Witam. Piszę z nadzieją znalezienia mądrej głowy która podpowie coś konstruktywnego...ale do rzeczy
Problem dotyczy wibracji w jakie wpada auto na 4, 5 i 6 biegu w zakresie od 2 do 2.5 obrotów. Występuje wyłącznie podczas przyspieszania, a po odpuszczeniu gazu ustaje. W trakcie podjazdów pod górkę, wibracje znacznie się wzmagają.
Auto ma 450tys km przebiegu i jest na bieżąco serwisowane(najpierw ASO, później zaprzyjaźniony warsztat). Aktualnie swieżo po wymianie półosi, co w żadnym stopniu nie wpłynęło na poprawę jakości jazdy...
W ASO rozkładają ręce, mówiąc że to może być wszystko od wahaczy po jakąś belkę, ktorą w wersjach benzynowych wymieniali na aluminiową.
Najgorsze jest to że tym autem pokonuję od 3 do 5 tysięcy kilometrów tygodniowo i fajnie byłoby w końcu znaleźć rozwiązanie nie inwestując miliona monet...
Z góry dzieki za pomoc i pozdrawiam
Superb 2015 2.0 170KM wibracje kierownicy przy 2000-2500 obr
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 wrz 2018, o 22:56
- Samochód: Superb II Kombi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 170KM
- Imię: Filip
Re: Superb 2015 2.0 170KM wibracje kierownicy przy 2000-2500
edit
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2019, o 16:37 przez JanB, łącznie zmieniany 1 raz.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II Kombi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Superb 2015 2.0 170KM wibracje kierownicy przy 2000-2500
Przeguby wew do wymiany.
Nie doczytalem do konca. Jesli wymienione to rozkladam rece jak aso
Nie doczytalem do konca. Jesli wymienione to rozkladam rece jak aso
I'm the man on the silver mountain