Koszt Stage 2
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Koszt Stage 2
IC - 4k (Wagner), wydech (DP, kat, srodkowy tlumik) od turbo do ostatnich tlumikow 4k (MG), dolot RacingLine 2k, korekta sofrtu jakies 1k. Czyli w sumie jakies 11-13k.
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Ceny trochę spadły...
Podaję bez robocizny za montaż:
IC - 3k (Airtec, Forge, nawet Wagnera da się w tych okolicach kupić)
DP z katem - 1.5-2.5k za spawany w Polsce, markowe od 3k za Milltek do nawet 6k za HJS 3" z katem Euro6 i TUV
Dolot VWR R600 to dziś koszt 1.6k, ale dolot przy Stage 2 nie jest wymagany. Wystarczą przeróbki OEM dolotu za ok. 600 zł (usunięcie przegrody śniegowej, wkładka KN/BMC i kolanko do turbo, którego przy R600 też nie ma).
Soft ECU 1.5-2k
Soft TCU 2k
W 10k być może uda się zamknąć jak się ma warsztat z dorymi cenami za robociznę albo się samemu przynajmniej część roboty ogarnie.
Podaję bez robocizny za montaż:
IC - 3k (Airtec, Forge, nawet Wagnera da się w tych okolicach kupić)
DP z katem - 1.5-2.5k za spawany w Polsce, markowe od 3k za Milltek do nawet 6k za HJS 3" z katem Euro6 i TUV
Dolot VWR R600 to dziś koszt 1.6k, ale dolot przy Stage 2 nie jest wymagany. Wystarczą przeróbki OEM dolotu za ok. 600 zł (usunięcie przegrody śniegowej, wkładka KN/BMC i kolanko do turbo, którego przy R600 też nie ma).
Soft ECU 1.5-2k
Soft TCU 2k
W 10k być może uda się zamknąć jak się ma warsztat z dorymi cenami za robociznę albo się samemu przynajmniej część roboty ogarnie.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Koszt Stage 2
w tym przypadku nie będzie korekty softu tylko nowy soft, najlepiej wraz z dsg, compoty ksują za soft silnika i dsg 3500JacekRS pisze:IC - 4k (Wagner), wydech (DP, kat, srodkowy tlumik) od turbo do ostatnich tlumikow 4k (MG), dolot RacingLine 2k, korekta sofrtu jakies 1k. Czyli w sumie jakies 11-13k.
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Koszt Stage 2
Jak miałbym robić od początku stage 2 to wolałbym dołożyć drugie tyle i zrobić od razu stage 3 na 500+ bo taki stage wyjdzie najtaniej robiąc go od zera niż najpierw stage 2 a później stage 3
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Downpipe, IC, soft TCU - to wszystko zostanie.piramida pisze:Jak miałbym robić od początku stage 2 to wolałbym dołożyć drugie tyle i zrobić od razu stage 3 na 500+ bo taki stage wyjdzie najtaniej robiąc go od zera niż najpierw stage 2 a później stage 3
Pat pisał, że Garrett nie wymaga dolotu, więc tu też mod serii wystarczy.
Więc IMO Stage 2 na początek będzie OK.
Natomiast nie ma sensu iśc najpierw w Peruna, a później w Garretta. Ekonomicznie nieopłacalne.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- JacekRS
- Posty: 1420
- Rejestracja: 18 gru 2016, o 16:24
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 430PS/535Nm
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Koszt Stage 2
Tylko nie każdy ma "ekonomicznie" do wywalenia 30k na raz na mody
Skodilac - viewtopic.php?f=18&t=8398
- sane
- Posty: 1820
- Rejestracja: 7 lut 2017, o 09:59
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 335/450
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Koszt Stage 2
Dlatego właśnie piszę, że Stage 2 na początek nie gryzie się za bardzo ze Stage 3 na Garretcie...JacekRS pisze:Tylko nie każdy ma "ekonomicznie" do wywalenia 30k na raz na mody
Tylko przy docelowym setupie na Garretcie nie ma sensu iść w Peruna.
Honda Civic VI iSR ¦ 2008-2013
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
Honda Accord VII Sport GT ¦ 2008 - 2017
Skoda Superb III Sportline ¦ 2017 - 2023
BMW 5 Series G30 LCi M Sport ¦ 2022 -
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Koszt Stage 2
macie na mqb grupie fb czesi z audiczki do stage 3 powinno pasować...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
Re: Koszt Stage 2
Jaki czas 100-200 robi superb zrobiony na stage 2?
Duzo szybciej jest na stage 3?
Takie praktyczne pytanie
Duzo szybciej jest na stage 3?
Takie praktyczne pytanie
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 wrz 2018, o 19:06
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Imię: Piotrek
Re: Koszt Stage 2
Jeszcze w woli ścisłości kat zostaje w Dp ok a moze ktos kojarzy jak to bedzie z normą spalin. Pytam poniewaz mieszkam w DE i auto jest tu zarejestrowane a przy kazdym TÜV-ie sprawdzają a zaczynaja zaostrzac przepisy i jeszcze troche to do Monachium wjechac nie bedzie mozna
- piramida
- Doradca
- Posty: 4040
- Rejestracja: 12 sie 2012, o 12:21
- Samochód: Superb III combi 4x4
- Rocznik: 2016
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Aktualnie: 480bhp/570Nm
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Kraków
Re: Koszt Stage 2
500+ to czas wysokie 7, 450 to czas wysokie 9, 400 to czasy około 11, 350 to czas około 12.5 jakoś tak to leciało. Stage 2 jest optymalnym serupem na co dzień, 400PS i 500Nm do dupowozu spokojnie wystarcza natomiast przejście na peruna i 450PS to koszt około 5k turbo i strojenie. Najdrożej wychodzi przejście z 450 na 500+ bo około 17k plus około 4k reszte wydechu