Witam, dzisiaj moja kura odmówiła posłuszeństwa. Skoda SuperbI 2004 2.5tdi V6 automat.
Problem wygląda następująco :
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie dzieje się nic na "zegarach", żadne kontrolki nie świecą i ciemny ekran środkowego wyświetlacza.
Radio i nadmuch działają bez problemów, auto zamyka i otwiera się z pilota. Immobiliser ?
Oto błędy z vcds :
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Monday, 09 July 2018, 19:02:26:0
Control Module Part Number: 8E0 907 401 T
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G200AG 0007
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 07777
VCID: 361FA5DB015F
Additional Info: 000000059130106KXC318_1.V14333321482
Additional Info: 000000059130106KXC318_1.V14333321482
3 Faults Found:
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 - -
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-00 - -
Jak sobie z tym poradzić ? Rozkodował się immo ?
Problem Kody Błędów VCD's-Lite
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Problem Kody Błędów VCD's-Lite
Przecież masz napisane w opisie błędu
brak komunikacji ecu z zegarami
brak komunikacji ecu ze sterownikiem abs
brak komunikacji ecu z zegarami
brak komunikacji ecu ze sterownikiem abs
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
Re: Problem Kody Błędów VCD's-Lite
Problem rozwiązany, wymieniłem wszystkie bezpieczniki odpowiedzialne za podawanie napiecia na deskę ( wizualnie zaden nie byl uszkodzony)- pomogło. Działa tak jak fabryka przykazała. Temat do zamknięcia.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 20:12
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: kielce
Re: Problem Kody Błędów VCD's-Lite
Do bezpieczników najlepiej mieć multimetr.
Od góry w 90% bezpieczników są 2 punkty. mierzysz multimetrem czy jest obwód i masz 100% pewność co do bezpiecznika bez jego wyciągania.
Od góry w 90% bezpieczników są 2 punkty. mierzysz multimetrem czy jest obwód i masz 100% pewność co do bezpiecznika bez jego wyciągania.