1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spalanie
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
- marcin wroclaw
- Posty: 1975
- Rejestracja: 3 sty 2014, o 16:24
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Hehehehe, a masz mi ponad 220KM i L&K:)
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4 przy użyciu Tapatalka
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Każdy mierzy swoją miarą, ten kto jeździ 150 KM powie temu co ma 90 KM, że woli miec moc pod butem, a ten co ma 600 KM powie temu co ma 300, że nie da się tym jeździć i wyprzedzać... koło zamknięte.
Żaden koń i żadne wyposażenie nie zastąpi zdrowego myślenia na drodze.
Żaden koń i żadne wyposażenie nie zastąpi zdrowego myślenia na drodze.
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
To co napisałeś jest prawda. Czyli 150km można usprawiedliwić tylko tymi 90km:).
Niech rzuci kamieniem ten kto nie chce 280km:) jeśli tylko budżet na to pozwala...
Niech rzuci kamieniem ten kto nie chce 280km:) jeśli tylko budżet na to pozwala...
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Myślisz że taki Kuzaj wyprzedzi tira szybciej i sprawniej i bezpieczniej autem 150km niż taki ja który nie potrafi jeździć z 4x4 180km np?:)visual6 pisze:Moc zbyt często jest kojarzona z bezpieczeństwem per se i bywa wymówką dla "żony", a tak naprawdę nie ma w przypadku większości sytuacji żadnego znaczenia. O ile zawodowy kierowca jest w stanie wykonać jakiś manewr szybciej, sprawniej i bezpieczniej a tym samym skorzystać z tych KM, to amator kierowca już nie bardzo - mam tutaj na myśli sytuacje, w których przestrzegane są przepisy ruchu drogowego.Foton pisze:Nigdy mała moc nie oznacza bezpieczniej...
A wymówka dla żony to może i jest dobra ale dla miekkich faj.
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Foton pisze:To co napisałeś jest prawda. Czyli 150km można usprawiedliwić tylko tymi 90km:).
Niech rzuci kamieniem ten kto nie chce 280km:) jeśli tylko budżet na to pozwala...
niech rzuci ten kto nie chce 500 KM jeśli tylko budżet na to pozwala
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Mi sie zawodowy kierowca kojarzy z Tirowcem szeryfem i kierowca autobusu... myśle ze nie bedą jakis dobrym przykładem
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 gru 2017, o 06:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
To zależy na jakim odcinku i przy jakiej prędkości początkowej, ale generalnie tak, wyprzedzi szybciej, sprawniej i bezpieczniej.Foton pisze: Myślisz że taki Kuzaj wyprzedzi tira szybciej i sprawniej i bezpieczniej autem 150km niż taki ja który nie potrafi jeździć z 4x4 180km np?:)
Umówmy się, że prawdopodobnie nikt tu na forum nie zaczynał swojej przygody od 300KM i jakoś wyprzedzał TIRA i inne pojazdy. Nigdy nie miałem problemów tam gdzie wyprzedzać można i jest sens, a zaczynałem od Forda Escorta Kombi z 75KM.
150 KM nie wystarczy tylko jak jakiś patafian ciśnie lewym pasem 250 km/h żeby sprawdzić czy przypadkiem nie przepłacił.
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
W dupach się poprzewracało i tyle.... 1.4 150 KM za słabe, jak toto i tak ma poniżej 10 sekund do 100 km/h, umówmy się kilka lat temu takie wyniki to miały usportowione auta dla ludu... a teraz ludziom mało i "nie idzie wyprzedzić".
To tak jak teraz mają ludzie wszystko pod nos podane, a się "nie da" czegoś zrobić.
Choroba cywilizacyjna.
Nie da się, a wszystko musi być najbardziej wypasione, najbardziej świecące i najmocniejsze, inaczej to gówno.
To tak jak teraz mają ludzie wszystko pod nos podane, a się "nie da" czegoś zrobić.
Choroba cywilizacyjna.
Nie da się, a wszystko musi być najbardziej wypasione, najbardziej świecące i najmocniejsze, inaczej to gówno.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
No i dobra i ja powiem bo mnie bolyyyyyy ;P (cytując klasyka)
Wczoraj zapierdalałem 70 km jednym z moich busuf 84 kunia w dieslu bez turbo vw T5 po drogach lokalnych w te i wewte dwa razy ten odcinek i żyje, wyprzedziłem nawet kilka wozideł........miałem wprawdzie z 4 sytuacje że albo szeryf drogowy chciał mi ją zajechać bo uznał, że ten odcinek drogi nie nadaje się do wyprzedzenia, albo rajdowiec wyścigowiec wkurwiony, że jego gulfa bus wyprzedza cisnął nim na maksa, ale jakoś dałem rade, tylko dalekie było to od komfortu (nie mówie o pozycji za kierą bo to akurat pełna wygoda), ale po prostu mnie osobiście jazda takimi wozami męczy nawet niestety teraz rozwydrzony jestem na tyle, że ten 190 konny diesel jest beee
Wczoraj zapierdalałem 70 km jednym z moich busuf 84 kunia w dieslu bez turbo vw T5 po drogach lokalnych w te i wewte dwa razy ten odcinek i żyje, wyprzedziłem nawet kilka wozideł........miałem wprawdzie z 4 sytuacje że albo szeryf drogowy chciał mi ją zajechać bo uznał, że ten odcinek drogi nie nadaje się do wyprzedzenia, albo rajdowiec wyścigowiec wkurwiony, że jego gulfa bus wyprzedza cisnął nim na maksa, ale jakoś dałem rade, tylko dalekie było to od komfortu (nie mówie o pozycji za kierą bo to akurat pełna wygoda), ale po prostu mnie osobiście jazda takimi wozami męczy nawet niestety teraz rozwydrzony jestem na tyle, że ten 190 konny diesel jest beee
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
zaparkowane sie nie licząCLO27 pisze: wyprzedziłem nawet kilka wozideł........
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
uwierz ci ludzie jezdza tak ze się da nawet tym gownem
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Mogę rzucać. 500 KM nie jest mi potrzebne, bo niby po co?szms pisze:Foton pisze:To co napisałeś jest prawda. Czyli 150km można usprawiedliwić tylko tymi 90km:).
Niech rzuci kamieniem ten kto nie chce 280km:) jeśli tylko budżet na to pozwala...
niech rzuci ten kto nie chce 500 KM jeśli tylko budżet na to pozwala
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Ty masz Passata to co innego, to taki Veyron dla rodzin
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 217
- Rejestracja: 15 wrz 2014, o 14:11
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.4TSI CAXC (125KM)
Re: 1.4 TSI DSG 150KM vs 1.8 TSI DSG 180km - dynamika i spal
Swoją drogą powinni dodawać do danych z osiągami 0-100,60-100,80-120 czy też w przypadku supersportowych aut 0-300 itd, również czas wyprzedzania tira, dwóch oraz całej karawany.