Si sorki pisałem w kiblu jedną ręką; -)
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
DSG - stuki w skrzyni
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 5 paź 2016, o 09:07
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Kuba
Re: DSG - stuki w skrzyni
Przeczytałem cały wątek ale odpowiedzi nie znalazłem.
Problem pojawił się wczoraj. Przy jeździe na ciągłym gazie na 2 biegu (DSG 6 biegów) przy obrotach 1400-1500 coś tak jak by się tłukło w skrzyni. Objawia się to tylko i wyłącznie na 2 biegu przy tych obrotach poza tym skrzynia chodzi bardzo dobrze. Ktoś coś ?
Problem pojawił się wczoraj. Przy jeździe na ciągłym gazie na 2 biegu (DSG 6 biegów) przy obrotach 1400-1500 coś tak jak by się tłukło w skrzyni. Objawia się to tylko i wyłącznie na 2 biegu przy tych obrotach poza tym skrzynia chodzi bardzo dobrze. Ktoś coś ?
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: DSG - stuki w skrzyni
osobiście nie mam pojęcia..ale nie jeździj lepiej już autem bo sie może coś poważnie rozpierniczyć..i będzie problem
- Michu
- Posty: 387
- Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: WLKP/NRW
Re: DSG - stuki w skrzyni
Jakiś sprawdzony zakład naprawy DSG w Wielkopolsce ktoś może polecić?
Chodzi o wymianę sprzęgiełek (wnioskując po lekturze forum) czyli stuki przy redukcji.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Chodzi o wymianę sprzęgiełek (wnioskując po lekturze forum) czyli stuki przy redukcji.
Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Maciej
Re: DSG - stuki w skrzyni
ja mam już wymienioną DSG na nową- i powiem tak, żeby się nikt nikt nie obraził: może i nie zwiększa spalania, może i szybciej "zmienia" biegi przy "sportowej" jeździe- ale chcecie mieć komfort i spokój, to nie ASG, tylko hydrokinetyczna- "zwykła" skrzynia biegów.
Ja tam nie lubię jak mi coś szarpie, muli itp- a milisekund nie mierzę, najwyżej mocniej docisnę...
aha, i nie mam się zamiaru doktoryzować, czy dawać ręczny czy nie, na płaskim, bo skrzynia to badziew...a uwierzcie mi, mieszkam w bardzo górzystym terenie- i wyjeżdżając z garażu już mam pod górę i z góry... auto "ma jeździć"- jak "amerykany", a nie żebym się modlił do skrzyni...tyle na temat DSG.
Szarpie na 2-1, 3-2, muli- chyba powiem jak serwis "ta tak ma"... to mówiłem ja ))
Ja tam nie lubię jak mi coś szarpie, muli itp- a milisekund nie mierzę, najwyżej mocniej docisnę...
aha, i nie mam się zamiaru doktoryzować, czy dawać ręczny czy nie, na płaskim, bo skrzynia to badziew...a uwierzcie mi, mieszkam w bardzo górzystym terenie- i wyjeżdżając z garażu już mam pod górę i z góry... auto "ma jeździć"- jak "amerykany", a nie żebym się modlił do skrzyni...tyle na temat DSG.
Szarpie na 2-1, 3-2, muli- chyba powiem jak serwis "ta tak ma"... to mówiłem ja ))