zestaw stabilizatorów EIBACH
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
I tego bym się trzymał, przód zostaw w spokoju, a na tył poszukaj najgrubszy OEM jaki występuje w MQB i łódka na pewno przestanie się bujać.
Też wymieniałem w poprzednim aucie tylko tylny stabilizator i mogę śmiało polecić, prosta wymiana, koszt niewielki, a efekty więcej jak zadowalające.
Też wymieniałem w poprzednim aucie tylko tylny stabilizator i mogę śmiało polecić, prosta wymiana, koszt niewielki, a efekty więcej jak zadowalające.
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
To teraz pytanie.... "co" ma najgrubszy tylny stabilizator w gamie MQB ?:)
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
Temat zgłębiony i poruszony w pierwszych dwóch postach: http://superbclub.pl/viewtopic.php?f=58&t=9108JacekRS pisze:To teraz pytanie.... "co" ma najgrubszy tylny stabilizator w gamie MQB ?:)
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- Tom-Tdi
- Sponsor
- Posty: 3353
- Rejestracja: 26 kwie 2016, o 00:09
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 395KM / 515Nm
- Lokalizacja: Augsburg
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
Myślałem, że Arteon ma z tyłu grubsze, ale jednak nie.
Chyba będzie trzeba poczekać do FL Passka/Superba, może wtedy dadzą coś grubszego??
A RS3 jaki stab ma z tyłu??
Chyba będzie trzeba poczekać do FL Passka/Superba, może wtedy dadzą coś grubszego??
A RS3 jaki stab ma z tyłu??
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
tylko że tył to akurat jakoś sobie radzi (w mojej opinii, przy DCC), problem jest z dobijaniem i bujaniem przodu, ale to chyba bardziej jednak kwestia parametrów pracy amortyzatorów (bound/rebound).
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
Miałem w octavii zamontowane stabilizatory z regulacją naprężenia i ustawione na najtwardsze (były po dwa otwory z mozliwością regulacji) i prawdopodobnie były jedną z przyczyn pomijając kwestię prędkości dlaczego straciłem kontrole nad pojazdem będąc w szczycie zakrętu przy 160km/h, wewnętrzne koła utraciły przyczepność przez co wpadłem w niewielki poślizg, zdążyłem trochę skontrować ale finalnie wylądowałem po za jezdnią wylatując do wewnątrz zakrętu chodź wydawało by się że powinienem wylecieć na zewnątrz a nie do wewnątrz. Octavia była sztywna bo na bilsteinie b8 i h&r -50mm do tego stabilizatory i tak zakończyłem jazdę na takim zestawie. Wydawało się że przy takim zawiasie będzie na tyle duża trakcja że prędzej kierownik odpuści a nie samochód, życie zweryfikowało ten pogląd
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
A jakie opony panie? Może to też był problem? Albo uskok /dziura....
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- piramida
- Doradca
- Posty: 4023
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: zestaw stabilizatorów EIBACH
Przesadziłem wtedy minimalnie z prędkością po za tym zacieśniłem zakręt bo zmieniłem pas do wewnątrz zamiast jechać jednym pasem