeby dołożyć trzeba hmm...10tyś....nie ma w skodzie tamtego to żeby dołożyć trzeba 12tyś.....nie ma w arteonie tego to żeby przełożyć ze skody to -500zł :0 wtedy różnica wychodzi 5 tyś....
Druga opcja skode chciał L&K z dsg, a arteona bierze na 16 calowych kółkach....
I najbardziej prawdopodobna opcja po prostu nie umie liczyć jak sko
Oj, kolega wykazał się sporą dozą zlośliwości
A wystarczy wejść na konfigurator Skody Superb i VW Arteona i porównać auta, starając się wybrać jak najbardziej zbliżone wersje.
Mnie wyszło 169 tys za superba i 175 tys za arteona.
A gdzie jeszcze cyfrowe wskaźniki? Światła LED biorące dane z nawigacji?
Inne systemy wspomagania kierowcy, których w Skodzie nie ma?
Koła są poza tym w standardzie 18", a nie 16".
Może kolega nie umie liczyć?
CLO27 pisze:Bo pewnie porównuje tak...nie ma w skodzie tego to żeby dołożyć trzeba hmm...10tyś....nie ma w skodzie tamtego to żeby dołożyć trzeba 12tyś.....nie ma w arteonie tego to żeby przełożyć ze skody to -500zł :0 wtedy różnica wychodzi 5 tyś....
Druga opcja skode chciał L&K z dsg, a arteona bierze na 16 calowych kółkach....
I najbardziej prawdopodobna opcja po prostu nie umie liczyć jak sko
Oj, kolega wykazał się sporą dozą zlośliwości
A wystarczy wejść na konfigurator Skody Superb i VW Arteona i porównać auta, starając się wybrać jak najbardziej zbliżone wersje.
Mnie wyszło 169 tys za superba i 175 tys za arteona.
A gdzie jeszcze cyfrowe wskaźniki? Światła LED biorące dane z nawigacji?
Inne systemy wspomagania kierowcy, których w Skodzie nie ma?
Koła są poza tym w standardzie 18", a nie 16".
Może kolega nie umie liczyć?
Emtek zerknij na mój post z wyliczeniami i linkami do konfiguracji. Sporo rzeczy pominąłeś
CLO27 pisze:Bo pewnie porównuje tak...nie ma w skodzie tego to żeby dołożyć trzeba hmm...10tyś....nie ma w skodzie tamtego to żeby dołożyć trzeba 12tyś.....nie ma w arteonie tego to żeby przełożyć ze skody to -500zł :0 wtedy różnica wychodzi 5 tyś....
Druga opcja skode chciał L&K z dsg, a arteona bierze na 16 calowych kółkach....
I najbardziej prawdopodobna opcja po prostu nie umie liczyć jak sko
Oj, kolega wykazał się sporą dozą zlośliwości
A wystarczy wejść na konfigurator Skody Superb i VW Arteona i porównać auta, starając się wybrać jak najbardziej zbliżone wersje.
Mnie wyszło 169 tys za superba i 175 tys za arteona.
A gdzie jeszcze cyfrowe wskaźniki? Światła LED biorące dane z nawigacji?
Inne systemy wspomagania kierowcy, których w Skodzie nie ma?
Koła są poza tym w standardzie 18", a nie 16".
Może kolega nie umie liczyć?
Emtek zerknij na mój post z wyliczeniami i linkami do konfiguracji. Sporo rzeczy pominąłeś
Emtek chce kupić Arteona i szuka argumentów potwierdzających jego wybór, że tani i w ogóle .....
Eeehhh właśnie porównałeś nieporownywalne silniki i wnioski z tego wyciagasz...masz porównanie tych samych silniki w i odziwo wychodzi troszeczkę inaczej Nie porownuj jak sko ze ten ma to ten tamto, w superbie jest ale mi nie potrzebne bo w taki sposób to można i a6 taniej niż superba wybrać...
Ps dla mnie 7.7 do sety to slimok
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
L&K ma w standardzie, a czego nie ma Arteon: DCC, nawigacja, tapicerka skórzana, elektryczne fotele z pamięcią ustawień, Canton, Sunset, podgrzewane stołki z przodu i z tyłu, oświetlenie ambiente.
