Tarcze, wibracje przy hamowaniu
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Wyjdzie bo lewe będzie zablokowane a prawe 0, więc będzie krecha i kupa dymu
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- kmink
- Posty: 245
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 14:10
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Poznań
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Jak kupisz tak rzeźbione auto to generalnie możesz w razie W je potem oddać powołując się na wadę ukrytąSebastian_M26 pisze:Ale żeby tak wogóle nie zrobić testu po takiej gruntowej zmianie... Jak kupiłem używane auto to pierwsze co to faktyczny test abs żeby nie obudzić się z glową w nocniku.
W drugaą natomiast stronę ja wszystkim naszym klientom zawsze doradzam aby ZAWSZE w umowie kupna-sprzedaży wpisywali wszystko co w samochodzie zostało zmienione, a jeśli tego nie chcą robić to niech wrócą do serii.
Zarówno w temacie tuningu, hebli czy usuwanie DPF. Nie wpiszesz, trafisz na cwaniaczka, który wyśle FV na 10k i będzie problem.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
Wada ukryta jest właśnie po to żeby uzyskać coś na Januszu opierdzielającym dpfa na lewo przed sprzedażą auta. Tak to jest że zawsze cwaniak chce zrobić frajera i tyle w temacie...
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 17 sie 2011, o 06:19
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Lokalizacja: EL
Re: Tarcze, wibracje przy hamowaniu
nawet klocki z homologacja warto brać. niby ds2500 hamuje niemal tak samo [wiadomo trochę lepiej] niz ds performance ale to te drugie maja kwit na ulice
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka