2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Regulamin forum
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
1. Temat musi zaczynać się od [S1] lub [S2], a treść powinna być taka sama jak ta występująca w cenniku lub konfiguratorze, np. "[S2] Przygotowanie pod telefon GSM I"
2. Jeden wątek powinien dotyczyć jednej opcji wyposażenia dostępnej w cenniku lub konfiguratorze.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2018, o 11:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Mógłbym poznać opinie o tym silniku? bo jakoś w testy w których ktoś jeździł autem z takim silnikiem przez 1000km do mnie nie przemawiają...
Jak więc to jest? 2.0 TSI 220KM spalanie? awaryjność? przy przebiegach rzędu 100-150km?
Pozdrawiam
Jak więc to jest? 2.0 TSI 220KM spalanie? awaryjność? przy przebiegach rzędu 100-150km?
Pozdrawiam
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Kolega ma ten silnik w Passasie b8, przebieg obecnie cos nieco ponad 50tys km, takze o awaryjnosci nie ma mowy poki co. Osiagi sa ok, w polaczeniu z dsg jezdzi sie przyjemnie. Co do spalania to pamietam ze do Chorwacji spalil mu ok 6.5l/100km.
I'm the man on the silver mountain
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Bezproblemowy.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2018, o 11:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Właśnie dokładnie o passata B8 mi chodzi również ze skrzynią DSG z tym że ten który oglądałem jest z salonu VW po leasingu i ma trochę najechane już, naczytałem się właśnie o silnikach TSI że są awaryjne. Bo waham się między passatem B8 2.0 TSI a skodą superb 3 2.0 TDI 150KM manual z przebiegiem 10.000km.into pisze:Kolega ma ten silnik w Passasie b8, przebieg obecnie cos nieco ponad 50tys km, takze o awaryjnosci nie ma mowy poki co. Osiagi sa ok, w polaczeniu z dsg jezdzi sie przyjemnie. Co do spalania to pamietam ze do Chorwacji spalil mu ok 6.5l/100km.
Obecnie posiadam właśnie skodę superb 2.0 TDI 170km a drugie auto miało by służyć głównie do jazdy po mieście jakieś 10km do pracy...
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Szukaj TSI z mniejszym przebiegiem. W zimie tego TDI dobrze nie zagrzejesz chyba, ze bedziesz jezdzil dluzsza trasa
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2018, o 11:29
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Dokładnie ten passat którego oglądałem ma 95k km przejechane.
Chyba że TDI i obwodnicą będę do roboty jeździł
Chyba że TDI i obwodnicą będę do roboty jeździł
-
- Posty: 533
- Rejestracja: 23 paź 2017, o 12:11
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Lokalizacja: wschodnie mazowsze
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
mam sIII z tym silnikiem i manualem, do roboty z 17 km i w zimę nie było problemów z rozgrzaniem wg wskaźnika temperatury (nie sprawdzałem temperatury oliwy), z tym silnikiem na chłodnicy jest żaluzja, która ma pomagać w rozgrzaniu silnika
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 6 sie 2021, o 11:29
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Ja właśnie na bieżąco z tym tematem - VW passat b8 2016 r równo 100 tys przebiegu i silnik na śmietnik (panewka sie upier...)
Wcześniej miałem Superba też 2 litry benzyna i tam dojeżdżałem do 180 tys - sprzedałem i niestety nowy nabywca po pół roku zgłosił że robił generalny silnika - więc ja już wychodze z tej grupy VW/Audi/Skoda bo to wyjątkowe dziadostwo
Wcześniej miałem Superba też 2 litry benzyna i tam dojeżdżałem do 180 tys - sprzedałem i niestety nowy nabywca po pół roku zgłosił że robił generalny silnika - więc ja już wychodze z tej grupy VW/Audi/Skoda bo to wyjątkowe dziadostwo
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
I zarejestrowałeś się specjanie, żeby o tym napisać?Grzesiek13 pisze: ↑6 sie 2021, o 11:33 Ja właśnie na bieżąco z tym tematem - VW passat b8 2016 r równo 100 tys przebiegu i silnik na śmietnik (panewka sie upier...)
Wcześniej miałem Superba też 2 litry benzyna i tam dojeżdżałem do 180 tys - sprzedałem i niestety nowy nabywca po pół roku zgłosił że robił generalny silnika - więc ja już wychodze z tej grupy VW/Audi/Skoda bo to wyjątkowe dziadostwo
Zatarta panewka, owszem, może się zdarzyć zawsze, ale to raczej wyjątek niż reguła. Tu na grupie mamy osoby, które z silnikami 1.8-2.0TSI w SIII mają przejechane grubo ponad 200kkm i nic się z nimi nie dzieje.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13611
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Ciekawe, jak często zmieniany olej?
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 3475
- Rejestracja: 10 lip 2012, o 10:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 220KM 440Nm
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
nadal wierzycie w cudowną moc krótkich interwałów wymian olejów? W moim byłym nadal jest wymieniany podręcznikowo i jakimś cudem jeździ Skończe może z czarami olejowymi leczącymi silniki. Cudowne oleje to tylko w sanktuariach, a nie silnikach
a moje byłe 1.8TSI ma >250kkm, zalewane 5W30 (wg niektórych samozło), olej zmieniany wg kompa (jeszcze gorzej) i ... nawet dolewek między wymianami nie wymaga. Jedyna usterka to czujnik zmiennych faz rozrządu. Jeden z ciekawszych silników, jakie miałem okazję eksploatować - dość wysoka kultura pracy, stosunkowo niskie zużycie paliwa, moment max dostępny od 1.5tys. obr., praktycznie bezawaryjny - co tu się czepiać. Jazda łącznie czterema Skodami (>450kkm) wyraźnie przeczy tezie, że to wyjątkowe dziadostwo. Gdyby nie znacznie wygodniejsze fotele to zamiast łosiem nadal jeździłbym kurą.Grzesiek13 pisze: ↑6 sie 2021, o 11:33 Ja właśnie na bieżąco z tym tematem - VW passat b8 2016 r równo 100 tys przebiegu i silnik na śmietnik (panewka sie upier...)
Wcześniej miałem Superba też 2 litry benzyna i tam dojeżdżałem do 180 tys - sprzedałem i niestety nowy nabywca po pół roku zgłosił że robił generalny silnika - więc ja już wychodze z tej grupy VW/Audi/Skoda bo to wyjątkowe dziadostwo
- Kuster
- Posty: 1050
- Rejestracja: 10 paź 2020, o 08:22
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 216KM/455NM
- Imię: Łukasz
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
pieprzysz jak potrzaskany...rezon pisze: ↑10 sie 2021, o 08:29 nadal wierzycie w cudowną moc krótkich interwałów wymian olejów? W moim byłym nadal jest wymieniany podręcznikowo i jakimś cudem jeździ Skończe może z czarami olejowymi leczącymi silniki. Cudowne oleje to tylko w sanktuariach, a nie silnikacha moje byłe 1.8TSI ma >250kkm, zalewane 5W30 (wg niektórych samozło), olej zmieniany wg kompa (jeszcze gorzej) i ... nawet dolewek między wymianami nie wymaga. Jedyna usterka to czujnik zmiennych faz rozrządu. Jeden z ciekawszych silników, jakie miałem okazję eksploatować - dość wysoka kultura pracy, stosunkowo niskie zużycie paliwa, moment max dostępny od 1.5tys. obr., praktycznie bezawaryjny - co tu się czepiać. Jazda łącznie czterema Skodami (>450kkm) wyraźnie przeczy tezie, że to wyjątkowe dziadostwo. Gdyby nie znacznie wygodniejsze fotele to zamiast łosiem nadal jeździłbym kurą.Grzesiek13 pisze: ↑6 sie 2021, o 11:33 Ja właśnie na bieżąco z tym tematem - VW passat b8 2016 r równo 100 tys przebiegu i silnik na śmietnik (panewka sie upier...)
Wcześniej miałem Superba też 2 litry benzyna i tam dojeżdżałem do 180 tys - sprzedałem i niestety nowy nabywca po pół roku zgłosił że robił generalny silnika - więc ja już wychodze z tej grupy VW/Audi/Skoda bo to wyjątkowe dziadostwo
nie wiem może VAG ma inne silniki...
Honda Accord VII 2.4 (K24A3) VTEC + VTC kręcone pod 7800rpm z LPG na pokładzie
przebieg przy sprzedaży 280tys km
olej wymieniany co 10-15tys km LiquiMoly 5W40 z MoS2 + płukanki za każdym razem
https://imgur.com/RbgUiSq
https://imgur.com/Dc8Bh5Z
silnik czyściutki, sitka z zaworu VTEC czyste, rozrząd nie szeleścił
olej w skrzyni wymieniany dwukrotnie na MTF Honda (przejechałem nim 70tys km)
taki sam samochód tylko K20 od "znajomego" przebieg 240tys km autostradowy - rozrząd do wymiany bo przeciągnięty, sitka VTEC zasyfione, góra silnika czarna
olej wymieniany co roku w zależności jak się jeździło to przebieg roczny rzędu 20-25 tys km (Katowice- Nowy Sącz- gdzieś na niemcy itp)
ten sam "znajomy" Civic N22 (diesel) przekręcona panewka, przebiegi podobne i tak samo góra silnika zasyfiona
W każdym z aut jeździł ten sam olej - Oplowski GM 5W30 z beczki
W tych autach nawet olej skrzyni biegów nie był wymieniany no bo przecież po co...
Civic UFO 1.8 VTEC przebieg ponad 200tys km od wujka mojej żony - wymiana oleju tak samo co roku a przebiegi niższe i również silnik czyściutki i równo chodzi...
I tak! Jestem zwolennikiem częstszej wymiany oleju... Zapłacę max 250zł rocznie więcej a przynajmniej głowa spokojniejsza.
Niektórzy więcej kasy wydają rocznie na fajki, alkohol i używki...
Jak dbasz tak masz
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 14 lis 2022, o 16:43
- Samochód: Superb III
- Silnik: 1.8TSI CJSC (180KM)
- Lokalizacja: Kolno
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Witam ja odgrzewam kotleta bo zamiaruje się do kupna SS III 2.0TSI 220 DSG oska nalot 130kkm 2016 rok. Jak z poborem oleju w tym silniku bo są sprzeczne info a fajnie poznać opinie ludzi którzy maja/mieli a nie słyszeli... Tak samo ten DSG jedni chwała inni tępią. U mnie jazda z rodziną normalna ale dynamiczna bez warjowania...
Poradzi ktoś coś?
Znam procedury wymiany oleju w silniku i DSG.
Poprostu czy to raczej szrot nie warty niczego czy dobry silnik. ..
Poradzi ktoś coś?
Znam procedury wymiany oleju w silniku i DSG.
Poprostu czy to raczej szrot nie warty niczego czy dobry silnik. ..
-
- Posty: 367
- Rejestracja: 11 sie 2022, o 18:54
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2019
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
Re: 2.0 TSI 220KM Opinie o silniku
Ja ma taki zestawik.. Dla.mnie bardzo ok. Oleju nie bierze. DSG też działa poprawnie. Ponad 190 tys nalotu, z tym że pełna historia serwisowa.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Już nie kurak....