Arteon ma w standardzie, czego nie ma L&K: aktywny tempomat 160 km/h, i chyba tyle.
Przy tak bezpośrednim porównaniu rzeczywiście ta różnica cenowa nie jest taka mała.
Tylko jak się konfiguruje droższe auto, a budżet nie jest z gumy, to niekoniecznie musisz wpakować wszystko, co jest w L&K, bo wielu z tych rzeczy zwyczajnie nie potrzebujesz, a z innych rezygnujesz na drodze kompromisu
Dlatego już kiedyś pisałem, że gorzej wyposażony Arteon to alternatywa dla dopasionych SIII czy Passatów, a dopasiony Arteon to z kolei alternatywa dla biedniejszego A5 Sportback.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017 Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
No ale taj jak w temacie ze sko o passacie, nie twierdzę, że się nie da dobrać elementów układanki pod konkretnie moje wymogi aby arteon był nawet tańszy niż skoda, ale nie mówmy wtedy o porównaniu tylko o konfiguracji takiej aby mi odpowiadała...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
"całkiem fajnie wyposażony" vs "L&K" 190 koni vs 220 Cena rabatowa vs list price Na tej zasadzie, to Arteon jest tańszy i od Upa. Oczywiście przy równie kuriozalnym założeniu, że Arteona kupimy jednego, a Upów sześć. Generalnie +1 Kamracik: "jabłka z jabłkami, a gruszki z gruszkami". Złóż z możliwie najbardziej zbliżonym wyposażeniem, a potem porównuj. Ja przed wyborem auta kombinowałem z kilkoma markami i jeszcze nie tak dawno rozważałem VW Tourana zamiast wybranego ostatecznie SIII Kombi. Tylko że jak własnie zacząłem dodawać to samo wyposażenie, które już miałem na stanie skonfigurowanej SIII, to cena w konfiguratorze Tourana szybko przebiła to, co pokazywał ten skodowski. A co dopiero Arteon
Nie no chwila, ten Arteon ma prawie wszystko co potrzeba poza mocnym silnikiem kod konfiguracji VETZASUG, a ma sporo fajnych rzeczy których nie ma S3.
Więc tak naprawdę róznica to silnik i trochę mniejsza cena S3.
Jest to alternatywa na pewno, nie przepadam za VW ale bardzo przyjemnie się jechało.
L&K ma w standardzie, a czego nie ma Arteon: DCC, nawigacja, tapicerka skórzana, elektryczne fotele z pamięcią ustawień, Canton, Sunset, podgrzewane stołki z przodu i z tyłu, oświetlenie ambiente.
Arteon ma w standardzie, czego nie ma L&K: aktywny tempomat 160 km/h, i chyba tyle.
Przy tak bezpośrednim porównaniu rzeczywiście ta różnica cenowa nie jest taka mała.
Tylko jak się konfiguruje droższe auto, a budżet nie jest z gumy, to niekoniecznie musisz wpakować wszystko, co jest w L&K, bo wielu z tych rzeczy zwyczajnie nie potrzebujesz, a z innych rezygnujesz na drodze kompromisu
Dlatego już kiedyś pisałem, że gorzej wyposażony Arteon to alternatywa dla dopasionych SIII czy Passatów, a dopasiony Arteon to z kolei alternatywa dla biedniejszego A5 Sportback.
Sane, jeśli porównywać, to rzeczy podobne, jak napisano: jabłka z jabłkami. Właściwie zapomniałem takim stwierdzeniem zakończyć swój poprzedni wywód. To by zamknęło dalszą dyskusję
Chociaż jak patrzę jak Wosho zaklina rzeczywistość, to nie wiem
To właśnie jest ten problem, że dla większości ludzi da się skonfigurować w podobnej cenie Tourana, Stingera, Passata, superba, arteona i może nawet schodzące A6... Oczywiście na zasadzie kompromisu... Co wybrać, jak żyć
A to już temat na inną rozmowę Co mi potrzebne w aucie i dlaczego superb / arteon / passat / A6 / duster (*niepotrzebne skreślić) jest najlepszym wyborem?